הרשמה

"אביב הגיע" - מבט אל המשחקים הגדולים של חודש אפריל

אחרי רבעון ראשון מדהים, שמואל עובר איתנו על המשחקים הגדולים שפותחים את הרבעון השני של 2023!

המפציץ הכחול חוזר לחיינו ובענק, Minecraft לוקחת כיוון שונה מהרגיל, זומבים מגיעים להשתלט על האי שלנו והאקשן פה יוצר מלחמת כוכבים

חודש אפריל הגיע וזה גם אומר שהרבעון השני של 2023 נפתח רשמית! הרבעון הראשון של שנת הגיימינג האחרונה היה פשוט לא נורמלי: אכזבות בודדות כמו Forspoken טבעו בים של משחקים נהדרים כמו Resident Evil 4 שמבסס את עצמו כאחד הרימייקים הטובים אי פעם, Pizza Tower שהוכיח לנו שוב שתעשיית האינדי יכולה לספק משחקים מגדירי ז'אנר, Metroid Prime Remastered שטשטש את הגבול בין רימאסטר לרימייק ו-Hogwarts Legacy שהגשים חלום להמוני מעריצי העולם של הארי פוטר.

אז עכשיו, אחרי שלושה חודשים מהממים ב-2023, בואו נצא לדרך ונבדוק איך נפתח הרבעון השני של השנה והאם שנת הגיימינג הרביעית בשנות ה-20 של המאה הנוכחית מקשיב לעצה של קרמבו מ-"מבצע סבתא": מתחילה הכי חזק שלה ואז מגבירה?

Meet Your Maker - PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, PC

נתחיל עם משחק סופר יצירתי: Meet Your Maker הוא משחק אקשן מגוף ראשון המתחלק לשני חלקים: בגזרה של הבונה, אתם תבנו מבצר, מלא במלכודות, אויבים ופרסים שאפשר להשיג. בגזרה של השודד אתם תצללו לתוך מבצרים ששחקנים אחרים בנו (לבד או עם חבר), במטרה לשדוד את האוצרות שלו ולהשתמש בציוד ובכסף שגנבתם כדי לשדרג את המבצר שלכם. זה ממש משחק שנועד לאנשים לאנשים יצירתיים (וסדיסטים, בואו נאמר את האמת), ואני חושב שאנחנו הולכים לראות הרבה יוצרי תוכן משתעשעים עם מבצרים של שחקנים אחרים. אגב, זה משחק שמגיע בהשקה שלו ל-PlayStation Plus, אז שחקני סוני - הרווחתם.

המשחק צפוי לצאת ב-4 באפריל.

Mega Man Battle Network Legacy Collection - PS4, PS5, PC, Nintendo Switch

טוב תקשיבו, יש בכל חודש את המשחק שזוכה לתואר "כאן, כי שמואל רוצה שהוא יהיה כאן". הקולקציה של משחקי Mega Man Battle Network כאן בעיקר כי אני חב לה חלק גדול מהילדות שלי. אני זוכר איך הייתי יושב בבית ומשחק על אימולטור של Game Boy Advanced את כל המשחקים בסדרה שרק יכלתי לשים עליהם את הידיים שלי. איפשהו במשחק הרביעי או החמישי בסדרה אני הפסקתי, אבל יש לי פינה חמה בלב למשחקי Battle Network של המפציץ הכחול. הקולקציה של Capcom תביא לנו את כל עשרת המשחקים בסדרה המקורית, כשבעוד שאני עצוב שהקולקציה משמיטה את Mega Man Network Transmission ל-Gamecube, אני לא יכול להתלונן יותר מדי.

המשחק צפוי לצאת ב-14 באפריל.

The Mageseeker: A League of Legends Story - PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, PC, Nintendo Switch

השם של המשחק מאוד ארוך ועשה לי כאב ראש בזמן עריכת הכתבה הזאת, אבל צריך לדבר על המשחק הזה. The Mageseeker: A League of Legends Story שייך לכל הניסיונות של Riot להגדיל ולהרחיב את היריעה והעולם של משחק ה-MOBA שלה, League of Legends. המשחק משלב הרבה רעיונות מ-Hades ומשתמש ביכולות של Digital Sun, המפתחת של Moonlighter, כדי להביא לנו משחק אקשן/תפקידים שעוקב אחרי Sylas, המנסה לשחרר את Demacia מאימתם של ה-Mageseekers שמאיימים על הקסם במדינה המפוארת.

המשחק צפוי לצאת ב-18 באפריל.

