הרשמה

״הופכים עליהם״ - מבט אל המשחקים הגדולים של חודש נובמבר

אחרי אחד החודשים הכי עמוסים בגיימינג שהיו לנו, יש לנו חודש חדש ומלא במשחקים מגיע אלינו - ובתקווה שיהיה גם יותר שקט. בואו לקרוא על המשחקים הגדולים של נובמבר!

משחק אייקוני ל-SNES מקבל רימייק שנראה מדהים, Call of Duty חוזר גם השנה, Persona 5 פשוט מסרב לשחרר, ההתנקשויות נהיות אישיות יותר ב-VR ורובוקופ אחד ויחיד

קשה לסכם את חודש אוקטובר שעבר. מצד אחד היו לנו את אחד החודשים הטובים ביותר בגיימינג שראינו בשנים האחרונות. חלק גדול מהמשחקים הגדולים שקיבלנו החודש עמדו בציפיות מהם (Marvel's Spider-Man 2 ו-Super Mario Bros. Wonder), או פשוט פירקו את כל מה שחשבנו שהם הולכים להיות ושברו תקרות חדשות עברו החברות שמהן פותחו (Alan Wake 2 - וואו). מצד שני, גם נאלצנו לחוות את אחד האירועים הנוראיים ביותר שקרו לעם שלנו ובאיזשהו מובן גם לאנושות כולה, עם מתקפת הטרור הנוראית של חמאס ב-7 באוקטובר. 

כפי שחלקכם יודעים, חלק מצוות האתר נמצא במילואים כרגע, חלק אחר הולך להתנדב. יש לנו פחות אנשים כדי לנהל את האתר ולנהל את הכתבות השוטפות אבל אנחנו מנסים לעשות מה שרק אפשר כדי להמשיך להביא לכם תוכן גיימינג שיוכל לעזור לכם להעביר את הזמן ולדעת יותר על משחקים שיוצאים בתקופה הקרובה. אם אנחנו עוזרים לכם אז שתדעו שזה משמח אותי ומבחינתי אני אראה את זה כמו מילואים נוספים על אלו שאני כבר עושה. הנה רשימת המשחקים הגדולים של חודש נובמבר, שהולך לנסות ולקרוא תיגר על חודש אוקטובר (מבחינת גיימינג, כמובן).

RoboCop: Rogue City - PS5, Xbox Series X|S, PC

נתחיל עם מה שנראה כמו הסוס השחור של נובמבר. תראו, אני לא באמת יודע אם RoboCop: Rogue City עומד להיות משחק טוב. אני כן בטוח שמדובר במשחק מאוד מסקרן. מצד אחד אני מאוד רוצה לרדת על הגישה המיושנת יחסית של משחק ה-FPS החדש הזה, אבל מצד שני - כל מה שראינו פה היה נראה פשוט כיף מטומטם. נכון, הסצנות הסינמטיות היו נראות חצי כוח וזה באמת נראה כמו משחק AA, אבל המשחקיות נראית מעניינת, נעשה מאמץ להבין את תוכן המקור ושוב - המשחק נראה פשוט כיף. אני לא יודע מה לומר לכם, יכול להיות שאני עומד להיות מאוד מופתע ממשחק של רובוקופ.

המשחק צפוי לצאת ב-2 בנובמבר.

Star Ocean: The Second Story R - PS4, PS5, PC, Nintendo Switch

טוב, עכשיו משהו שהוא קצת יותר מתאים לי ממה שאנשים מכירים אותי. הרימייק ל-Star Ocean: The Second Story מה-PS1 מגיע אלינו החודש ובתכל'ס? הוא נראה פשוט נהדר. המשחקיות קיבלה שיפורים קלים שמצליחים להביא את החזון של משחק ה-PS1 לחיים, המשחק קיבל דיבוב באנגלית ויפנית ואולי הכי חשוב: בוסט גרפי שגורם לו להיראות פשוט מקסים. זה מאוד מנחם לראות מפתחים שמצליחים לשמור את הסגנון האמנותי של משחק בחיים, ויחד עם זאת גורמים לו להיראות יותר מודרני. זה בפועל יופי של משחק להתחיל את המסע שלו עם Star Ocean, ואני שמח לראות שהוא מקבל רימאסטר שכזה.

המשחק צפוי לצאת ב-2 בנובמבר.

