הרשמה

ביקורת: GTA IV למחשב האישי

אין לכם קונסולת HD? תאלצו להסתפק בגרסת המחשב הנחותה

מפתחת: Rockstar
מפיצה: Take 2
תאריך יציאה:
29.4.2008 לקונסולות
2.12.2008 למחשב
פלטפורמות: מחשב אישי Xbox360, PS3

משחק הפעולה GTA IV מגיע למחשב האישי, ומי שיצלח את כל הבעיות הטכניות ימצא משחק פשוט מעולה

אחד ממשחקי הפעולה הגדולים של השנה עושה סוף סוף את דרכו למחשב האישי, אחרי סיבוב הניצחון שהוא עשה על קונסולות ה- HD. להתקין ולהפעיל אותו זה לא דבר של מה בכך, ויש בו המון באגים וגליצ'ים מעצבנים, אבל הם עדיין לא מונעים ממנו לתפוס את מקומו הטבעי כאחד המשחקים הטובים ביותר שיצאו ב- 2008.

המשחק, שכמו קודמיו בסדרה משלב בין פעולה, מרוצי מכוניות ופשע על כל סוגיו, מלא אקשן וקטעים סינמטיים וידביק את הישבן שלכם לכיסא למשך ימים שלמים. הגרסה הנוכחית של ליברטי סיטי, בת דמותה של ניו-יורק בה מתרחש המשחק, היא העיר הכי גדולה, מגניבה, פעילה ומשכנעת שהופיעה עד היום במשחק מחשב כלשהו, וחובה להסתובב בה כמה שעות רק כדי להאמין לגודל ההישג.

הבעיה של GTA IV למחשב האישי היא שלמרות התוספות (השוליות יחסית, יש להודות) מדובר בגרסה הכי פחות טובה מבין השלוש. איכויות המרה נמוכות, בעיות טכניות רבות מספור ודרישות מערכת מטורפות לחלוטין מונעות ממנו להגיע לגדולה, ולמרות שהוא עדיין משחק מצויין, אין ספק שתהנו ממנו יותר בגרסה ל- Xbox 360 או לפלייסטיישן 3.

לביקורת על GTA IV בגרסה ה- Xbox 360

הטוב
  • עיר עצומה, חיה ונושמת
  • גרפיקה מדהימה
  • משחקיות משובחת
  • סיפור עלילה סוחף
  • פסקול מעולה עם שדרנים מצחיקים ברדיו
  • דיבוב ברמה של קולנוע
הרע
  • התקנה זוועתית
  • הפעלת המשחק תלויה במידת הקשר שלכם עם אלוהים
  • בעיות עם הבינה המלאכותית
  • הרבה גליצ'ים ובאגים קטנים אך מעצבנים
  • השליטה לא ממש הותאמה לעכבר ומקלדת
והדרישה
  • מעבד בעל 8 ליבות, מינימום - וגם זה לא בטוח יספיק


טריילר אווירה

בליק, ניקו בליק

את המשחק תתחילו כשתרדו מהאנייה, בתפקיד מהגר רוסי לא חוקי (כמובן), ותדרכו לראשונה על אדמת ארצות הברית הבדיונית, בעיר ליברטי, עיר החופש. ניקו בליק מתפתה להגר לארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות לאור סיפוריו של דודו רומן על עושר מסנוור ונשים קלות. מהר מאוד מגלה ניקו שהסיפורים היו רחוקים מהמציאות, והוא נוחת היישר אל "אימפריית ההסעות" של רומן, שכוללת כרגע מונית אחת בדיוק.

ניקו הוא סטריאוטיפ רוסי מהלך. הוא חמוש במבטא רוסי כבד דמוי-בוראט, נעלי ספורט, כרס וחולצת פסים עם צווארון. בתפקיד ניקו תתחילו לאט לאט להתחבר לעולם התחתון של ליברטי סיטי, תסתבכו עם כמה אנשים- אך עם חלקם תתיידדו ותהפכו אותם לבני ברית יעילים.

ככל שהעלילה תתפתח, רבות מהדמויות יישארו לצידכם בצורה כזו או אחרת, וגם החלטות שתעשו לגביהן ישפיעו על המשך העלילה. למשל, אם תבחרו להרוג דמות מסויימת, דמות אחרת עלולה להתעצבן, או לחלופין לסרב לעזור לכם בהמשך המשחק.

בכל דרך שתבחרו

הרבה מעבר לאלימות הבוטה שמכניסה אותם לכותרות העיתונים, משחקי GTA מתהדרים בעולמות הפתוחים, הדינאמיים והפרועים שלהם. המשחק החדש אינו חורג מהנוסחה המוצלחת הזו ומציג לנו "ארגז חול" פתוח לחלוטין, בלי גבולות למה שתוכלו לעשות, להרוס או לחסל בדרככם. תוכלו לחקור את ליברטי סיטי מהסמטא הכי חשוכה ועד לגג של גורד השחקים הכי גבוה.

כמובן שיהיו לכם גם משימות, ואלה דווקא די ליניאריות. לא יהיו לכם הרבה אופציות בגישה למשימה, בדרך הפעולה שלכם או בתוצאות שתשיגו, אך לפעמים תוצג בפניכם בחירה פשוטה, כמו האם להוציא להורג דמות חסרת אונים או לתת לה לנוס על נפשה.

למרות הליניאריות, המשימות מגוונות ונותנות לכם אפשרות לנסות את כל כלי הרכב, הנשקים ושאר הממתקים של GTA. כיאה לכל משחקי הסדרה, המשימות מבדרות מאוד, ולא יסתכמו ב-"סע לשם, תהרוג את זה". תמיד יהיה לכם טוויסט כלשהו, דיאלוגים שנונים או פינוק אחר שיתבל קצת את האווירה.

כשלא תהיו עסוקים בלרצוח ולגנוב תוכלו לחקור את העיר עצמה, שלאט לאט תפתח את גבולותיה ותהיה פרוסה כולה לרגליכם. העיר הרבה יותר חיה מבעבר, הרבה יותר זורמת, והרבה, הרבה יותר מציאותית. תושבים ועוברי אורח יגיבו למעשיכם, כולל הנהגים בכביש. למשל, אם תכנסו למישהו באוטו, הוא עלול לצאת מהרכב ולהתחיל לצעוק עליכם, או לנסות להוציא אתכם בכח ממכוניתכם ולהתחיל קטטה.

