הרשמה

חמישה משחקים שכנראה תשמעו עליהם באירועי הקיץ הקרובים

מספיידרמן לבגדד וכל הדרך אל החלל ומעבר לו

הנה חמישה משחקים שכמעט בטוח נראה באירועי הקיץ

בכל שנה, בסביבות ה-10 ביוני מתכנסת תעשיית הגיימינג למרתון הכרזות, אירועים, טריילרים משוגעים שמלווים בהמון סרטוני צרחות אושר של מעריצים מרוצים. בדרך כלל היו כל האירועים מתרכזים לשלושה ימים בכנס ה-E3, אך בשנים האחרונות הכנס נעלם לו בעקבות מגפת הקורונה כאשר השנה הוא בוטל לחלוטין. במקום חגיגת E3, האירועים של כל החברות התפצלו והתרחקו אחד מהשני, כך שהאירוע הראשון לקיץ מגיע אלינו כבר היום. אז, רגע לפני שהאירועים מתחילים החלטתי לסכם חמש שמות שלמרות שעדיין לא ברור אם יופיעו או לא - יש לנו את כל הסיבות להאמין שהם כן ואת כל הסיבות לצרוח מאושר כשהם באמת יופיעו.

Metal Gear Solid 3: Snake Eater Remake

כןכן, החלטנו להוציא את התותח הכבד כבר בהתחלה. כל הרשת נרגשת עבורו, כל המדליפים כבר הגיבו עליו בצורה כזו או אחרת ונראה ששום כח בעולם לא יוכל לעצור את ההכרזה הצפויה עליו באירוע של סוני היום בשעה 23:00. השמועות על רימייק לאחד המשחקים של הסדרה האגדתית מסתובבים ברשת כבר שנים, אך בשנה שעברה שקעו ההשערות המוגזמות ונשארנו עם עובדות שהשילוב שלהן מקשה להאמין שהמשחק לא נמצא בפיתוח. לפי השמועות סטודיו התמיכה הסינגפורי Virtuos קיבלו את המשימה לעשות רימייק למשחק השלישי בסדרת Metal Gear מ-Konami בעצמם, והוא צפוי לצאת לקונסולות הדור הנוכחי והמחשב. לפי ההדלפות החמות ביותר מהתנור, המשחק יחשף בטריילר CGI ללא גיימפליי וככל הנראה גם ללא תאריך יציאה. בכל מקרה ידובר בסיום משמח לאחת השמועות האל מותיות בעולם הגיימינג והכרזה שללא ספק תספק מיליוני מעריצים.

Marvel's Spider-Man 2

תראו, באופן רשמי עוד לא נאמר במפורש שספיידרמן 2, ההמשך למשחק הספיידרמן של Insomniac משנת 2018 אמור להופיע באירוע של סוני - אך אין לאף אחד שום ספק שנראה ממנו והרבה שם. לאחרונה קיבלנו את האישור שהוא יהיה משחק סינגלפלייר וכבר מספר פעמים נאמר שהמשחק יוצא לקראת סוף שנת 2023, כך שקשה לנו להאמין שהוא ידחה ועוד יותר קשה להאמין שבמידה וידחה זה יהיה ללא טריילר מפוצץ עם המון משחקיות. בשני המקרים אנחנו יכולים להיות בטוחים שנקבל ממנו משחקיות, דמויות שיופיעו וכנראה גם תאריך או לפחות חלון השקה כך שמעריצי ספיידרמן יכולים להרגיש בטוחים לקראת האירוע.

Dragon's Dogma 2

הידאקי איצונו (Hideaki Itsuno) בלי יותר מידי רעש וצילצולים, קנה לעצמו מקום של כבוד בעולם הגיימינג עם העבודה שלו על סדרת Devil May Cry. ביחד עם הסדרה איצונו כמעט והגדיר מחדש את ג'אנר Hack and Slash והכניס לליבנו דמויות שלא יצאו משם בחיים. למרות שאור הזרקורים אליו הגיע מהסדרה הזו' החלום שלו לפי איך שהוא הגדיר אותו, היה ליצור משחק פנטזיה. את החלום הזה הוא הגשים לראשונה ב-2012 עם Dragon's Dogma, שאמנם היום לא אומר הרבה לאנשים אך באותה תקופה שבר את שיא המכירות ל-IP חדש לדור הקונסולות של ה-Playstation 3 וה-XBOX 360. עשר שנים לאחר מכן הכריז איצונו בעזרת דבר מלבד חולצה ולוגו שהוא עובד על המשך למשחק, שלמעשה כבר נמצא בפיתוח כמה שנים לפחות. Devil May Cry 5, המשחק הקודם של הקבוצה שלו יצא ב-2019, ככה שקשה להאמין שהשנה לא נקבל טריילר או אולי אפילו תאריך יציאה ל Dragon's Dogma 2 באחד מאירועי הקיץ הקרובים. אם לשפוט לפי 5 DMC, איצונו ילך להכריז על המשחק באירוע של XBOX - אבל אי אפשר להגיד באופן וודאי.

Assassin's Creed Mirage

הרבה מדברים ובצדק שעל Starfield מונח המון לחץ, הבעיה היא שהוא אפילו לא מתקרב לחצי מהלחץ שיש על Assassin's Creed Mirage. המשחק הבא בסדרת Assassin's Creed מגיע אחרי 3 שנים של פגרה שהשאירו את אין ספור מעריצי הסדרה בציפייה גדולה לעברו, ואחרי שמניית יוביסופט הגיעה לשפל של 7 שנים. אין משחק שנראה לעין לדעתי שצריך לעמוד באותם סטנדרטים ש-Mirage יצטרך, וזה יתחיל בחשיפה שלו. לדעתי יוביסופט מודעים למצב הפחות טוב שלהם, ויחליטו לתת למשחק טריילר ראשון באחד מהאירועים שיגיעו לפני האירוע שלהם ב-12 ביוני כדי להביא עוד אנשים לראות אותו. 