The Talos Principle II - PS5, Xbox Series X|S, PC

באמת שאין על משחקים כמו The Talos Principle המקורי. נכון, יש לו את הבעיות שלו - בעיקר העובדה שחלק מהפאזלים של המשחק הם פשוט המון עבודה ופחות מחשבה - אבל זה משחק מאוד מעניין ובאיזשהו מקום מאוד מרגיע. ההכרזה על The Talos Principle II עם כך, הייתה מאוד מבורכת בעיניי, כשהמשחק השני אמור להרחיב את הסיפור של Robotkind (או המין הרובוטי), ולתת לנו עוד חידות ועוד פאזלים לפתור. אני באמת מקווה שהמשחק החדש יצליח להיות ראוי לשם הטוב שהמשחק הראשון נתן לסדרה הזאת.

המשחק צפוי לצאת ב-2 בנובמבר.

WarioWare: Move It! - Nintendo Switch

וממשחק שדורש מחשבה ופדנטיות, למשחק שמחבק את את הכאוס והבלגן. סדרת WarioWare היא באופן דיי מפתיע, סדרה מאוד פופולרית של נינטנדו - היא אפילו קיבלה שני משחקים חדשים לגמרי על קונסולת ה-Nintendo Switch. המשחק שיצא לפני שנתיים, !WarioWare: Get It Together, עשה שימוש טוב מאוד באלמנט ה-Co-Op שלו, ועכשיו, WarioWare: Move It! הולך לבנות על זה אפילו יותר עם מיני-משחקים מהירים שינצלו את חיישני התנועה של ה-Joy-Cons באופן מלא. המשחק הראשון היה נהדר, אז הציפיות שלי מהמשחק הבא על ה-Switch הן שהוא לא ייפול ממנו.

המשחק צפוי לצאת ב-3 בנובמבר.

Like a Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name - PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, PC

השם של המשחק הזה הוא מאוד ארוך ולא קונבנציונאלי, אבל כך גם סדרת Yakuza כולה. המשחק שצפוי לצאת החודש יתמקד בקיריו קאזומה, הגיבור האייקוני של סדרת המשחקים ועל מעליליו בין Yakuza 6 המעולה ל-Yakuza: Like a Dragon המצוין גם כן. כפי שראיתם בטריילרים, קיריו צפוי לחזור לסדרה ב-Like a Dragon: Infinite Wealth שצפוי לצאת ב-2024 ו-Like a Dragon Gaiden ינסה לגשר על הפער ולספר לנו מה קרה לגיבור האייקוני ואולי גם איך הוא הגיע להוואי יחד עם קאסוגה איצ'יבאן, הגיבור החדש של הסדרה. זאת סדרת Yakuza אז תתכוננו לשגעון רציני.

המשחק צפוי לצאת ב-9 בנובמבר.

Call of Duty: Modern Warfare III - PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, PC

יש לי יחסי אהבה-שנאה אמיתיים עם סדרת משחקי Call of Duty. מצד אחד, זאת אחת מסדרות המשחקים המתסכלות ביותר, עם מעגל חוזר של התקדמות ורגרסיה שלפעמים גורם לי לתהות מי לעזאזל עובד על המשחקים האלה. מצד שני, אני דיי בטוח שזאת סדרת המשחקים שיש לי עליה את הכי הרבה שעות מבין המשחקים שאני משחק בכל שנה ואני באמת נהנה מלשחק את המשחק הזה עם חברים.

המשחק השלישי בסדרה המחודשת של Modern Warfare מגיע אלינו החודש וחוץ מלהמשיך את הסיפור של המשחק הקודם (שדיי הסתיים ב-Cliffhanger) הוא צפוי להביא עוד מפות חדשות למולטיפלייר, מוד חדש בשם Cutthroat שיהיה מוד של 3 על 3 וברוך השם, להחזיר גם את ה-Zombies. למשחק החדש יש הרבה פוטנציאל (בעיקר ממה שאני שומע מהמפתחים לגבי TTK יותר גבוה), אז בואו נראה אם מדובר במקרה של COD: WWII או COD: Vanguard.

המשחק צפוי לצאת ב-10 בנובמבר.

Hogwarts Legacy - Nintendo Switch

אז ממש בקצרה: למה משחק שכבר יצא בפברואר מקבל מקום נוסף ברשימת משחקי החודש שלנו? שתי סיבות: הראשונה היא כי שיחקתי בו לאחרונה ואני יכול לומר דיי בקלות שמדובר באחד המשחקים הכי טובים של השנה, לפחות בעיניי. הסיבה השנייה היא כי מדובר בגרסת ה-Switch של אחד המשחקים הכי כבדים פיזית שיצאו השנה ושעשה צרות גם לקונסולות הדור הנוכחי באיזשהו אופן. כבר ביקשתי מהמפיצה אופציה לבדוק את המשחק הזה על ה-Switch אבל שיהיה לכם ברור: תהייה סקירה קצרה שלו בין אם נקבל אותו לסיקור או שלא. מדובר באחת מגרסאות ה-Switch המעניינות ביותר של התקופה האחרונה.