תחושת הריאליזם והזרימה שאופפת את העיר פשוט מדהימה, והגודל העצום שלה מוסיף המון לחוויה. גורדי השחקים באמת נושקים לקו האופק, ולא מסתפקים בגובה של שלוש קומות וחצי כמו בסן אנדראס, המשחק הקודם בסדרה. הגשרים עצומים וארוכים והגודש במכוניות והולכי רגל מוסיף תוכן ועומק לעיר.

עכבר VS גיימפאד

שמעתי הרבה תלונות לכאן ולכאן על השליטה בניקו בעזרת עכבר ומקלדת למול הגיימפאד, ובעיקר תלונות על השליטה בכלי הרכב עם המקלדת. ניסיתי את שתי הוריאציות בעצמי, ולדעתי הגיימפאד של ה- Xbox 360 מנצח. הצלחתי אפילו לכוון טוב יותר בעזרתו, מה שמצביע על כך שהמשחק כנראה לא הותאם לעכבר ומקלדת כמו שצריך. לרוקסטאר יש גם את הנסיון הדרוש וגם את האמצעים ליצור הסבה טובה ומושקעת יותר, כך שאין תירוץ לשליטה המגושמת.

אחרי שמתגברים על השליטה, מגלים שהמשחק דווקא מגיב טוב מבעבר. מערכת תפיסת-המחסה החדשה תורמת המון ומוסיפה היבט אסטרטגי. אתם תמותו הרבה פחות הפעם ואפילו לא תתפתו להשתמש בצ'יטים (תודו, השתמשתם בהם המון בסן אנדראס).

השליטה במכוניות מעולה והן מגיבות בצורה משכנעת יחסית הן למבנה שלהן והן לתנאי מזג האוויר. לדוגמא, מכונית ספורט תתנהג שונה ממכונית יוקרתית על הכביש, תחליק פחות על כבישים רטובים ותבצע פניות חדות יותר.

השליטה בניקו עצמו, במיוחד בקרבות ירי, קצת פחות טובה ונותנת הרגשה של עיכוב ואיטיות בתגובה. כמובן שלא ציפיתי למהירות תגובה של משחק FPS מודרני, אך היא עדיין הותירה אותי משתוקק ליותר.


קטעי משחקיות מגרסת המחשב

מציאותי מתמיד

כאמור, העיר מציאותית עד כדי דמעות, ומעבר לכך, היא פשוט נראית מעולה. לא עוד מנוע גרפי מיושן, אנשים שנראים כמו גזרי קרטון ומכוניות שבקושי סופגות נזק. הפעם, דגמי המכוניות לא יביישו אפילו את משחקי המרוצים מסדרת NFS, הולכי הרגל נראים סוף סוף אנושיים ומונפשים בצורה מושלמת, הבניינים עשויים מבטון ולא מפליימוביל, והעיר עצמה פשוט אדירת-ממדים, ענקית ורחבת ידיים.

מלבד האלמנטים הבסיסיים, יש בעיר הרבה טאצ'ים קטנים שמעצימים את החוויה. למשל, עובדי הזבל באמת אוספים זבל ולא סתם נוהגים במכונית ברחבי העיר, נהגי המוניות ישמחו לשרת אתכם וממש להסיע אתכם ליעדכם, ומועדוני הלילה באמת מלאים בסטנדאפיסטים מתחילים שמנסים עליכם בדיחות.

איפה הקיר?

כל היופי עתיר-המרחבים הזה מגיע במחיר גבוה, שייגבה ישירות ממערכת המחשב שלכם. המשחק הזה איטי וכבד. כמה כבד? בהחלט יותר כבד מקרייסיס, שהפך כבר ידוע לשמצה מהבחינה הזו. אולי אני מפונק, אבל מחשב שמריץ את קרייסיס עם כל ההגדרות והפילטרים האפשריים לא צריך להיאבק כדי להוציא קצב פריימים ראוי למשחק ב- GTA.

נודה על האמת- המנוע של GTA IV לא מותאם בכלל למחשב. ההגדרות הגרפיות שרוקסטאר החליטה להוסיף לגרסת ה- PC לא מועילות בגרוש, ובכלל לא משקפות את היכולות של המחשב שלכם, כך שתצטרכו להכנס למסך האפשרויות ולהתחיל לשנות פרמטרים לפני שתוכלו בכלל לשחק.

לא רק שהמשחק כבד בצורה אימתנית, יש בו מספר עצום של באגים וגליצ'ים קטנים ומעצבנים. לפעמים הבינה המלאכותית תדפוק נפקדות, ולפעמים קירות ייעלמו, טקסטורות יחליפו צבעים ויהבהבו, מכוניות ירחפו, אנשים יירו דרך קירות בטון והרשימה עוד ארוכה ומגווונת.

תמיכה טכנית שלום, מדבר אלכס

הבעיות של המשחק לא מסתכמות רק במנוע, לא ולא. אם הצלחתם להכנס בכלל למשחק אתם צריכים להודות לאלוהים ולהעלות לו מנחה שלוש פעמים בחודש, על שברך אתכם והכליל אתכם בקבוצת האנשים המצומצמת שאשכרה מצליחה להריץ את פקעת הבאגים הזאת. ההתקנה עצמה בעייתית (וארוכה, כחצי שעה) ומקפיצה שגיאות עוד לפני שהפעלתם את המשחק.

גם אם תצליחו להתקין את GTA IV, תצטרכו להתמודד עם "המועדון החברתי של רוקסטאר", אפליקציית-הרשת החדשה של יוצרי המשחק שלא ברור בשביל מה היא טובה. וכמובן, תאלצו לפתוח חשבון ב- Games for Windows LIVE, מערכת המשחקים של מיקרוסופט שהיתה מתה להיות Steam. במקרה שלי, הייתי חייב להסיר אותה ולהתקין מחדש פעמיים, פעם אחת אחרי התקנת המשחק ופעם אחת אחרי התקנת הפאץ', על מנת שהיא תעבוד.

הקשיים שלי בהפעלת המשחק אינם מקרה בודד. פחות או יותר כל מי שכתב על המשחק נתקל בהם במידה כזו או אחרת, ויש ציבור שלם של שחקנים (בעיקר בעלי כרטיסי ATI) שלא מצליחים להריץ אותו בצורה שניתן לשחק בה. לא יפה, רוקסטאר.


למרבה הצער, גרסת ה- Xbox 360 פשוט רצה הרבה יותר טוב

גלגל הצלה מוזיקלי

למרות הבעיות, יש הרבה דברים טובים ב- GTA IV, ואחד הטובים ביותר בהם היא עבודת הסאונד.

