הרשמה

מדליף הטריילר של GTA VI החזיק בו לפחות שבועיים, פיזר רמזים בימים שלפני

אזרנו כוחות כדי לכתוב פעם נוספת את כל המידע על ההדלפה של GTA 6, נקווה שבפעם האחרונה

כמה פעמים ילמדו רוקסטר את הלקח הזה

ל-Rockstar Games אין שום מזל עם GTA 6. לאחר עשרות דקות של משחקיות שדלפו בשנה שעברה ומידע על המפה שדלף בתחילת השבוע הנוכחי, הטריילר הראשון והסופר מצופה שלו גם דלף כמעט יממה שלמה לפני שהיה אמור להחשף באופן גראנדיוזי ביוטיוב. בתקווה שזאת הפעם אחרונה שאנחנו מסקרים הדלפה של המשחק - הנה כל הפרטים המעניינים.

המדליף של הטריילר פתח לפני שבועיים חשבון Reddit בשם "Well look whos back" והשתעשע איתו בפורומים הקשורים ל-GTA 6. החשבון עצמו נחסם ומחוק לחלוטין, אך הספיקו לתעד אותו מגיב לדוגמא למישהו שהוא "מנחש" שהשיר שיופיע בטריילר יהיה Love Is A Long Road של Tom Petty ושהשורה הראשונה בטריילר תהיה שם המשתמש שלו - למרות שלא מדובר בדיוק בשורה הראשונה. כשבחר להדליף את הטריילר עשה זאת באיכות נמוכה מאוד ובחשבון טוויטר שנפתח במיוחד למטרה זו, ועם הכיתוב Buy BTC בענק כדי לקדם קנייה של ביטקוין. חצי שעה אחרי שהסרטון הועלה הוא ירד ועשר דקות כבר אחרי רוקסטאר העלו את הטריילר בערוץ הרשמי שלהם, במטרה שהטריילר ישבור את שיא הצפיות לסרטון ב-24 שעות לכל הזמנים.

זהות המדליף לא ידועה, אבל קשה להאמין שמדובר בטריק שיווקי בעיקר בגלל ההרמה המוזרה לביטקוין. בנוסף, מספר רב של אנשי סושייאל חזקים בתעשייה הגיבו לסיטואציה ממקום מאוד שלילי והסבירו כמה זה פגע בעבודה הקשה של המפתחים. ככה או ככה, אין ספק שההוצאה החפוזה של הטריילר פגעה בו והוא לא הצליח לשבור את השיא העומד על 108 מיליון צפיות ביממה הראשונה ששייך ללהקת K-pop בעוד לפי הבדיקה האחרונה הטריילר הראשון ל-GTA 6 קיבל "רק" 90 מיליון. צפיתם כבר בטריילר? התעדכנתם בתיאוריית מעריצי GTA Online על תאריך היציאה של המשחק שצוברת תאוצה? כתבו לנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י