הרשמה

"היי ג'ון" - מבט אל המשחקים הגדולים של חודש יוני

אמנם מדובר באחד מהחודשים היותר חלשים השנה, אך עדיין תוכלו למצוא כאן כמה הפתעות נחמדות והשקה אחת עצומה שתגמד את כולם

הרחבה אחת לשלוט בכולם

חודש יוני היה מאז ומתמיד החודש העמוס ביותר בשנה בכל הקשור לאירועי הגיימינג, כשכל החברות הגדולות מציגות לנו את הפרוייקטים שהם עובדים עליהם לשנים הקרובות. מבחינת השקות משחקים, זה ממש משתנה, כשבשנה שעברה קיבלנו קליברים לא קטנים בכלל כמו Street Fighter 6 ו-Final Fantasy XVI, אבל השנה נראה שמדובר בחודש הרבה יותר רגוע. מה צפוי לנו בחודש יוני לשנת 2024? בואו נגלה.

Destiny 2: The Final Shape - PC, PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S

The Final Shape היא פיסת התוכן האחרונה ש-Destiny 2 צפוי לקבל....עבור סאגת ה-Light and Darkness שלו. אל תדאגו, אנחנו בטוחים שנראה עוד שנים רבות של תוכן נוסף מהמשחק הזה. ההרבה תתמקד בדמות שלכם אשר רודפת אחרי הנבל הראשי של המשחק - ה-Witness, שנעלם דרך פורטל שנוצר בסיומה של הרחבת Lightfall שהושקה בשנה שעברה. ההרחבה בדומה לקודמיה צפויה להוסיף המון תוכן חדש בדמות נשקים, יכולות מיוחדות, קלאסים חדשים, מפות, Raid חדש וכו.

ההרחבה צפויה לצאת ב-4 ביוני.

Star Wars: Hunters - Mobile, Switch

הנה אחד מעניין. Star Wars: Hunters הוא משחק מולטיפלייר חינמי בסגנון Overwatch בו שחקנים תופסים שליטה על מגוון דמויות עם יכולות שונות ביניהם לוחם Wookiee, צייד ראשים, לוחמת Sith ועוד. למרות שלא נראה שמדובר במשחק שעומד להרעיד את עולם הגיימינג, לא נראה שזו המטרה שלו, ואפשר לראות את זה בהחלטה הדי תמוהה להשיק את המשחק לניידי ה-Android וה-iOS, כשהקונסולה היחידה שתקבל גישה למשחק היא ה-Switch.

המשחק צפוי לצאת ב-4 ביוני.

Killer Klowns from Outer Space: The Game -  PC, PS5, Xbox Series X|S

המשחק עם השם הכי מגניב בעולם הוא בעצם אדפטציה לסרט משנות ה-80', בדמות כותר הישרדות מולטיפלייר א-סימטרי. במשחק, שחקנים יתפצלו לשתי קבוצות - השורדים והליצנים הרוצחים, כשהשורדים יצטרכו להסתובב במפה בחיפוש אחר נשקים ומשאבים שיעזרו להם לשרוד את פלישת החייזרים בעוד שאלו צדים אותם. אם אי פעם שיחקתם במשחק מולטיפלייר א-סימטרי, אתם כבר יודעים מה מצפה לכם, אבל הקונספט המיוחד של המשחק בוודאות ישבה את לב מעריצי הז'אנר.

המשחק צפוי לצאת ב-4 ביוני.

Shin Megami Tensei 5: Vengeance - PC, PS4, PS5, Switch, Xbox One, Xbox Series X|S

3 שנים אחרי שיצא ל-Switch, מעריצי המשחק Shin Megami Tensei V יכולים כעת לחוות אותו בגרסתו האולטימטיבית על כל הקונסולות המודרניות. המפתחת Atlus ציינה כי מדובר בגרסה עם 75 שעות של תוכן נוסף עם עלילה חדשה בשם Canon of Vengance, אויבים חדשים ועוד. אם חיכיתם להזדמנות לחוות את המשחק הזה כמו שצריך, הנה היא הגיעה.

המשחק צפוי לצאת ב-14 ביוני.

Elden Ring: Shadow of the Erdtree - PC, PS5, Xbox Series X|S

 אם תהיתם מה הסיבה שהחודש הזה די ריק מהשקות גדולות, הנה הסיבה העיקרית עומדת מולכם. ההרחבה הזו, שלקרוא לה הרחבה מרגיש די מביש עבורה, היא בעצם Elden Ring 1.5, וכל מי ששיחק במשחק המקורי יודע כמה זה עומד להיות מדהים. לוקיישנים, אויבים, עלילה ודמויות חדשות מגיעים לעולם שכל כך נהנינו לחקור ב-2022 ואני באופן אישי לא יכול לחכות כדי לחוות את התוספת המבורכת הזו לאחד מהמשחקים הטובים של השנים האחרונות.

ההרחבה צפויה לצאת ב-21 ביוני.

Super Monkey Ball Banana Rumble - Switch

זה מאוד מצחיק לחשוב על זה, אבל הסטודיו שעמד בשנים האחרונות מאחורי הזכיון של Super Monkey Ball הוא Ryu Ga Gotoku Studio שאחראי בין היתר על סדרת Yakuza. מדובר בדיסוננס קורע, אבל אחד שמצליח לעבוד באופן מפתיע. Super Monkey Ball Banana Rumble הוא המשחק החדש ביותר בזכיון והפעם לוקח אותנו לחווית מולטיפלייר תחרותית ל-16 שחקנים, מצב קו-אופ ל-4 שחקנים ואפילו מצב סינגל פלייר.

המשחק צפוי לצאת ב-25 ביוני.

Luigi's Mansion 2 HD - Switch

10 שנים אחרי שהושק לראשונה על ה-Nintendo 3DS, שחקנים יוכלו לחזור לנעליו של לואיג'י בתור צייד הרוחות בגרסה המחודשת הזו. עם גרפיקה שעברה שיפור משמעותי, Luigi's Mansion 2 HD שואף לספק לכם את אותה החוויה עם הרמת פנים טרייה, עם אותם הפאזלים, אויבים ואפילו מצב המולטיפלייר שעושה קאמבק.

המשחק צפוי לצאת ב-27 ביוני.

עוד דברים ששווה לשים עליהם עין החודש:

  • V Rising מגיע לקונסולות ה-Playstation 5 ב-11 ביוני
  • קבלו את זה - Assassin's Creed Mirage מגיע לפלטפורמות ה-iOS ב-6 ביוני ומצטרף לשורה של משחקים שכבר עשו את דרכם לניידים של אפל.
  • Monster Hunter Stories עושה את דרכו לקונסולות המודרניות ב-14 ביוני וצפוי להציג גרפיקה מחודשת ותוכן נוסף שלא היה קיים בגרסה המקורית מ-2016

בכך מסתיימת לה כתבת משחקי חודש יוני! לאיזה משחק אתם הכי מצפים החודש ולמה הוא לא משחק אלא הרחבה מסוימת? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י