קודם כל- הדיבוב. אלוהים הוא עדי, לא הייתה ולא נבראה עבודת סאונד כל כך טובה, מלאת רגש וסוחפת עד ליצירת המשחק הזה. הדיבוב מוסיף המון, הן במהלך הסצינות והן בשיחות הטלפון הרנדומליות, ההערות של הולכי הרגל וצעקות השוטרים.

מעבר לדיאלוג היוצא מן הכלל תשמעו את קולות הסביבה, כמו פרסומות, מוכרים בדוכני הוט-דוג ושיחות בין העוברים והשבים, ארשר תורמים לאווירת "העיר החיה". גם נהימות מנועי המכוניות נשמעות טוב, ומשתנות ממכונית למכונית.

וכמובן, איזה מין משחק GTA זה יהיה בלי תחנות הרדיו המשעשעות והפסקול המעולה? במשחק יש עשר תחנות רדיו שונות, המציעות כל אחת סגנון מוזיקה אחר עם להיטים ושדרנים מטורפים. התוספת הכי מצחיקה היא ללא ספק תחנת הרדיו הרוסית, שאני אישית מאוד נהניתי לשמוע, וכנראה גם ניקו.

גם כאן יש אונליין

בכל רגע נתון תוכלו לגשת לטלפון הסלולרי של ניקו, שם תמצאו כמה וכמה אפשרויות משחק אונליין, החל ממרוצים, דרך קרבות Deathmatch ועד למשחקים מבוססי קבוצות עם חוקים משלהם. אחד השינויים המשמעותיים בגרסת המחשב היא העלאתה של מגבלת השחקנים מ-16 ל- 32, והיא משמעותית, כי בעיר כל כך גדולה 16 איש פשוט נבלעים, ואילו 32 איש יכולים לזרוע כאוס יחדיו בכיף.

כמובן שיש גם מצב משחק חופשי, שאותו מצאתי למהנה במיוחד. במצב זה אתם פשוט נזרקים לעיר עם עוד שחקנים ויכולים לעשות בה כאוות נפשכם, בלי מטרה תחרותית מוגדרת. אחת מחוויות המולטיפלייר הטובות ביותר שלי בתקופה האחרונה נצרבה בזכרוני כאשר קבוצה של כעשרה מאיתנו הסתגרה בתוך סמטה צרה וניהלה קרבות עם המשטרה, ואף הצבא, במשך כשעה שלמה, עד שאחרון לוחמינו נפל.

אגב, בגרסת המחשב יש גם "עורך וידאו" שמאפשר לכם ליצור סרטונים בתוך המשחק. אני לא מכיר מישהו שבאמת הולך להשתמש בזה, אבל אני מניח שיש לזה קהל. מצד שני, הפיצ'ר השולי הזה שווק בתור התוספת העיקרית לגרסת המחשב. נו באמת.

השורה התחתונה

נו, מה זה משנה כבר מה אני אגיד. זה משחק GTA ואתם תשחקו בו, אם יש לכם מחשב שמסוגל לעמוד בזה- ואם לא, תשחקו בו כשיגיע המחשב החדש. כמובן, אם יש לכם קונסולת Xbox 360 או פלייסטיישן 3, אתם בטח משחקים בו כבר ממזמן, ואין שום סיבה שבעולם שתעדיפו את גרסת המחשב על פני גרסת הקונסולות.

למי שאינו בר מזל ונאלץ להסתפק בגרסת ה- PC, אל תוותרו עליה. למרות כל הבעיות של הגרסה הזו, GTA IV הוא משחק מדהים שמספק חוויה שונה וייחודית. אין שום משחק כזה, שנותן לכם עיר ענקית, משכנעת ומלאת-חיים, ואת החופש להשתולל בה כאוות נפשכם. כל חובב משחקים חייב להריץ סיבוב של כמה שעות טובות ב- GTA IV כדי לראות עד כמה העיר מדהימה וכל כך הרבה יותר מפורטת ומשכנעת מכל עיר ממוחשבת שנוצרה אי פעם.

משחקיות – נו באמת, זה GTA
גרפיקה – עיר יפהפייה, מודלים מציאותיים, ואנשים סוף סוף אנושיים
סאונד ופסקול – מדהימים!
טכני – פורט כמעט חובבני מהקונסולות
אורך חיים – מעבר לעלילה הראשית, תמיד תמצאו מה לעשות בליברטי סיטי
  מולטיפלייר – תוספת נחמדה, אך לא מיוחדת

ציון סופי: 88

מה חושבים מבקרים אחרים?

GameSpot - ציון 9.0
IGN - ציון 9.2
Eurogamer - ציון 9
גיימר - ציון 89

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:50 01.01.2009 | המפף המפף (אורח)

    פשוט גרוע. לא שווה. הכובד שלו פשוט הורס את הההכוולל, לא ראיתי משחק כבד יותר מזה עד עכשיו שדורש ממני להוריד כמעט עד הכי נמוך (שזה כבר נראה ממש גרוע) וזה עדיין לא חלק, בעוד שCRYSIS למשל עובד לי יופי על הגדרות די גבוההות.

    מזל שיש לי PS-3. אני ממליץ לכול מי שיש קונסולות וחושב על לקנות לPC שיקנה כבר לקונסולות. הסיבה היחידה שרציתי למחשב זה כדי להוריד ולא לקנות, אבל זה לא שווה את זה O-0

  2. 2

    14:59 01.01.2009 | poopdog poopdog

    תשמעו אני נהנה מהמשחק גם במחשב וגם בקונסולה אבל הם באמת הגזימו בדרישות המחשב ויכול להיות שבגלל זה גם המחיר שלו נמוך יחסית ואם אני לא טועה הם הולכים להוציא טלאי או משהוא שיוריד את הדרישות

  3. 3

    15:03 01.01.2009 | גל שפיר גל שפיר

    חברים, הגיע הזמן להשיג 360

  4. 4

    15:04 01.01.2009 | Zomgnome Zomgnome

    או PS3

  5. 5

    15:08 01.01.2009 | AvivlH AvivlH

    אחלה משחק כל הכבוד על הסיקור משחק ענק לא רואים משחק כזה כל יום טוב זה GTA חחחח

  6. 6

    15:12 01.01.2009 | Nimiauredhel Nimiauredhel

    אמנם גרסת המחשב נחותה במובנים מסויימים, אבל הדבר היחיד שבאמת הפריע לי זו השליטה ברכב, וגם לזה מתרגלים. אני מריץ את המשחק יפה מאוד עם ה-8600GT המאוד ממוצע שלי, יותר טוב מגרסת ה-PS3 לפחות. :)

  7. 7

    15:13 01.01.2009 | SweetDeath SweetDeath

    אני באמת היחידי שהמחשב שלו מריץ את זה לא רע עד סבבה לגמרי? :ם

  8. 8

    15:14 01.01.2009 | DrDevil29 DrDevil29

    לא יודעה מה איתכם.. אבל לי המשחק פועל בפריימים שאפשר לשחק בהם.. אומנם הרזולוציה לא הכי אבל אני משחק על 1024X768 ואני על מדיום ופועל לי די סבבה.. כאילו באמת שיש נפילות אבל פועל על 20FPS..
    מה שכן קריסיס הראשון (!!) פעל לי הרבה יותר טוב ויותר חלק עם רמה גבוהה יותר... מקווה שהשדרוג לארבע ליבות יהיה שווה את זה..

