הרשמה

ה-Switch ב-132 מיליון יחידות שנמכרו, Pikmin 4 הוא המשחק הנמכר בסדרה

כמה שמגיע למשחק הזה להצליח

הקונסולה מתבססת באופן רשמי ובטוח כאחת הקונסולות המצליחות בהיסטוריית הגיימינג

דו"ח הנתונים הפיננסי החצי שנתי של נינטנדו שוחרר לאחרונה והוא מביא איתו פרטים מאוד מעניינים לגבי ההצלחה המתמשכת של הקונסולה המשוגעת של החברה היפנית. נתחיל עם הנתון הגדול ביותר: נכון ל-1 בנובמבר, הקונסולה ההיברידית של נינטנדו מכרה יותר מ-132 מיליון יחידות, כשהמספר המדויק עומד על 132.46 יחידות של הקונסולה, על פני שלוש הוואריאציות שלה (ה-Nintendo Switch, ה-Switch OLED וה-Switch Lite). להזכירכם, הקונסולה מסיימת עוד מעט את השנה השישית שלה בשוק, כשהיא הושקה בחודש מרץ 2017.

בכך, היא מבססת את מעמדה כקונסולה הביתית המצליחה ביותר בתולדות החברה, כשהקונסולה היחידה של נינטנדו שעוד עוקפת אותה היא ה-DS עם 154 מיליון יחידות (לא כזה רחוק). מבחינת משחקים, Mario Kart 8 Deluxe מתקרב אט אט ל-60 מיליון יחידות שנמכרו, כשהמשחק נכון לנובמבר 2023 עומד על 57.01 מיליון יחידות. החדשה היותר מרגשת בעיניי קשורה בעובדה שאחד ממשחקי השנה שלי, Pikmin 4 המדהים, הגיע כבר ל-2.61 מיליון יחידות, ובכך הופך למשחק הנמכר ביותר בסדרה. בהתחשב בכמה שהוא מדהים אני פשוט מאושר לראות אותו מצליח כל-כך ומאחל לו עוד הצלחה.

עוד הערה מעניינת: חברי הטוב מאור אלעדי מערוץ היוטיוב "לימיטד אדישן", העיר בשיחה כי זוהי ככל הנראה הקונסולה הכי מוצלחת בהיסטוריה של נינטנדו לא רק מבחינת מכירות אלא גם מבחינת רווח נקי שהמוצר יצר לה, עם מכירות של כ-1.2 מיליארד משחקים (חלקם הגדול כמעט לא בהנחה) ומוצר שיחסית קל וזול לייצר. אני פשוט אוהב את הקונסולה הזאת ואת המשחקים שהיא מביאה לנו, כשלאחרונה קיבלנו את Super Mario Bros. Wonder, ובקרוב גם את Super Mario RPG.

נשמח לקרוא מה דעתכם על הקונסולה של נינטנדו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י