המשחק צפוי לצאת ב-14 בנובמבר.

The Last Faith - PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, PC, Nintendo Switch

אם יש משהו שאני אוהב, זה לדבר על משחקים מעניינים שאולי לא שמעתם עליהם. The Last Faith הוא ללא ספק משחק שכזה. מדובר במשחק Metroidvania שאם הייתי צריך להגדיר את הסגנון האמנותי שלו, הוא יהיה Bloodborne יחד עם Blasphamous. אני שונא לעשות את ההשוואות האלה, אבל אין מה לעשות: כשמגיע מגיע. העולם האפל והקודר של The Last Faith פשוט נראה נהדר, כשהמשחקיות הכבדה ומבוססת המיקום שלו מתאימה לתמת האימה שהמשחק מנסה להשרות על השחקן. לומר שאני מסוקרן יהיה Understatement: אני מת לראות את המשחק בפעולה.

המשחק צפוי לצאת ב-15 בנובמבר.

Assassin's Creed: Nexus VR - Oculus Quest

בחודש שעבר זכינו לחוות את Assassin's Creed של פעם עם Assassin's Creed Mirage. החודש אנחנו זוכים לחוות משהו שונה ב-180 מעלות עם Assassin's Creed: Nexus VR, משחק ה-VR החדש של Ubisoft בעולם של AC. זה נראה ש-Nexus הולך לנצל את יכולות ה-VR כדי לאפשר לנו לחוות את העולם של משחקי Assassin's Creed לדורותיהם בגוף שלישי ובפורמט שלא יצא לנו להכיר עדיין. זהו בפועל משחק ה-VR ומשחק ה-FPS הראשון בסדרה, כשנצטרך לשלוט באצ'יו, קסנדרה או קונור ולהשתמש בכל מה שלמדנו לאורך משחקי AC: לרוץ, לקפוץ בין גגות, להתגנב ולהתנקש.

המשחק צפוי לצאת ב-16 בנובמבר.

Flashback 2 - PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, PC, Nintendo Switch

תראו, אני לא באמת יודע למה החלטתי לשים את המשחק הזה כאן ולדבר עליו. אני מניח שזה קשור לעובדה שהמשחק הראשון היה חלק אינטגרלי מהילדות שלי (למרות שכמו רבים, גם אני לא הצלחתי להתעמק המון במשחק הזה עד שלב מאוחר יותר בחיים שלי), אבל המשחק השני נראה פשוט... מוזר. אולי זאת הגרפיקה שמזכירה קצת משחקים משנת 2007, אולי זאת המשחקיות שאני לא מצליח להבין אם היא הולכת לכיוון של אקשן או הרפתקה/פאזלים. הלוואי שאני טועה, אבל זה גם יכול להיות משחק שיוכיח לנו למה לא צריך להחזיר כל סדרת משחקים לחיים. אמשיך לעקוב.

המשחק צפוי לצאת ב-16 בנובמבר.

The King of Fighters XIII: Global Match - PS4, PS5, Nintendo Switch

הנה משחק שנועד להזכיר לכם שכן, מדובר פה בשמואל מקונן וכן, אני עדיין חזק בקטע של משחקי לחימה. KOF13 הוא עודנו אחד המשחקים הכי אהובים עליי מתקופת שנות האלפיים המאוחרות, כשהגרפיקה הנהדרת שפשוט לא מתיישנת, והמשחקיות המהירה ומבוססת הקומבואים רק ריתקה אותי יותר ויותר. מעולם לא חשבתי שהמשחק הזה יקבל הוצאה מחודשת, אבל היו הרבה דברים שחשבתי שלא יקרו השנה (לטובה ולרעה). הדבר החשוב ביותר בהוצאה הזו היא העובדה שהמשחק יקבל Rollback Netcode אז האונליין שלו צפוי להיות נהדר (ובואו נאמר את האמת, זאת הסיבה היחידה שבגללה אני רוצה לנסות את המשחק הזה - משחק באונליין).

המשחק צפוי לצאת ב-16 בנובמבר.

Persona 5 Tactica - PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, PC, Nintendo Switch

לפעמים זה מרגיש לי ש-Persona 5 נמצא בדרך הבטוחה להפוך ל-Final Fantasy VII של ATLUS. שלא תבינו אותי לא נכון, מדובר במשחק שכבר מעכשיו אפשר לקרוא לו אייקוני, אבל החברה סוחטת אותו כמה שהיא רק יכולה. עכשיו אנחנו מקבלים משחק טקטיקה שמעביר את המשחקיות המתודית והכאוטית כאחד של Persona 5 לפורמט של משחק טקטיקה עם דגש על יכולות התזוזה והקרב של הפרסונות שלכם - במיוחד מסביב למכשולים השונים במפה. תוסיפו לכך סיפור צדדי מאותה התקופה של Persona 5 ואתם מקבלים משחק עם פוטנציאל להפתיע את המעריצים של מה שהפכה כבר לסדרת משחקים, שבשם שלה יש את הספרה 5.