  9. 9

    15:20 01.01.2009 | NitrousSoup NitrousSoup

    אני יכול להריץ את המשחק על הגדרות הכי גבוההות ועל ההכי נמוכות, אני מריץ על ההכי נמונכות כי אני פשוט לא רואה הבדל בגבוההות, וככה המשחק פועל לי חלק בכל מצב

  10. 10

    15:24 01.01.2009 | ShafLe ShafLe

    משחק מעולה, החיסרון היחיד במחשב זה השליטה ברכב, שמשום מה אחרי שאתה לוחץ 2 שניות אתה כבר מגיע למהירות שיא.

  11. 11

    15:28 01.01.2009 | BlackxFreeze BlackxFreeze

    עובד לי על 1600X1200 בהגדרות הרגילות של המשחק(מדיום טקסטורות, HIGH בדבר השלישי)..
    המשחק סבבה לגמרי.. אין שום בעיה..

  12. 12

    15:30 01.01.2009 | יונתן טפרברג יונתן טפרברג

    המשחק רץ לי בצורה מצויינת.
    אני מאמין שיש בעיות רק עם מעבדים וכרטיסי מסך מסויימים, כי יש לי חבר בעל מערכת דומה לשלי וגם לו אין בעיות.
    מי שורצה לדעת על המערכת שלי שיציץ בפרופיל.

  13. 13

    15:30 01.01.2009 | nana124 nana124

    "הפעלת המשחק תלויה במידת הקשר שלכם עם אלוהים"
    חחחח יפה...

  14. 14

    15:34 01.01.2009 | Tal Barami Tal Barami

    יש לי מחשב תותח, קניתי את המשחק ב-220 ש"ח ואני חייב להגיד שהוא היה שווה כל שקל.
    ללא ספק המשחק הטוב ביותר שיצא עד היום לדעתי. :)

  15. 15

    15:35 01.01.2009 | scorp200 scorp200 (אורח)

    לי יש מחשב ממוצע לגיימר
    והמחשק עובד טוב
    יש לי:
    INTEL CORE DUO 2 CPU 2.2GHZ
    2GB RAM
    NVIDIA GEFORCE 9800GT 512MB
    וגם השליטה בסדר גמור אני לא מבין על מה אתם מתבכיינים
    עם העכבר ועם המקלדת
    במיוחד הכי טוב זה במכונית
    אני כחובב סימולציות נהיגה מאוד אהבתי את השליטה במכונית
    רק חבל שאי אפשר לשחק במשחק עם הגה
    ולא היה לי רק באג אחד במשך שבוע ששיחקתי (חרשתי כל היום)
    המונית של רומן נהיתה שקופה חלקה ם.0
    משחק חזק אל תקשיבו לאלכס סתם מפונק XD
    אבל דבר אחד אני לא מתווכח אחיו זה ההתקנה
    ומליון תוכנות נוספות כדי להפעיל את המשחק

  16. 16

    15:36 01.01.2009 | idogamer idogamer

    תימתום לעשות מנוע גרפי שאף אחד לא יכול להפעיל עם היו עובדים עליו עוד חמודש היו מוצאים אותו אחרי עוד קצת זמן עובדים ומלטשים את המנוע שיוכל לעבוד טוב על כל מחשב אז הוא היה שווה קניה וביגל הבאגים והמנוע הכושל לפי דעתי זה מיצווה להוריד אותו

  17. 17

    15:49 01.01.2009 | scorp200 scorp200 (אורח)

    המנוע הגראפי הוא טוב
    הבעיה האמיתית זה שהם לקחו
    את הגירסא של הקונסולה ועשו לה התאמה למחשב
    ביגלל זה זה יצא כך אבל אני מאמין שהם יתקנו את זה
    אם הפאטצים שלהם

  18. 18

    15:52 01.01.2009 | DarkRay DarkRay

    מי שאהב את הפסקול בסרטון ההשוואה,
    לשיר קוראים heaven and hell של בלק סבאת'. להקה ממש טובה.
    למי שראה את טניישס די מפרט הגורל-הסולן של הלהקה זה dio.

  19. 19

    16:10 01.01.2009 | FuXeR FuXeR

    שלי 4 ליבות וזה עובד על High!

  20. 20

    16:15 01.01.2009 | CRY-TEK CRY-TEK

    לא יודע לי פועל בסדר יש לי כרטיס מסך 9800GTX אז אני מסודר
    מה גם שהיו לי משחקים שצריך לפנות להם יותר מקום בהארד דיסק
    כמו AGE OF CONAN שמצריך 30 GB פנויים לפחות ועוד כמה משחקים מעולים בקיצור מי שרוצה להפעיל אותו טוב במחשב צריך גם להשקיע במחשב שלו!!! כי לא הכול בא בחינם LOL

  21. 21

    16:15 01.01.2009 | LucifeR LucifeR

    על המחשב שלי GTA IV רץ חלק.
    הוא לא נותן לי לשים הגדרה גבוהה מMedium אבל עדיין איכות מעולה.
    יש לי Q9450, gForce 880 GT, 4GB RAN..

  22. 22

    16:17 01.01.2009 | Horbzin Horbzin

    מהזה החרא הזה שאי אפשר לשפר את הגרפיקה =\

  23. 23

    16:23 01.01.2009 | CRY-TEK CRY-TEK

    הא ובקשר לדבר המפגר שאמרת בקשר למעבד 8 ליבות אני לא מבין מי אמר לך את הדבר המטומטם הזה לי יש מעבד E8400 3.OOGhz
    והכרטיס הוא 9800gtx ואין לי אף פעם לאגים אפילו פעם אחת לא היה לי ואני מריץ על ההגדרות הכי גבוהות פעם הבאה תבדוק את המקורות שלך כי נראה לי שהם טועים VG איך אתם לא בודקים כתבות לפני שאתם מעלים אותם לרשת זה פשוט מגוחך

  24. 24

    16:29 01.01.2009 | AVIAD77698 AVIAD77698

    ל7
    גם לי המחשב מריץ חלק ובלי בעיות

  25. 25

    16:30 01.01.2009 | 95 95 (אורח)

    לי יש מחשב חלש יחסית, והמשחק פועל מעולה. פשוט, אל תרמו את המשחק כדי לשים הגדרות יותר גבוהות, כי ההגבלה נועדה לזה.
    למשחק מגיע יותר, לפחות 90.
    ול23, הוא אמר את זה בציניות

  26. 26

    16:35 01.01.2009 | mizel102 mizel102

    במידה ושולטים במשחק עם הגיימפאד של ה-360 אז השליטה היא אותו דבר כמו ב360?

