הרשמה

לא הופתענו: GTA VI יגיע רק לקונסולות הדור הנוכחי, בלי אזכור ל-PC

מבלי שום הפתעה רוקטסאר החלו לחשוף פרטים ראשונים על GTA 6, ובמסגרתם גם אישרו את מה ששחקני המחשב חששו ממנו יותר מהכל

תעצרו אותנו אם שמעתם את זה כבר

לפני יומיים באמצע הלילה כל עיני העולם היו נשואות כלפי עמוד היוטיוב של Rockstar Games, שם נחשף הטריילר הראשון ל-GTA VI. יום שלם לאחר מכאן עדיין כל תשומת הלב עליהם, ולכן ניצלו את המצב לחשוף מעט פרטים ראשונים.

בהצהרה קצרה לתקשורת הודיעו רוקסטאר כי המשחק יגיע ב-2025 ל-Xbox Series X|S ו-PS5. זאת כמובן מבלי להזכיר בכלל גרסה למחשבים, דבר שהפך לשגרה בשביל רוקסטאר ששיחררה את כל משחקיה האחרונים קודם לקונסולות בלבד ורק כשנה לאחר מכן למחשב. בהכרזה מן הסתם גם לא הופיעו קונסולות הדור הקודם, מה שהופך אותן להיות אחד מדורות הקונסולות היחידים מבלי משחק GTA חדש מיועד להן. בהצהרה קצרה נוספת מנכ"ל Rockstar סאם האוזר (Sam Houser) הוסיף שהמשחק ימשיך את הרצון של החברה לדחוף קדימה את הגבולות של משחקי עולם פתוח עם דגש על המילה Immersive - השתקעות. 

מעבר לגרפיקה המדהימה, ניתן לראות מהטריילר שהמשחק שואף לפוצץ כל מקום עם כמות חסרת תקדים של NPC עם המון פרטים ואנימציות. אין לנו ספק שרוקסטאר עומדים לדחוף את הקונסולות הנוכחיות למקסימום שלהן, וגם אין לנו ספק שהמשחק ירוץ יותר טוב על מחשבים איכותיים כאשר יצא אליהם מתישהו - ויפה שעה אחת קודם. נהנים מהטריילר? כבר הצטיידתם בקונסולות של הדור הנוכחי? יש לכם עד 2025 להחליט.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י