הרשמה

התקוות הגדולות של צוות Vgames לאירועי הגיימינג של 2024!

כינסנו את צוות הכתבים שלנו כדי לבדוק מה התקוות הכי גדולות שלהם לקראת אירועי הגיימינג הקרובים

משמות ה-AAA הגדולים בתעשייה ועד לכותרי האינדי הכי קטנים - הנה המשחקים שלדעתנו נראה בימים הקרובים

הגענו לתקופה המרגשת ביותר של השנה! חודשי הקיץ מביאים איתם את אירועי הגיימינג השנתיים של חברות כמו Sony, Microsoft, Ubisoft ו-Devolver, לצד רשימה עצומה של משחקים שצפויים להופיע באירוע ה-Summer Games Fest של ג'ף קילי (Geoff Keighley). כשהעיניים נשואות אל העתיד, ביקשנו מצוות הכתבים שלנו לרשום לנו את ההימורים שלהם לגבי המשחקים שאנחנו צפויים לראות, בין אם מדובר בהכרזה מפתיעה על משחק חדש או הופעה של כותר שהוכרז מזמן ומאז נעלמו עקבותיו (כנראה שלעולם לא נשמע עוד על Beyond Good & Evil 2). אז מה צוות Vgames מצפה לראות באירועי הקיץ הגדולים של שנת 2024? בואו ונראה.

אביחי חרמון

אני אלך על פינת ההימורים הפרועים, כאלה שלא סביר שיקרו, אבל אם יקרו אני אוכתר כנביא הבא של תעשיית המשחקים. Xbox מכינה לנו מנוי חודשי חדש "פרימיום" שיכלול גישה ל-World of Warcraft. הוא יעלה בין 5 ל-10 דולר ויכלול גישה למשחק ואולי גם לבאטל פאס של Call of Duty. בכלל, בליזארד תראה לנו טיזר קצרצר שמעיד על כך שהם עובדים על WoW 2. לא יהיה תאריך וזה כנראה לא יקרה בקרוב, אבל הם על זה.

לאור ההצלחה המחודשת של Fallout הודות לסדרה, אנו עומדים לגלות שיש פולאאוט חדש באופק. משהו כמו שנתיים שלוש מהיום. אולי משהו שייתן קונטרה ל-GTA 6 ב 2025. מישהו חייב לנצל את ההצלחה של הסדרה. בנוסף חנות המובייל של Xbox תקבל טיזר, ונראה כמה פלטפורמרים מעניינים ומשחקים למובייל מבית King.

אור ארז

מבין כל השמועות והתקוות שמקיפות את Summer Game Fest 2024, השמועה הכי סבירה (וגם התקווה הכי גדולה, אם אתם מחובבי הז׳אנר כמוני) היא כמובן, הכרזה מלאה על Dragon Age :Dreadwolf, כולל טריילר גיימפליי נורמלי. כעבור יותר מעשור מאז הושק המשחק הקודם, ולאור ההצלחה הכבירה של משחק תפקידים אסטרטגי אחר המבוסס על עולם פנטזיה (מעניין מי זה יכול להיות) DA: Dreadwolf הוא ככל הנראה אחד המשחקים המצופים ביותר ב-5 השנים האחרונות.

הדלפות הגיימפליי שיצאו במהלך השנה האחרונה אמנם ציננו את ההתלהבות שכן רבים לא התלהבו מכיוון ה-Action RPG עליו הוא מצביע, אך זו גם הסיבה לכך שאם יוכרז רשמית, טריילר גיימפליי יהיה חייב להיות חלק קריטי מההכרזה. כדאי לציין שגם הטריילר האחרון מלפני כ-5 חודשים וגם עמוד המשחק בחנות של Xbox מציינים באופן חד משמעי חשיפה מלאה של המשחק בקיץ 2024, לכן הכרזה עליו ב-Game Fest הנוכחי או ב- Gamescom באוגוסט היא קרובה לוודאית.