  27. 27

    16:36 01.01.2009 | asafs16 asafs16

    8 ליבות!!! פחחחח הרגתם אותי XD...

    טוב שלא הגזמתם, כולה שתי ליבות, ואין עד כדי כך דברים
    רעים כמו שאמרתם פה..

  28. 28

    16:39 01.01.2009 | edenpol edenpol

    יש לי מחשב פחות ממוצע למשחקים כאלה:
    e6320
    2g
    8600GT
    והמשחק עובד אשששש! אז אל תדברו שטויות המשחק מצויין. בעיה אחת זה עם האוטו שמאבדים קצת שליטה.. אבל זהווווו. המשחק משחק מצויין!

  29. 29

    16:53 01.01.2009 | אלכס גרבוב אלכס גרבוב (אורח)

    לכל אלה שאומרים שהמשחק עובד להם מעולה - תנסו להריץ אותו על 1680X1050 על מקסימום.
    ורק למען הרקורד - אני מריץ אותו על
    E8400 @ 3.8 GHZ
    4GB DDR1066 @ 4-5-4-15
    HD4870

  30. 30

    17:33 01.01.2009 | Mega Mega

    אתם מזיינים בשכל
    מחשב נורמלי יכול להריץ אץ זה בכיף, כמו שלי
    מי צריך מקסימום, כאילו ההבדל כזה גדול.
    כבר במדיום זה נראה הרבה יותר טוב מבאקס ובPS3.

  31. 31

    17:50 01.01.2009 | איש איש (אורח)

    אחלה ביקורת
    מקווה שזה ירוץ על המחשב שלי
    "הפעלת המשחק תלויה במידת הקשר שלכם עם אלוהים"
    הרגת אותי!!

  32. 32

    17:51 01.01.2009 | blisf blisf

    # הפעלת המשחק תלויה במידת הקשר שלכם עם אלוהים

    חזק....

  33. 33

    19:01 01.01.2009 | daniel926 daniel926

    זה לא בידיוק נכון אצלי המשחק רץ אחלה (אוליי תקלה של 2 שניות פעם בחצי שעה!) וזה קורא כנראה ביגלל שהמחשב שלי מפלצת.

    דרך אגב תאמת אני מעדיף את GTA במחשב ביחס לפלייסתיישן 3

  34. 34

    19:46 01.01.2009 | אסף לוץ אסף לוץ (אורח)

    אחלה סיקור! לא רואה את gamer...

  35. 35

    19:49 01.01.2009 | eitanash1 eitanash1

    חבר'ה עידן משחקי המחשב נגמר ממזמן
    תשיגו לכם PS3, או איזה XBOX360 תהנו יותר .
    חוויה אחרת , פחות בעיות על הראש.
    ובנויה רק למשחקים
    מה צריך יותר מזה ?

    מחשב תשאירו למסנג'ר, אינטרנט ומשחקיי רשת רגילים , כמו CSS, MMORPG וסגרו את הבאסטה.

  36. 36

    19:59 01.01.2009 | ביצה ביצה

    עזבו אתכם, קנו קונסולה.
    ב-PS3 זה הרבה יותר טוב

  37. 37

    19:59 01.01.2009 | ביצה ביצה

    עזבו אתכם, קנו קונסולה.
    ב-PS3 זה הרבה יותר טוב

  38. 38

    20:14 01.01.2009 | NitrousSoup NitrousSoup

    מה עם עורך הסרטים? אני עשיתי סיקור כללי:
    http://forum.vgames.co.il/showthread.php?t=1202157

  39. 39

    20:23 01.01.2009 | slor slor

    "ולפעמים קירות ייעלמו, טקסטורות יחליפו צבעים ויהבהבו, מכוניות ירחפו, אנשים יירו דרך קירות בטון והרשימה עוד ארוכה ומגווונת." שום דבר מכל אלה לא קרה לי, המשחק באמת מאוד כבד אבל שווה את המחיר שלו ממליץ לקנות.
    בכל מקרה לדעתי המשחק פשוט מושלם...
    לדעתי עורך הוידאו שימושי מאוד.

  40. 40

    20:28 01.01.2009 | Vladivostok FM Vladivostok FM (אורח)

    ניקו הוא לא רוסי! הוא סרבי/קרואטי (אחת מהן) אני דובר רוסית בעצמי והשפה שניקו מדבר בה עם רומן היא לא רוסית! היא שפה שדומה לרוסית בצליל וגם קצת באוצר מילים...
    נ.ב אני מריץ את המשחק בצורה מעולה ולי יש מחשב ממוצע :
    4 ליבות במהירות 2.4 ג'יגה -הרץ
    GeForce 8600GTS 512MB
    2GB ראם

  41. 41

    21:02 01.01.2009 | spore spore

    איך ??!! GTA IV למחשב צריך לקבל 94 או 95 איך 88 ??!! איך?! תגידו לי איך?! Vgames לא נכון!!!!

  42. 42

    21:26 01.01.2009 | SweetDeath SweetDeath

    41 ימתחנגל
    הם הורידו לזה הרבה מאוד בגלל כל החרא הטכני שיש בגלל הפורט החובבני מהקונסולות למחשב.

  43. 43

    22:00 01.01.2009 | YoAvOn YoAvOn

    אני משחק על רזולוציה 1024X860 וזה רץ כמעט חלק חוץ מבקטעים עמוסים, אבל גם אז זה לפחות יציב ולא ממש נתקע... כמובן על כרטיס 8600... קצת כבד אבל חפיף, מתרגלים ותוך כמה שניות זה עובר. ד"א בדקתי אם אני מצליח להריץ ב 1400X900 וזה היה די נחמד עד שהייתי צריך לרדוף אחרי מישהוא באופנוע וזה היה בלתי נסבל... יש משחקים שנראים הרבה יותר טוב וגם רצים יותר טוב ואפילו עליהם ירדו, ראו דוגמה קרייסיס.

