הרשמה

"חופש ענק" - מבט אל המשחקים הגדולים של חודש יוני

חשבתם שמאי היה חודש ענק? הנה מגיע יוני עם אחד הליינאפים הכי משוגעים שהיו לנו השנה. בואו לקרוא על המשחקים הגדולים של החודש!

לא אחד, לא שניים - שלושה מועמדים לתואר משחק השנה מגיעים אלינו באחד החודשים הכי מטורפים של שנה מטורפת גם ככה.

אחרי חודש מאי שהביא לנו כמה מהמשחקים הטובים ביותר של השנה (וכנראה גם את המשחק הגרוע ביותר של השנה), אנחנו מגיעים לחודש יוני והפלא ופלא - גם הוא נראה כמו חודש פשוט מצוין עם כמה מהמשחקים המצופים ביותר של 2023. האם השנה תמשיך להיות מטורפת? ספוילר: כנראה שכן, בהתחשב בביקורות של Street Fighter 6 ו-Diablo IV שיצאו לאחרונה. בואו נעבור על המשחקים החמים של החודש הראשון של הקיץ!

Street Fighter 6 - PS4, PS5, Xbox Series X|S, PC

אין על חודשים שנפתחים עם התותחים הכבדים שלהם ישר על ההתחלה. לומר שאני מצפה ל-Street Fighter 6 יהיה לא מדויק: זה אחד המשחקים הכי מצופים שלי בשנת 2023. בתור אוהד משחקי לחימה מושבע (הכתבה הראשונה שלי אי פעם באתר הזה הייתה על משחקי לחימה), ל-Street Fighter יש פינה חמה בלב שלי תמיד, וזה נראה שעם Street Fighter 6, חברת Capcom מתכננת להמשיך את שנת 2023 הנהדרת שלה עם עוד משחק מצוין.

אחרי ההשקה המאכזבת של Street Fighter V, זה נראה ש-Capcom למדה מכל הטעויות שלה עם דגש על שני מקומות עיקריים שהיו חסרים מהמשחק הקודם: מצב שחקן יחיד גדול ומשמעותי עם דמות שאתם תוכלו ליצור בעצמכם ויכולות שתוכלו להשיג בשבילה ומודים מצחיקים ומשעשעים בשביל השחקנים היותר קאז'ואלים שלא מעניין אותם הפן התחרותי. תוסיפו לכך מכניקת קרב חדשה, דמויות מעניינות ואופציה לקריינות תוך כדי הקרב ואתם מקבלים משחק עם פוטנציאל לרגש את מעריצי המותג.

המשחק צפוי לצאת ב-2 ביוני.

Diablo IV - PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, PC

וואו כמה ש-Blizzard חייבת את המשחק הזה. אני אחדד: היא חייבת שהמשחק הזה יהיה מוצלח. זה נראה שבזמן האחרון החברה האמריקאית רק ממשיכה לאכזב את המעריצים שלה והאמת? שגם את עצמה. אחרי הפיאסקו של Overwatch 2 אנחנו נמצאים עם הפנים קדימה אל עבר המשחק הגדול הבא של החברה: Diablo IV. המשחק המרכזי הרביעי בסדרת משחקי התפקידים האייקונית של החברה דווקא נראה טוב.

הדגש על הסיפור האפל והעולם הפתוח של המשחק באמת עשו לי טוב כששיחקתי בתקופת הבטא של המשחק. רוב הקלאסים היו כיפיים (למרות שה-Necromancer חייב Nerf), וממש נהניתי מהמשימות והאווירה בעולם של המשחק. אתם מוזמנים לקרוא עוד על כך בכתבה שהכנתי על הבטא של המשחק, אבל אני אופטימי לגבי המשחק. האם זה יהיה המשחק שישנה את המזל עבור Blizzard?

המשחק צפוי לצאת ב-6 ביוני.

Harmony: The Fall of Reverie - PC, Nintendo Switch

המשחק החדש של הסטודיו Don’t Nod מביא לנו חוויה שונה מאוד ממה שאנחנו רגילים מהם מבחינת מראה חיצוני, אבל מההצצות המוקדמות שיצא לי לקרוא ולצפות בהן, זה נראה שהדגש המרכזי שהחברה נותנת על אפשרויות בחירה וסיפור מרגש נשמר גם נשמר. השילוב הזה בין סיפור כפול שעוקב אחרי שתי דמויות מרכזיות, לבין מנגנון בחירה וסיפור שמזכיר קצת את מה שראינו ב-Detroid: Become Human אולי ייצור כאן עוד משחק נהדר של סטודיו שכבר הוכיח את עצמו יותר מפעם אחת.

המשחק צפוי לצאת ב-8 ביוני.

Park Beyond - PS5, Xbox Series X|S, PC

אוהבים להקים פארקים? זוכרים לטובה את Rollercoaster Tycoon? מתים לשחק משחק חדש בסגנון? Park Beyond החדש בא לסגור לכם את הפינה. המשחק החדש של Limbic Entertainment ו-Bandai Namco בא להביא לנו את החוויה המוכרת והטובה במעטפת של Next-Gen עם המון אופציות חדשות, פארקים משוגעים שימתחו את הגבול בין פנטזיה למציאות ואתגרים שיכריחו את השחקנים לבנות את הפארקים הכי מטורפים שהם רק יכולים. זה אולי לא משחק בשבילי - אבל זה בהחלט משחק ששווה לכם לשים לב אליו אם אתם אוהבים את הז'אנר.

המשחק צפוי לצאת ב-16 ביוני.