רועי באלוה

צריך לדבר על הבדיחה הזאת שנקראת Deadlock. כתבתי על המשחק הזה כבר 3 כתבות וככל שהזמן עובר זה רק נהיה מגוחך יותר. ההימור המרכזי שלי הוא ש-Valve סוף סוף תכריז עליו באופן רשמי במהלך האירוע המרכזי של יום שישי. Valve היא אחת השותפות לאירוע ולכן אני בטוח בכל ליבי שנקבל את ההכרזה במהלכו. אבל בגלל שזה הימור די קליל (לצד העובדה שגם את Skate החדש ניראה באחד מהאירועים בקיץ) אני אזרוק עוד משהו קצת יותר רנדומלי שאין לנו כל בסיס שמועתי אליו לפחות נכון לעכשיו.

משחק Battlefield חדש. צריך להסתכל על זה ככה, בדרך ככל אנחנו מקבלים את ההכרזה על Battlefield חדש לקראת סוף מאי - תחילת הקיץ. EA שותפה לאירוע, אנחנו יודעים שב-2024 לא נקבל משחק חדש לסדרה, Battlefield 2042 כבר סיים את מחזור חיו וגם השקה בסוף 2025 תיהיה הרסנית לצד GTA VI. ברקע העובדות האלה אנחנו שומעים כבר כמה חודשים כל מיני כותרות לגבי פיצ'רים שהמשחק הבא בסדרת Battlefield יציג. אני מקווה שנקבל את ההכרזה עליו עכשיו, שיהיו כמה חודשי שיווק והייפ, בטא לקראת סוף השנה ואז עוד כמה חודשים של תיקוני באגים עד השקה באביב. גודל הצפיות כגודל האכזבות, אני כבר יודע את זה מראש.

אור יהודה סגל

בכן, הגיע הזמן. אחרי שנים של המתנה (ואולי ההמתנה הארוכה ביותר עד כה בין משחקים חדשים בסדרה האהובה עלי), יחד עם היציאה של Shin Megami Tensei V למחשב החודש ו-Metaphor ReFantazio שנראה נהדר מאוחר יותר השנה, הגיע הזמן להתחיל לדבר על המשחק הבא שכולנו מחכים לו - Persona 6. שמועות בנוגע למשחק הבא בסדרה האהובה כבר הופצו ברשת לא פעם ולא פעמיים בנוגע לנושאים שבהם המשחק יעסוק ואפילו פלטת הצבעים שלו (כי ממש חסר במה להתעסק), אבל אני חושב שטיזר קטן בהחלט צפוי להגיע ולהיות מוצג בקיץ הקרוב.

רועי האן

אני נשמע כמו תקליט שבור אבל זה מה יש: אני מחכה ומצפה חד משמעית לתאריך השקה ופרטים נוספים אודות Metal Gear Solid Delta, ואפילו שיש לי מספיק דברים כמו Black Myth: Wukong להתרגש מהם עד סוף השנה, אני בהייפ פסיכי לרימייק הזה ולכן מאוד מקווה שנקבל עליו קצת פרטים, כי אין ספק שעבר הרבה יותר מדי זמן מאז הפעם האחרונה ששמענו עליו. אם בכל זאת אני צריך לבחור משהו אחר? אני חייב להגיד שהטיזרים של Black Ops 6 איכשהו כן מצליחים לעורר בי רגשות ופרפרים, אם כי באותה נשימה אני שומר על עצמי בהייפ יחסית נמוך, מהסיבות הברורות. כך או כך נראה שהשנה חגיגת החשיפות הולכת להיות די מעניינת ומלאה בדברים טובים, אז אין ספק שיש מספיק סיבות להתרגש.