  44. 44

    22:05 01.01.2009 | SENSEF SENSEF

    אחלה סיקור ! כל הכבוד

  45. 45

    22:35 01.01.2009 | kobiboy18MUFC kobiboy18MUFC

    8 ליבות - נו באמת אלכס ממש הגזמת.. תשדרג את ה-486 שלך לארבע ליבות Q6600 ותראה שהמשחק ירוץ לך חלק..

  46. 46

    22:57 01.01.2009 | טל טל (אורח)

    ל-40. ממוצע עלק... יש לך מחשב מצויין, הלוואי עליי שיהיה לי מחשב כמו שלך

  47. 47

    00:17 02.01.2009 | Zomgnome Zomgnome

    ההבדלים בין גירסת הקונסולות למחשב לא גדולים, בלי קשר לזה שחצי מהאנשים לא יכולים בכלל להגיע לרמה שהגרפיקה תיהיה זהה בכלל בין המחשב שלהם לקונסולות.

    זה יהיה ביזבוז לשחק בGTA IV על המחשב, אקנה כבר לPS-3. חבל, יכולתי לחסוך 60$, אבל ככה זה אני מניח עם פורטים עלובים \:

  48. 48

    00:30 02.01.2009 | zaton zaton

    האם אני יוכל להריץ חלק את המשחק?
    Intel(R)core (TM)2 Due CPU e4500 @ 2.20Ghz 2.20 GHz

    2 GB RAM

    9600GTX

  49. 49

    00:32 02.01.2009 | scorp200 scorp200

    ברור שתה יכול
    יש לך בערך כמו לי רק כרטיס מסך אצלי הוא 9800

  50. 50

    01:21 02.01.2009 | zaton zaton

    הבעיה היא המעבד שלי אמרו לי שחייבים 4 ליבות כדי שהמשחק יפעל כמו שצריך.. סתכל על המעבד שלי ותגיד לי אם אני יוכל להריץ את המשחק

  51. 51

    01:43 02.01.2009 | piton piton (אורח)

    WOW אנשים פה מפגרים ברמות ! יש לי מעבד 2 ליבות E6850
    כ.מ 8800GT והכל רץ לי חלקקקק מה אתם מזיינים ת'שכל!!!
    ומהשחק עובד לי גם ב SLI חלק

  52. 52

    02:02 02.01.2009 | zaton zaton

    המעבד שלי יכול להריץ את המשחק חלק?

  53. 53

    06:49 02.01.2009 | scorp200 scorp200

    כן הוא יכול בלי בעיות רק
    שלא תמיד יהיה חלק וזה לא קשור למעבד שלך

  54. 54

    07:06 02.01.2009 | X X (אורח)

    אני חושב שאני יוריד :\ "...8 ליבות מינימום..." חחחח

  55. 55

    09:25 02.01.2009 | TruthB0y TruthB0y

    שיחקתי על המחשב בלאן ואני פשוט די נגעלתי(אבל עדיין,GTA IV..אסור...)
    המשחק באמת עוצר נשימה והסאונד והיריות והעלילה שזה פשוט חבל על הזמן...
    אבל הכובד שלו תוקע..

    ניסיתי לשחק על PS3 GTA IV אבל בסוף לא הספקתי..חבל..

  56. 56

    11:39 02.01.2009 | ™DinAmit ™DinAmit

    מחזק את 15!
    שיחקתי במישחק ב 360 ב- PS3 ובמחשב!
    אין מה להגיד שמי שכתב תכתבה הזאת לא יודע על מה הוא מדבר והסירטון שמשווים בין 360 והמחשב מזויף!!!
    או שהוא שם על דרישות מטורפות!(וכן ראיתי את המפרט של המחשב)
    ומה הקטע שלך על העכבר אין בוא שום בעיות זה נוח מאוד על מה אתה מדבר? ב 360 וב- PS3 שלוש קשה לכוון אולי ביגלל זה יש Looked Aim?!
    באמת כתבה לא רצינית והמולטיפלייר לא הכי טוב אבל מקבל לפחות 8! תיראה כמה מצבים יש לו וכמה אפשרויות של בחירת סוגי מישחק ובניית דמות היתייחסת לזה?!

  57. 57

    14:17 02.01.2009 | the who !? the who !? (אורח)

    תכלס מדובר במשחק מצויין...
    למרות ההתקנה הארוכה והמפרכת שבה צריך להתקנין את GFW את ה- SOCIAL CLUB ועוד כל מיני שטויות . המשחק הזה באמת טוב !
    יש לי מחשב E8400 והמשחק רץ אצלי מצויין...כמובן מבאס שבמשחק אין ANTI ALAISING אבל בכל זאת הוא נראה מצויין.
    אני מסכים עם כותב הכבתה שיש מלא דברים שצריך להתקין ולא ברור למה צריך את זה.
    כמו כן המולטי סביר אבל לא משהו שהחזיק אותי יותר מיומיים.
    הסינגל מעניין אבל אחרי שבועיים נמאס ( אז לא סיימתי את המשחק )
    המציאותיות במשחק עובר את כל הציפיות . העולם חי נושם ומגיב לכל תזוזה שעושים בין אם זה לשבור חלון לרכב או ללכת מכות ברחוב .
    הדמויות במשחק מענינות ואני אישית היתחברתי לכל אחד מהדמויות.( במיוחד לניקו בליק )
    בשורה התחתונה לכל מי שמתלבט האם לקנות את המשחק או לא אני אגיד לקנות בלי לחשוב פעמיים.

  58. 58

    14:25 02.01.2009 | idogamer idogamer

    חחח צרעיך מחשב ב3900 בשביל להריץ אותו טוב אני עם E8400 9800GTX 2GB איך הוא יעבוד אצלי ?

  59. 59

    14:35 02.01.2009 | ny ny

    ל 59.
    ח-ל-ק

  60. 60

    14:40 02.01.2009 | טוב שלא העתקת הכל .. טוב שלא העתקת הכל .. (אורח)

    ממש העתקה מוחלטת של כתבה מ GAMESPOT....

    איפה קצת מקוריות .

    אגב אני מריץ מחשב עם 8400 ו 9600 GT וזה עובד מעולה.
    רק שהשליטה ממש ממש מעצבנת והורסת את המשחק השוטף .

  61. 61

    16:52 02.01.2009 | תגובה תגובה (אורח)

    ל -59 יש לי אותו מחשב כמו שלך רק עם 3 ג'יגה ראם יעבוד אצלך מעולה בלי בעיות !

