הרשמה

אין חדש תחת השמש: Hollow Knight: Silksong נדחה למועד לא ידוע

מישהו מופתע?

עד מתי פברואר 19'

נתחיל במידע יחסית משוגע כדי לתת קנה מידה. בפברואר 2019 כש- Hollow Knight: Silksong הוכרז לראשונה, לא ידענו ש-Nintendo עובדים על ההמשך ל- Breath of The Wild, לא ידענו בכלל מה השמות של דור הקונסולות הנוכחי ואפילו Star wars Jedi: Fallen Order עוד לא הוכרז (כן כן, לא התבלבלנו עם ההמשך שיצא בידיוק עכשיו). בטריילר החשיפה הוצג לא מעט גיימפליי, שנתן למעריצים תקווה שהמשחק קרוב, למרות שכבר ארבע שנים עברו ותאריך יציאה לא הגיע מעולם. בשנה שעברה חלון יציאה של עד יוני 2023 הוכרז באירוע השנתי של אקסבוקס, וכעת - הלם טוטאלי - גם הוא נדחה.

היום בבוקר בחר מנהל השיווק וההפצה של המשחק מתיו גריפין (Matthew Griffin) להכריז שלמרות שהחברה אכן התכוונה להשיק את המשחק עד החודש הבא, נדרשת עליו עוד עבודה. תאריך יציאה חדש לא סופק וגם התחייבות על השנה הנוכחית כשנת היציאה לא קיבלנו. זאת כאמור לאחר בניית ציפיה של יותר מארבע שנים בהם המעריצים הפציצו כל אירוע גיימינג בתגובות של "היכן המשחק" ויצרו מצב בו הציוץ הנוכחי על הדחייה זכה למספר אסטרונומי של 3 מיליון צפיות בשלוש שעות. בציוץ ציין המנהל שהמשחק גדל מאוד מה שגורם לנו להאמין שידובר בהרבה יותר ממשחק האינדי הראשון בסדרה שקיבלנו ב-2017.

ביחד עם מיליוני מעריצים, גם אנחנו מבולבלים מהמצב של המשחק. ראוי לציין שלא מדובר בפעם הראשונה שמשחק מסויים לוקח כמות זמן גדולה מאוד בין ההכרזה להשקה - שהשיא הנוכחי ולדעתי הבלתי שביר נשאר אצל Cuphead, עם הרחבה שהוכרזה ב-2018 עם תאריך יציאה של 2019 - עד שיצאה רק בקיץ של שנה שעברה. מחכים בסבלנות? או שהיא כבר אזלה? כתבו לנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י