Lollipop Chainsaw Remake

אני מקווה שכולם מחזיקים חזק - כי את הסערה שתפקוד את עולם התרבות כש-Lollipop Chainsaw Remake יצא יהיה קשה לשרוד. הבמאי ההוליוודי ג'יימס גאן (James Gunn) חווה כרגע את התקופה הטובה ביותר שלו, כשכל מילה שהוא אומר זוכה להתייחסות של מיליוני מעריצים של ג'אנר גיבורי העל. אותם מעריצים כנראה פספסו את המשחק היחיד שגאן כתב, שכן לאחר מספר קצר של שנים בשוק הוא נחסם לקנייה מפני בעיות של זכויות יוצרים עם כמה מהשירים שהופיעו בו. בדיוק בגלל זה בעלי הזכויות למשחק הכריזו בשנה שעברה שהם עובדים על Remake שיצא עוד השנה, ולמרות שכרגע עדיין הפרוייקט בשוליים, אני בטוח שברגע שהשם של ג'יימס יתנופף בטריילר הוא יהפוך להיות אחד המשחקים המצופים ביותר בשנה הקרובה. כדי להבטיח שכמה שיותר אנשים יראו אותו יהיו חייבים המפתחים לשים אותו באחד מאירועי הקיץ, ולכן אנחנו מאמינים שנוכל לראות אותו כבר היום אצל סוני.

הקפדתי לשים 5 שמות שאנחנו לא יודעים בוודאות שיהיו חלק, אבל למעשה המשחק שאני הכי מחכה לו, ומאמין שעוד רבים, הוא משחק שהשם שלו הצדיק אירוע נפרד. ב-11 ביוני בצמוד לאירוע של XBOX יתקיים אירוע ייעודי שבו Starfield עומד לקבל את כל הבמה שהרוויחו Bethesda ביושר עם להיטים אל-זמנים כמו Skyrim ו-Fallout. ההצגה של Starfield בשנה שעברה היפנטה אותי לחלוטין, ואני לא יכול לחכות ללמוד בידיוק מה כולל העולם החדש ש-Bethesda בנו לנו במשך כבר יותר מחצי עשור. לאיזה משחק אתם מחכים? שחכנו משהו שאתם ממש חושבים שנראה? והאם סוף סוף נזכה לראות את המשחק ג'יימס בונד של IO? כתבו לנו בתגובות ובכל מקרה - תקופת E3 שמחה לכולם!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    11:11 24.05.2023 | מנחם מנחם (אורח)

    מחכה רק למשחק אחד, מלך המשחקים הנצחי , המשחק שתמיד מפתיע ומחדש , שמכר הכי הרבה עותקים מכל משחק - GTA 6 !!

  2. 2

    18:52 24.05.2023 | עונה למנחם עונה למנחם (אורח)

    מנחם מנחם אח יקר אותו דבר על סייברפאנק נאמר,
    don't believe the hype.

  3. 3

    19:02 24.05.2023 | מנחם מנחם (אורח)

    להזכירך שאף GTA לא איכזב עד היום , מקווה שזה גם יישמר.
    ואגב כיום סייברפאנק הוא משחק ראוי ביותר (לאחר כל הפאטצ'ים שיצאו לו)

  4. 4

    18:52 28.05.2023 | עונה למנחם עונה למנחם (אורח)

    לא נשכח לא נסלח השקת GTA IV למחשב, לא יודע אם יצא לך בזמנו אבל החוויה הראשונה קטסטרופלית לרמת הווינדוס גיים לייב.
    ודרך אגב אם שמים את כל המשחקים שלהם בקנה אחד אתה מקבל מצב מצחיק, אותו משחק בעטיפה אחרת - לא אומר שזה דבר רע בהכרח.
    נכון יש חידושים והתקדמויות אבל "האהבה" שלהם לתוכן נראית ברימייקים שהם הוציאו לאחרונה.
    לא חושב שהם עושים צדק עם השחקנים או לחילופין צדק למשחקים שיצאו כבר.
    אחרי סאן אנדראס רוקסטאר עלו על איזו פורמולה וקצת איבדו מהאדג'יות לדעתי.

  5. 5

    18:53 28.05.2023 | עונה למנחם עונה למנחם (אורח)

    לא נשכח לא נסלח השקת GTA IV למחשב, לא יודע אם יצא לך בזמנו אבל החוויה הראשונה קטסטרופלית לרמת הווינדוס גיים לייב.
    ודרך אגב אם שמים את כל המשחקים שלהם בקנה אחד אתה מקבל מצב מצחיק, אותו משחק בעטיפה אחרת - לא אומר שזה דבר רע בהכרח.
    נכון יש חידושים והתקדמויות אבל "האהבה" שלהם לתוכן נראית ברימייקים שהם הוציאו לאחרונה.
    לא חושב שהם עושים צדק עם השחקנים או לחילופין צדק למשחקים שיצאו כבר.
    אחרי סאן אנדראס רוקסטאר עלו על איזו פורמולה וקצת איבדו מהאדג'יות לדעתי.
    גם מסכים על סייברפאנק, בדיוק הורדתי שוב בעקבות העדכון הגרפי שהוא קיבל

  6. 6

       | פורסם ע"י