  62. 62

    16:55 02.01.2009 | baromba baromba

    אני פשוט לא יכול להבין איך אפשר לשחק את המשחק הזה בלי עכבר.
    הכוונת האוטומטית הזו זה דבר נוראי

  63. 63

    17:00 02.01.2009 | Three_Days_Grace Three_Days_Grace

    גדול!

  64. 64

    17:01 02.01.2009 | ארצמע ארצמע (אורח)

    התקנתי את gta iv אבל רושמים חסר מידע

  65. 65

    17:02 02.01.2009 | ™DinAmit ™DinAmit

    אההה ו"קטעי משחקיות מגרסת המחשב" לא מגירסת המחשב רואים שם כוונת אוטומתית מי שכתב את הביקורת הזאת חסר שכל...

  66. 66

    18:40 02.01.2009 | scorp200 scorp200

    ל-61 השליטה טובה
    גם בשחקן וגם במכונית
    אתה אולי לא רגיל לזה
    כי הם עשו את הנהיגה יותר כסימולציה

  67. 67

    20:14 02.01.2009 | 0ni 0ni

    תחנת הרדיו הרוסית מה זה שולטת.XD

  68. 68

    22:04 02.01.2009 | Mad Pitbull Mad Pitbull

    מריץ את המשחק מצויין על הגדרות גבוהות למדי.
    אם קוראים נכון את ההוראות להתקנה לא באמת צריכים להיתקל בבעיות, חוץ מהאורך המציק שלה לא עשתה לי צרות.
    המשחק עבד לי נהדר ועדיין עובד, סיימתי אותו ממזמן ועדיין ממשיך לזרוע הרס ולחפש הפתעות חדשות בעיר...
    משחק שממש אבל ממש אסור לפספס, שווה כל רגע.

  69. 69

    02:09 03.01.2009 | GTA במחשב GTA במחשב (אורח)

    לא שווה את זה. פשוט סבל ואני לא מדבר סתם,סבל!!!
    לחכות התקנה,באגים וטעויות אינסופיות והמשחק זז פשוט ל-א-ט!
    PS3 לוקח ובגדול

  70. 70

    11:47 03.01.2009 | scorp200 scorp200

    חח הוא זז אצלך ךאט ביגלל שיש לך מחשב ישן
    במחשב יותר טוב מאשר בסוני3
    באגים כימעט אין

  71. 71

    12:49 03.01.2009 | elonex elonex

    לי זה רץ סבבה ובלי באגים ואני נהנה מכל רגע במשחק הזה.

  72. 72

    16:42 03.01.2009 | א-(השאר חסוי) א-(השאר חסוי) (אורח)

    לכו תזדינווווווווווווווווווו

    המשחק הכי תותח בעולםם!!!!11בואו ותמצאו לי משחק יותר טובבבבבבבבבב

    מגיע לא ציון 10/10
    כבווודדדדדדדד

  73. 73

    16:43 03.01.2009 | מי שחתב את התגובה של "א" זה אני מי שחתב את התגובה של "א" זה אני (אורח)

    לווווווו*

  74. 74

    16:51 03.01.2009 | צל צל (אורח)

    לה לה לה לה לההההההההההההה

  75. 75

    19:28 03.01.2009 | Mad Pitbull Mad Pitbull

    א' יא גבר.
    >.>

  76. 76

    20:18 03.01.2009 | SawnBoy SawnBoy

    צדקת בציון אבל אפילו טכנית הייתי נותן לו 4

  77. 77

    22:52 03.01.2009 | Harel.D Harel.D

    הגזמת טיפה (הרבה) עם ה-8 ליבות... =\
    המשחק עובד גם על מעבדים בעלי 2 ליבות...מצוין!

  78. 78

    23:12 03.01.2009 | mataN- mataN-

    התמונה הרבה יותר יפה בגירסת הPC, ויש יותר אופציות.
    אבל מהצד השני, בגרסת הPC הFPS הרבה יותר נמוך, ויש באגים ושמאגים למינהים...

  79. 79

    13:11 04.01.2009 | אהם אהם (אורח)

    רק דבר אחד, ניקו ממש לא רוסיי, הוא סרבי...הוא מדבר סרבית, יש לו מבטא סרבי, הוא אפילו מזכיר כמה פעמים שהוא לא רוסי, hell, הוא בעצמו אומר בכמה מקומות במשחק שהוא מסרביה

  80. 80

    15:53 04.01.2009 | spahYa spahYa

    משחק פצצה והגזמתם הרבה עם הדרישות וכל זה
    יש לי Q6600 ועובד פצצה...השליטה לא ממש הותאמה לעכבר ומקלדת - מה לא הותאם הכל עובד יפה מאוד...התקנה זוועתית - אתה ממש מפונק אם רשמת את זה :/

    אחלה ביקורת אבל מי שרשם לא יודע כלום מהחיים שלו D:

  81. 81

    20:08 04.01.2009 | elonex elonex

    יש לי רעיון - תקנו את המשחק. אולי ככה תוכלו להתקין את העדכון והבאגים יעלמו >>

  82. 82

    20:51 04.01.2009 | VortexTrickster VortexTrickster

    הייתי נותן לחרא הזה למחשב 50 ולא יותר

    hail xbox360

  83. 83

    21:35 04.01.2009 | diabelo666 diabelo666 (אורח)

    קודם כל, אלכס- הגזמתה, יש לי מחשב פנטיום 4 מריץ את המשחק סבבה!

    ול80- who the fuck gives a damn shit?!

    ו68- בזכותך אני קניתי את המשחק XD

    ו...

    זהו

  84. 84

    02:17 05.01.2009 | kobiboy18MUFC kobiboy18MUFC

    אקנה אותו מקורי רק שיירד המחיר .. עד אז בטח ייצא כותר חדש בסדרה.. לא שווה בינתיים

  85. 85

    20:32 07.01.2009 | Dar[K]Boy Dar[K]Boy

    משחק חזק אני מת שיהיה לי אותו אבל למה ציון 88?
    המשחק הזה שווה יותר מי זה למרות כל הכובד של המשחקק

  86. 86

    16:12 11.01.2009 | d-man d-man (אורח)

    יש בחלק מהמשחק התייחסות רק למקשים של PS (!!!) ללא המרה לPC.
    יש למישהו מושג מאיפה ניתן לראות את פירוט המקשים (אולי לינק כלשהו) ואיך ניתן להגדירם מחדש?
    יש פשוט משימות שאני נתקע עליהם כי אין לי מושג על איזה מקש צריך ללחוץ והמשחק נותן לך רק מקשים לקונסולת ה-PS.
    תודה.

