הרשמה

המצב של Bungie בקרשים, ואם זה לא ישתנה הדירקטוריון כולו יפורק

הסטודיו האגדי מתקשה לקום על הרגליים אחרי רצף כשלונות עם Destiny 2, וכעת הוא לחלוטין בסכנה

בלי עתיד בלי תקווה עם חלום

נכון שעל סמך השנים האחרונות זה ממש לא נדמה ככה, אבל הייתה תקופה ארוכה מאוד שBungie שלטו לחלוטין בז'אנר ה-FPS. קצת לפני COD, באנג'י הכירה לעולם את Halo, שנהפכה להיות סדרת ענק שאהובה ופופולרית מאוד עד היום גם שנים אחרי שהסטודיו התקדם לפרוייקטים אחרים. אחרי עוד הצלחה עם Destiny הראשון החברה ניסתה זמן מה להתקיים כעצמאית עד שנקנתה על ידי סוני בשנה שעברה ומאז לא הצליחה לחזור לעצמה. אחרי מאות מפוטרים, דחיות ומצב לא ברור - כתבה מעמיקה מגלה מצב לא טוב בכלל.

מספר עובדים מצוטטים בכתבה באופן אנונימי מן הסתם עם משפטים קשים כמו ש"המורל בקרשים" ושיש תחושת "זה או אנחנו או הם" בין ההנהלה לעובדים עצמם. מסתבר שלא רק הפיטורים הגדולים פגעו במורל, אלא גם פעולות מיקור חוץ רבות, הפסקת מענקים לחגים והגבלת בונוסים ועוד ביטול אירועי חברה. גולת הכותרת של הכתבה היא שאם החברה תכשל באופן נחרץ בצפי הרווחים שלה לסוני תיהיה אפשרות לפרק לגמרי את הדירקטוריון ולשלוט בחברה בעצמם.

מספרים מדוייקים לא נחשפו, אבל במסגרת הפיטורים החברה נפרדה מלמעלה מ-100 עובדים, יותר מ-10% ממחלקת ה-QA וככל הנראה אפילו מהמלחין הוותיק שלהם. לא ברור מה יהיה עתיד החברה, אבל נקווה לטוב ונחזיק אצבעות שאולי יצליחו לשנות את דעת קהילת Destiny 2 עליהם עם ההרחבה הבאה שנדחתה לרביעי ביוני 2024. מחכים ל-Marathon? חושבים שאולי הוא יציל את החברה? כתבו לנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י