Aliens: Dark Descent - PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, PC

סדרת Aliens היא סדרה דיי עקבית באיכות שלה מבחינת הסרטים המקוריים שלה, אבל בכל הנוגע לעולם של הגיימינג, זה מתחלק למשחקים טובים ומשחקים שהם ידועים לשמצה בכמה שהם גרועים. את גורל המשחק הבא של המותג נוכל להכריע החודש כש-Aliens: Dark Descent יגיע אלינו ויביא איתו משחק "אסטרטגיה" בוא נשלוט בקבוצה של ארבעה לוחמים ולוחמות שיצטרכו להילחם בחיילים אחרים ובזינומורפים הנוראים. את החיילים שלנו נוכל לשדרג בין משימה למשימה כשנוכל גם לבחור את הקלאסים של הדמויות, אז מי יודע: אולי XCOM בזמן אמת + Aliens שווה הצלחה?

המשחק צפוי לצאת ב-20 ביוני.

Crash Team Rumble - PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S

נמשיך עם משחק בתמה שונה לחלוטין: Crash Team Rumble לוקח את הבנדיקוט המוכר והאהוב לקרבות של 4 על 4 בזירה עם נשקים ואביזרים שונים. אני לא יכול לומר שאני מתרגש כמו שדור מתרגש מהמשחק נניח, אבל כל משחק שנותן לי וייב של Power Stones ל-Dreamcast עושה לי טוב בנפש. עם אופציה למשחק ב-Cross Platform אני באמת מאמין שיש למשחק ההיברידי הזה שמשלב בין אקשן לבין משחק מסיבות יש פוטנציאל לא מבוטל להיות סוס שחור בחודש יוני הקרוב.

המשחק צפוי לצאת ב-20 ביוני.

Final Fantasy XVI - PS5

באחת הכתבות הקודמות שלי דיברתי על המשחק הזה כמתחרה העיקרי של Tears of the Kingdom על תואר משחק השנה ואני עדיין עומד מאחורי ההצהרה הזאת. Final Fantasy XVI הוא ההתרחקות הגדולה ביותר של Square Enix מהשורשים של הסדרה, כשאנחנו מקבלים כאן משחק Character Action מלא בעולם של סדרת המשחקים. הסיפור של קלייב רוזפילד וממלכת ואליסת'יאה נראה גדול מהחיים, אבל זהו אלמנט ה-Eikons וה-Dominants שהכי מושך אותי במשחק הזה.

תראו, עד כה משחקי Final Fantasy איפשרו לנו לזמן אלים ושדים לזירה בשביל מתקפות בודדות. ככה מעריצי הסדרה הכירו את Ifrit, Ramuh, Shiva, Odin ו-Bahamut למשל. המשחק הזה מאפשר לנו לשחק כיצורים הענקיים האלה ואפילו להילחם מולם בקרבות טיטאנים אדירים, כשמה שראינו מהמשחק הזה עד כה היה נראה פשוט משוגע. זה מסוג המשחקים הללו שמושכים אותך עם המון אקשן ואפיות - האם המשחקיות תהייה מספיק טובה כדי להשאיר אותי בפנים? בינתיים מהטריילרים שראיתי, זה נראה שכן ובענק.

המשחק צפוי לצאת ב-22 ביוני.

AEW Fight Forever - PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, PC, Nintendo Switch

נסיים דווקא עם משהו שקצת ימתן את ההייפ מהחודש הזה: משחק ההיאבקות של AEW סוף סוף מגיע אלינו והסיבה שהמשחק הזה מופיע כאן היא כי הוא לא נראה מטורף מבחינה גרפית בכלל. מצד שני, היוצרים של המשחק ב-Yuke's שמים דגש מאוד חזק על המשחקיות ועל חופש פעולה של השחקנים של משחק ההיאבקות החדש שלהם. האם זה יהיה מספיק כדי להתעלות מעל או להתקרב לפחות ל-WWE 2K23? אני מאמין שלא, אבל זה אולי יביא לנו אחלה אופציה למשחק היאבקות נוסף, קשוח יותר וארקיידי הרבה יותר.

המשחק צפוי לצאת ב-29 ביוני.

הנה עוד כמה משחקים שכדאי לכם לשים לב אליהם החודש:

  • המשחק השנתי בסדרת משחקי הפורמולה 1, F1 23, מגיע אלינו ב-16 ביוני.
  • משחק האימה Layers of Fear מגיע לקונסולות הדור הנוכחי ב-15 ביוני.
  • Sonic Origins Plus מגיע אלינו עם עוד דמויות ועוד פיצ'רים ב-23 ביוני.
  • המשחק המסקרן Master Detective Archives: Rain Code מגיע אלינו ב-30 ביוני.
  • אחד ההיילייטים שלי מהחודש, Ghost Trick: Phantom Detective, מגיע לקונסולות והמחשב גם ב-30 ביוני.

זהו, זאת רשימת המשחקים הגדולים שלנו ליוני 2023! אני רק אציין שאנחנו מתכננים לכם ביקורות לרוב המשחקים הגדולים ברשימה, כשבנוסף אנחנו הולכים לסקר גם את ה-ROG Ally, את האירוע של Xbox ב-11 ביוני ועוד המון חדשות וידיעות. חודש עמוס, אך נהדר לפנינו!

נתראה ביולי!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:19 01.06.2023 | דור קציר - כתב תוכן דור קציר - כתב תוכן

    אני לא יכול לחכות כבר לחזור לקראש טים ראמבל באמאשלי

  2. 2

    19:29 01.06.2023 | מנחם מנחם (אורח)

    אותי אישית מעניין רק Final Fantasy XVI
    מקווה שתהיה ביקורת איכותית כמו שאתם יודעים ביום שהאמברגו תם.

  3. 3

       | פורסם ע"י