גיא דהן

Beyond Good & Evil 2! סתם, כמו שהכתבה ציינה בהתחלה, זה לא עומד לקרות גם עוד 5 שנים. במקום, אשתף אתכם בכמה תקוות גדולות שיש לי, ובאופן מפתיע כולם מכילים את הספרה 4 בהם. הראשון הוא Bioshock 4, כי באמת הגיע הזמן לשמוע על משחק חדש בסדרה יותר מ-10 שנים אחרי שקיבלנו את Infinite. אני יודע ש-Judas קיים והוא בפיתוח תחת היוצר המקורי, אבל מדובר בסדרה שמאוד קרובה לליבי ואני מצפה מאוד לראות לאן 2K יקחו אותה. זה רלוונטי גם לשני משחקים נוספים - Mafia IV ו-Borderlands 4, שניהם זכיונות מאוד חזקים ש-2K לא תוותר עליהם בקלות.

לצד זה, מיקרוסופט הולכת להראות גיימפליי ל-Blade, תכריז על משחק Wolfenstein חדש (ו-DOOM, אבל זה כבר הודלף) ותאשר שכל משחקי Call of Duty יגיעו לשירות ה-Game Pass...ביום האירוע. זה לדעתי השאדו-דרופ המדובר שנקבל, מוזמנים לתבוע.

דור קציר

אני לא מתבייש באהבה שלי למשחקי אינדי. מגיל קטן דווקא החוויות הקצרות יותר ובדרך כלל היצירתיות יותר עניינו אותי יותר מהמשחקים הגדולים ומלאי התוכן - ולכן כשאני אומר שהטריילר של Fable שקיבלנו בשנה שעברה פוצץ לי את המוח, אני מתכוון בדיוק לזה. לא זכור לי טריילר למשחק AAA שהצליח לתפוס את האווירה שאני מחפש בה במשחקי מחשב מאז הצגת המשחקיות של Sunset Overdrive. שילוב של הומור, גרפיקה איכותית, קטעי משחקיות שנראו פשוט אדירים ויצירתיות שלוקחת אגדות ומשכתבת אותם בצורה התואמת לאווירה הכיפית שראינו ברמה שהזכירה לי נשכחות משרק.

כשכל כך הרבה משחקי AAA נראים כמעט אותו דבר ושואפים לגרפיקה מעל משחקיות או לספר סיפורים רציניים, הטריילר המלא הראשון של Fable מרגיש כמעט כמו משחק אינדי בכיפיות שלו והיה לי משב רוח מרענן בשנה שעברה שאני חייב לראות ממנו עוד. אני לא בטוח שהוא יופיע שוב, בכל זאת נראה שהאירוע של אקסבוקס השנה עמוס וכבר ראינו משחק בסדר גודל גדול כמו אינדיאנה ג'ונס מופיע באירוע הקטן יותר של אקסבוקס בתחילת שנה - אבל אני לא יכול שלא לקוות לקבל  Happily Ever After משלי בצורת מבט נוסף על העולם שיצרו Playground Games.

עד כאן לרשימת המשאלות של הצוות! ספרו לנו איזה משחק אתם הכי מצפים לו בתגובות, וחזרו לכאן אחרי שכל האירועים הסתיימו כדי לראות אם המשאלות התגשמו! אם אתם רוצים להיות במעקב לקראת האירועים, אל תשכחו מלוח השנה שבנינו כאן באתר שם ניתן לראות את כל ההשקות והאירועים שמתקיימים החודש. נתראה ממש בקרוב עם הסיכום שלנו ל-Summer Game Fest שיפתח את אירועי הקיץ, ובתקווה שבבום.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:21 05.06.2024 | אורח אורח (אורח)

    כתבת צוות ויגיימס בלי שמואל.....

  2. 2

    22:39 07.06.2024 | שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס) שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

    תמיד כאן בנפש ובתכל'ס פיזית, אני נכנס לכתבות כל הזמן. תיכנסו לחדר המצב של Vgames!

  3. 3

       | פורסם ע"י