המשחק צפוי לצאת ב-17 בנובמבר ויגיע ל-Xbox Game Pass ביום השקתו.

Super Mario RPG - Nintendo Switch

איזו תקופה מדהימה להיות אוהד של מריו. אחרי שקיבלנו את אחד ממשחקי המריו הדו-ממדיים הטובים ביותר שראינו בשני העשורים האחרונים (ולפי דעתי גם בהיסטוריה), שחקני ה-Switch גם זוכים לקבל עוד מתנה פשוט מדהימה עם משהו שבתכל׳ס, לא האמנו שיכול להיות אפשרי בכלל: רימייק שלם לאחד ממשחקי התפקידים האייקונים ביותר על ה-SNES ובהיסטוריה: Super Mario RPG. הרימייק החדש, בנוסף לגרפיקה מחודשת בסגנון של בובות קטנות וחמודות, גם יביא לנו תוספות חדשות.

בין התוספות תוכלו למצוא פסקול מעודכן ומחודש (המוזיקה המקורית עדיין תהייה זמינה למי שרוצה), אפשרות לשחק בדרגת קושי נמוכה יותר (למי שפשוט רוצה לחוות את הסיפור החמוד של SMR), מתקפות חדשות וסצנות סינמטיות. הייתי אומר לכם כמה אני שמחתי לראות את המשחק הזה מוכרז, אבל בואו פשוט ניתן לתגובה שלי בלייב לדבר בעד עצמה (ואני גם מזכיר שכל זה ואנחנו גם מקבלים רימאסטר של The Thousand Year Door).

המשחק צפוי לצאת ב-17 בנובמבר.

Granblue Fantasy Versus: Rising - PS4, PS5, PC

טוב בואו נסיים עם עוד משחק לחימה, כי מי יעצור אותי, אף אחד. בניגוד לשם שעלול להטעות טיפה, מדובר במשחק המשך ל-Granblue Fantasy Versus משנת 2020, משחק שנחשב לכזה עם המון פוטנציאל אבל כזה שלא הצליח להתרומם יותר מדי. לכן, השם של המשחק הבא בסדרה הוא מאוד מתאים: בנוסף לדמויות חדשות שמגיעות למשחק כמו זיגפריד וניר, ושיפורים מאוד חשובים למשחקיות האונליין כמו האימפלמנטציה של Rollback Netcode ו-Crossplay, המשחק גם יכיל מוד חברתי יותר עם מיני-משחקים שתוכלו לשחק ביחד ואולי הכי חשוב: שיר נושא מרהיב. אני לא צוחק, הוא נהדר.

המשחק צפוי לצאת ב-30 בנובמבר.

הנה עוד כמה משחקים שכדאי לכם לשים לב אליהם שיוצאים החודש:

  • אחד המשחקים שגדלתי עליהם, Gothic 2, חוזר על ה-Nintendo Switch ב-29 בנובמבר.
  • Nickelodeon All-Star Brawl 2, אחד מה-Smash Clones היותר מעניינים מגיע ב-7 בנובמבר.
  • המשחק Jagged Alliance 3 מגיע לקונסולות הדור הנוכחי והקודם ב-16 בנובמבר.
  • המשחק הבאמת נפלא וממש לא מאכזב, Biomutant, מגיע ל-Switch ב-30 בנובמבר.

וואו, אפילו לא שמתי לב שברשימה המרכזית היו 14 משחקים. חודשים אוקטובר ונובמבר רק מראים לנו עד כמה 2023 היא שנה גדולה לגיימינג ואנחנו מתקרבים לסופה בצעדי ענק. אני יודע שזה טיפה מוקדם אבל שווה רגע להזכיר שכתבות סוף השנה יתחילו להגיע אלינו בחודש הבא, כולל רשימת פסקולי השנה, המשחקים הגדולים לפי ציוני ביקורות וכמובן הסיכום השנתי של הצוות עם המשחקים הגדולים, האכזבות וההפתעות. 

נתראה בסיכום חודש דצמבר ותעשו לי טובה - תשמרו על עצמכם.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    22:41 01.11.2023 | בן אדם בן אדם (אורח)

    מה לגבי Naruto x Boruto: Ultimate Ninja Storm Connections?

  2. 2

    23:40 01.11.2023 | מנחם מנחם (אורח)

    שמואל תודה על הסיקור ושמור על עצמך בצבא

  3. 3

       | פורסם ע"י