Minecraft Legends - PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, PC, Nintendo Switch

יודעים איזה משחק ממש לא פופולרי בכלל? Minecraft. אז בניסיון אחרון להוציא משהו מהמותג הלא מוצלח, מדשדש במכירות, לא פופולרי ונשכח של Mojang Studios, החברה החליטה ללכת לכיוון שונה לחלוטין במטרה להציל את Minecraft. המשחק הבא בסדרה הוא משחק אקשן/אסטרטגיה בו הדגש של הבנייה יהיה רחב יותר ויתמקד בבניית מבצרים ומחוזות בטוחים שיעזרו לשחקן לנצח את הפיגלינים שמסתערים על העולם שלכם. המשחק החדש נראה דיי מעניין, יש לומר, כשאחד הדברים הכי מרגשים בו הוא אלמנט הקו-אופ והאלמנט התחרותי, בו שחקנים ישחקו אחד עם השני או נגד השני, במטרה ליצור את הצבא והמבצר הטובים ביותר.

המשחק צפוי לצאת ב-18 באפריל.

Horizon Forbidden West: Burning Shores - PS5

ה-DLC הראשון של אחד מהמשחקים הכי טובים של השנה שעברה מגיע אלינו החודש ועם כל הכבוד לסיפור הנוסף, האזורים החדשים, העובדה שאנחנו נוסעים ללוס אנג'לס, האויבים החדשים, המכונות החדשות ועוד, הסיבה שה-DLC הזה כל-כך מרגש אותי תלויה דווקא במה שהיא לא מביאה לנו: גרסת PS4. התוכן החדש של Forbidden West לא סתם משפר ומוסיף ונותן עוד חוויה לשחקן, זאת אולי תהייה הצצה אמיתית למה מנוע ה-Decima באמת יכול לעשות ואני אשכרה מתרגש לקראת היציאה של ה-DLC הזה.

המשחק צפוי לצאת ב-19 באפריל.

Dead Island 2 - PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, PC

Dead Island הראשון היה משחק שבדיוק כמו אנשים ב-1 באפריל, גם הוא ניסה לעבוד עלינו. אחרי טריילר מרגש ששם דגש על האנושיות והטרגדיה שבאפוקליפסת זומבים, המשחק עצמו היה מאוד שטותי, הומוריסטי וכזה שלא לוקח את עצמו ברצינות. המשחק השני כבר החליט לזרום עם הקונספט הזה עם דגש חזק על הטירוף ושחרור הרסן שבאפוקליפסה שכזאת. Dead Island 2 הוא ללא ספק אחד המשחקים הגדולים של החודש, עם מנגנון בניית נשקים שמתגמל שימוש ב-Melee, גרפיקה דיי יפה יחסית למשחק Cross-gen וסיפור שהולם את הטירוף של הטריילרים שלו. אתם מוזמנים לקרוא את מה שחשבנו על המשחק מהתנסות איתו ב-Gamescom של השנה שעברה כאן בקישור!

המשחק צפוי לצאת ב-21 באפריל.

Strayed Lights - PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, PC, Nintendo Switch

עכשיו, זה משחק סופר מעניין: Strayed Lights הוא משחק אקשן/הרפתקה של חברת Embers, במה שמציין את המשחק הראשון שלה אי פעם. פיסת אור קטנה יוצאת למסע התעוררות עצמית כשהיא צריכה להילחם בשדים של עצמה שמאיימים לכבות את האור. עזבו את זה שהמשחק נראה מקסים: Strayed Lights נראה כמו משחק שמתבסס ברובו על מכניקת Parry שתרפא אתכם אם תשנו את הצבע של הדמות שלכם לצבע של המתקפה (בדומה למשחקים כמו Ikaruga ו-Outland). כל משחק עם מכניקה שגורמת לי לחשוב וגורמת לי להרגיש טוב בכל פעם שאני מצליח לבצע קומבו מעניין, זה משחק שאני שם עליו עין - ואני ממליץ גם לכם.

המשחק צפוי לצאת ב-25 באפריל.

Trinity Trigger - PS4, PS5, PC, Nintendo Switch

כשהמשחק קיבל את הטיזר הראשון שלו, דיווחנו עליו כאן באתר כי מה שידענו עליו בזמנו היה נהדר: יוצרים, מעצבים ומלחינים שעבדו על משחקים כמו Secret of Mana, Xenoblade ו-Chrono Cross, עובדים על משחק JRPG חדש? נשמע נהדר! אבל הדמו של המשחק דווקא היה פחות טוב ממה שציפיתי. תראו, יכול להיות שאני טועה - Bayonetta Origins מפתיע אותי למרות שלא ציפיתי ממנו לכלום - אז אני באמת מקווה שמשחק האקשן/תפקידים החדש של FURYU יהיה טוב יותר ממה שאני חושב.

