הרשמה

המפתחת של Borderlands נרכשת ומאשרת שמשחק חדש בפיתוח

תאגיד Take Two ממשיך להתחמש

הכסף זורם במסדרונות הגיימינג

אחת מסדרות המשחקים האהובות עליי ביותר היא סדרת משחקי Borderlands. שיחקתי בכל משחקי הסדרה ובמשחקי הספין אוף שיצאו לאורך השנים כמה וכמה פעמים ואני כל הזמן רק רוצה עוד תוכן ומשחקים מהיקום הנהדר ומלא ההומור ש-Gearbox בנו בקפידה לאורך השנים. אבל מלבד סדרת Borderlands, המפתחת Gearbox פיתחה והפיצה לאורך השנים עוד המון משחקים מעולים שמוכרים לנו כמו Risk of Rain 2 ואפילו את הגירסא הפיזית של Fortnite כשאת כל זה היא עשתה תחת המטריה של ענקית אחרת, Embracer Group.

לקראת סוף השבוע קיבלנו הכרזה מפתיעה שתאגיד Take Two שמחזיק כמה מפתחות ענקיות כמו Rockstar ו-2K Games הולך לרכוש את Gearbox בעבור סכום של 460 מיליון דולר. בעוד שאלה חדשות מעניינות, הדבר שתפס לי את העין בהכרזת הרכישה זאת העובדה שהחברות אישרו שמשחק חדש בסדרת Borderlands נמצא בפיתוח פעיל כבר זמן מה אצל Gearbox לצד עוד מספר פרוייקטים אחרים. השמועות על Borderlands 4 ועל Tiny Tina Wonderlands 2 רצות במלוא הכוח כבר מאז סוף שנה שעברה כאשר אחד המפתחים הזכיר אותם בפרופיל ה-LinkedIn שלו ואחד השותפים ב-Geabox טען שמשחק Borderlands שבפיתוח ועוד לא הוכרז "הוא הדבר הטוב ביותר שעשינו עד היום". 

לצד עתיד הגיימינג המשמח של הסדרה האהובה, נזכור שבקיץ הקרוב גם העתיד הקולנועי שלה יתחיל עם הסרט הראשון שנראה מעניין מאוד. הרכישה של Gearbox על ידי Take Two היא בהחלט תמיכה כלכלית ולוגיסטית שיכולה להביא את הסטודיו הנהדר לקפיצת מדרגה משמעותית. רק נקווה ש-Take Two ידעו לתת למפתחת את הספייס והחופש האומנותי שהיא צריכה כדי להמשיך להיות מעולה כפי שהיא.

מה דעתכם על העיסקה? האם אתם מתרגשים לקראת Borderlands 4? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י