הרשמה

רשמים מ-Persona 5 Tactica מ-Gamescom 2023!

רועי התנסה כחצי שעה במשחק הטקטיקה החדש של ATLUS ו-SEGA

המשחק החדש בסדרת משחקי Persona 5 לא מפחד ללכת טיפה למחוזות של אולדסקול

רועי זכה לשחק כחצי שעה מ-Persona 5 Tactica, משחק הטקטיקה החדש מבית Atlus ו-SEGA. הדמו היה מחולק לשני חלקים של שני רבע שעה, אחד מתחילת המשחק ואחד ברמה קצת יותר מתקדמת. הדמו איפשר לו לשחק עם שלוש דמויות שונות, כשלפני הקרבות הוא יכל לתכנן איך הלוחמים ייצאו לקרב (בחירת נשקים ופרסונות). בדמו שהוא שיחק בו לא היו המון אופציות לנשקים ויכולות אבל זה כנראה נובע מהדמו עצמו ולא מייצג את המשחק המלא.


אחד הדברים המעניינים יותר בהקשר המשחק הוא החשיבות של מיקום וקאונטרים: בדומה למשחקי טקטיקה אחרים ובכיוון שהוא קצת יותר ״אולד-סקולי״, המשחק מתייחס לגריד, או רשת הריבועים עליהם הוא נמצא, כקודש הקודשים. זה אומר שמתקפות מסוימות יכולות להיות חסומות על ידי עצמים כמו חביות ופסלים שהם אולי קוסמטיים לחלוטין אבל תופסים עוד ״ריבוע״ במפה. אני מאוד אוהב את הקונספט הזה בתור מעריץ משחקי Fire Emblem, רועי פחות התחבר.

מה שכן, המשחק עצמו נראה מעולה: הדמו רץ על Xbox ובכל חצי שעת המשחק רועי מאוד התרשם מהויזואליה והיופי של המשחק. נכון, זה משהו שאנחנו כבר רגילים אליו ממשחקי פרסונה ובפרט משחקי Persona 5 (שכבר הפכה למיני סדרה בפני עצמה), אבל זה טוב לשמוע את זה בכל אופן. המשחק צפוי לצאת לכל הקונסולות והמחשב האישי ב-17 בנובמבר (ותודה רבה לעדלי יונייטד על הגישה והעזרה).

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י