  87. 87

    18:04 12.01.2009 | eilon eilon (אורח)

    יש לי גיפורס גיי תיי 9500 יעבוד לי טוב?

  88. 88

    17:17 14.01.2009 | smg3 smg3

    חברה תעזרו לי בבקשה המשחק מקורי הכל טוב אני בא להפעיל את המשחק דרך הסמל יוצא לי חלון כזה פתאום:
    gta 4 fatal error rmn40 וזה לא נותן לי להיכנס למשחק מה זה החרא הזה תעזרו לי בבקשהההה

  89. 89

    17:05 16.01.2009 | spore spore

    ל42 גרסת הקונסולות של GTA IV זה 100. הורדתי 6 נקודות על בעיות טכניות ועל-Games For Windows Live.הבנת יא מטומטם?!

  90. 90

    22:53 19.01.2009 | VLADI VLADI (אורח)

    ל-89

    אתה חייב WINDOWS XP SP3 או WINDOWS VISTA SP1
    זה לא בעיה פשוט תוריד באתר של המיקרוסופט
    תSP3 ואז תתקין את זה ואת הGTA IV מהתחלה
    וזהו ילך סבבה גם לי הייתה תבעיה הזאת

  91. 91

    17:56 21.01.2009 | dd dd (אורח)

    משחק מושלם!! יש לי אותו למרות שהוא כבד הוא שווה כל אגורה!!! ולדעתי המשימות לא לינאריות בכלל אני ביצעתי כמה משימות בכמה דרכים שונות....
    אין מה לדבר משחק גאוני

  92. 92

    06:52 22.01.2009 | AK-47 AK-47 (אורח)

    בזכות שהמשחק כלכך כייפי והכל נראה ממש טוב, ויש מולטיפלייר.. לא משנה מה הבאגים לא שמתי לב אליהם במהלך המשחק, לי יש - ATI 3850 512MB
    ועובד מצוין!

  93. 93

    16:32 23.01.2009 | אופק אופק (אורח)

    המשחק הז משחק יפה אבל אך מרודים אתה

  94. 94

    01:32 24.01.2009 | X X (אורח)

    קניתי אותו הכל עובד טוב ויפה עד שהתקנתי את החרא הזה ורציתי לשחק גם בלייב אתם יודעים איזה קריעת תחת זה להתקין את המשחק הזה???????!!!?!?!?!? טוב לא משנה העיקר הצלחתי עוד שניה והייתי מזמין טכנאי!!!

    עכשיו יש לי איזה בעיה נכון שעובד וזה יש לי מחשב דואל קור 2.0 עכשיו לשאלה: חייב כרטיס 9800 ומעלה??????? כי עם הכרטיס שלי לא רואים את התאורה טוב ובגלל זה עובד קצת איטי. אז חייב????

  95. 95

    01:37 24.01.2009 | X X (אורח)

    הנה הפירוט של המחשב:

    GeForce 8500 gt,2G Ram,intel dual core 1.60

    הבעיה בכרטיס מסך אה??? ישן מדי :( מההההההההה ישן

  96. 96

    16:59 25.01.2009 | אילון אילון (אורח)

    ליבה כפולה 2 גיגה רם וגיתי 9600 יעבוד טוב?

  97. 97

    15:04 17.02.2009 | זה מגיל כי איו זה מגיל כי איו (אורח)

    זה עושה אותכם דפוקים זה לא טוב כי אין לי

  98. 98

    14:04 28.02.2009 | בית''ר אימפריה!!! בית''ר אימפריה!!! (אורח)

    אני קונה מחשב חדש ורציתי לשאול אם כרטיס מסך AMD Radeon HD3650 512MB DDR2 יפעיל את המשחק gta iv???

  99. 99

    15:20 28.02.2009 | המלך המלך (אורח)

    האם ATI RADEON HD3650 512MB יפעיל את המשחק טוב???

  100. 100

    14:26 05.03.2009 | יאיר יאיר (אורח)

    המשחק סבבה יש לי geforce 9800 gt intel core 2 ou 2.66 3 gb ram וזה עובד חחלק אחים שלי קצת הורדתי תהגדרות אבל סבבה

  101. 101

    01:59 21.03.2009 | עומר עומר (אורח)

    ל15 .
    יש לך מחשב סוס!
    למה אתה לא יכול להעריך?
    כל כך קשה לך?
    ממוצע עלק

  102. 102

    15:14 25.03.2009 | *אח של המלך.... *אח של המלך.... (אורח)

    מה אתם מתבכיינים אצליי זהה פועל מהר ורץ ויש לי מחשב לא הכי חזקק וגם לא שיניתי את ההגדרות זה המפרט:
    מעבד intel core 2 dou 2.5 ghz
    2 giga ram
    כרטיס מסך nividia geforce 9800 2 giga

  103. 103

    10:52 30.03.2009 | ADIRDOANI ADIRDOANI (אורח)

    תגידוו תעזורוו לייי יעבוד לי המישחקק אם כרטיס מסך 9600 ?

  104. 104

    22:50 06.04.2009 | droei86 droei86

    לי יש 8600 וזה עובד מצוין, בלי באגים אז VGAMES בבקשה אל תכלילו את כולם שאתם אומרים שזה לא עובד לכולם!!!

  105. 105

    16:37 11.07.2009 | itay itay (אורח)

    איפה מסחקים

  106. 106

    15:44 11.08.2009 | שש שש (אורח)

    שמעתי הרבה על המישחק ואני ישמח להוריד אותו!

  107. 107

    13:55 11.09.2009 | דודו ארנציר דודו ארנציר (אורח)

    מישחק חרה לא ליקנות לא שווה שקל

  108. 108

    11:23 26.09.2009 | rombaravi rombaravi

    מישחק שווה לאלה קניתי אותו ואני משחק מלה ודרך אגב אי אפשר להוריד אותו

  109. 109

    15:23 26.06.2010 | עידן עידן (אורח)

    זה משחק טוב ומהנה, אבל רק ל-PS3 אני ממליץ לכם לשחק בזה רק ב-PS3 בשביל החוייה!

  110. 110

    15:42 31.08.2011 | תומר תומר (אורח)

    אני קניתי את המשחק והוא מעולה!!
    למי שחושב שצריך מעבד שמונה ליבות ומעלה יש לי מעבד דו ליבתי 2 ג'יגה הרץ וכרטיס מסך nvidia geforce והמשחק עובד חלק!!! (קניתי את המשחק לא הורדתי אותו) הדבר היחיד שצריך להשקיע בו הוא בכרטיס מסך.

  111. 111

       | פורסם ע"י