המשחק צפוי לצאת ב-25 באפריל.

Honkai: Star Rail - PC, iOS, Android

וממשחק שאני חושש לגביו, למשחק שאני יודע שעומד להיות חגיגת כסף עבור המפתחת שלו. miHoYo פשוט מכירה את קהל היעד שלה. אין לי דרך אחרת לומר את זה: היא יודעת מה המעריצים שלה אוהבים ומביאה להם בדיוק את זה. Genshin Impact היה משחק טוב שהלך וגדל למימדים היסטרים וכמו עם כל מפתחת מצליחה, המשחק השני היה רק עניין של זמן. Honkai: Star Rail הוא משחק בחלל, ולמרות שהמשחקיות שלו שונה משל גנשין (משחק בתורות לעומת האקשן של גנשין), גם הוא משחק Gacha בו תאספו דמויות מרהיבות וגדולות מהחיים שיצטרפו אליכם למסע. המשחק צפוי לצאת גם לקונסולות הפלייסטיישן מאוחר יותר.

המשחק צפוי לצאת ב-27 באפריל.

The Last Case of Benedict Fox - Xbox One, Xbox Series X|S, PC

אחד ממשחקי ה-Metroidvania המסקרנים יותר שיצא לי לראות: The Last Case of Benedict Fox לוקח אותנו להרפתקה עם בנדיקט פוקס, כשהוא צולל לעולם מסתורי מלא באויבים, מכשולים, כתות ועוד דברים שנראה שיצאו היישר ממוחו הקודח של ה.פ. לאבקרפט. המשחק יהיה זמין על ה-Xbox Game Pass כבר בהשקה, כשהוא יהיה אחד מהמשחקים הבודדים שאני מכיר שגם ירוצו ב-4K ו-120 פריימים לשנייה על הקונסולה החייתית של Xbox.

המשחק צפוי לצאת ב-27 באפריל.

Star Wars Jedi: Survivor - PS5, Xbox Series X|S, PC

זה לקח זמן, אבל סוף כל סוף הגענו למשחק הכי גדול של החודש. לאחר שנדחה מתאריך היציאה המקורי שלו במרץ (בזמן יש לומר, כי לא הייתי צריך לערוך מחדש את הכתבה הקודמת שלי), משחק ההמשך המגה-מצופה למשחק ה-Metroidvania הפנטסטי מ-2019 יוצא החודש ומעריצי מלחמת הכוכבים בכל העולם (או היקום בתכל'ס) מתרגשים לקראת יציאתו.

המשחק הבא בסדרה ייתן לנו הצצה לקאל בוגר יותר, מנוסה יותר ומחוספס יותר, כשהוא מנסה לשרוד בעולם שאחרי הוראה 66, כשהאימפריה מנסה למצוא ולחסל את שארית הג'דאים ששרדו את התופת. המשחקיות נראית נהדר, הגרפיקה מהממת והעובדה שהמשחק הוא משחק דור הבא בלבד רק מעלה לי את החשק לשחק בו ולראות כמה Respawn Entertainment ניסתה ואולי גם הצליחה לדחוף את קונסולות הדור הנוכחי.

המשחק צפוי לצאת ב-28 באפריל.

ואם כל זה לא הספיק, הנה עוד כמה משחקים שכדאי לכם לשים לב אליהם:

  • משחק הלחימה DNF Duel מגיע לקונסולת ה-Switch ב-20 באפריל.
  • משחק ה-Metroidvania המסקרן, Afterimage, צפוי לנחות על כל הקונסולות ב-25 באפריל.
  • משחק האקשן Ghostwire: Tokyo מגיע לקונסולות ה-Xbox Series X|S ול-Game Pass ב-12 באפריל.
  • משחק ה-JRPG הנפלא, Live A Live, נוחת על המחשב האישי וקונסולות ה-PlayStation ב-27 באפריל.
  • Advance Wars 1+2: Re-Boot Camp סוף סוף יוצא! הרימייק המיוחל למשחקי הטקטיקה יגיעו ל-Switch ב-21 באפריל.

זהו! אלה המשחקים הגדולים של אפריל! בעוד שזוהי רשימה נכבדת עם כמות יפה של משחקים מעניינים וטובים ובעוד שהייתי שמח לומר לכם שזהו חודש מאוד כיפי - הדבר היחיד שעובר לי בראש הוא שהחודש הזה הוא פשוט פילר עד מאי. כשבמאי... אנחנו נקבל את המועמד הבכיר לתואר משחק השנה.

יש למה לחכות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י