הרשמה

משחק המוסיקה Wii Music נכנס לבתי ספר

Wii Music מגיע לבתי הספר

Wii Music הוא משחק קאז'ואלי נוסף של נינטנדו שבו מחזיקים את שלטי הקונסולה באופנים שונים המחקים ניגון בכלי נגינה שונים. כשיצא בסופו של דבר, הביקורות למשחק בהחלט לא היו ניגון באוזניה של נינטנדו, אך זה לא מונע ממנה מלנסות להפיץ גם את המשחק הזה לקהל גדול ככל האפשר.

במסגרת שיתוף פעולה מעניין בין בתי ספר נבחרים ומחנכים, Wii Music ישולב בשיעורי מוזיקה כדי לעורר השראה ולחנך באופן פעיל להערכת מוזיקה. נינטנדו מסייעת למחנכים כדי לשלב את המשחק במערכי השיעור כדי לספק כלי ייחודי כדי לעורר יצירתיות ויכולת אלתור.

כוח חיזוק משמעותי נוסף

כוח חיזוק נוסף בפרויקט המעניין הזה הוא MENC, האיגוד הלאומי לחינוך מוזיקה שידוע כארגון חינוך לאמנות הגדול ביותר בעולם. הוא יסייע למורים ב-51 מדינות בארה"ב לשלב את Wii Music בתכנית הלימודים שלהן, תוך ניצולם של 60 כלי הנגינה שבמשחק במערך שיעורים המתרגל קצב, משקל ומבנה מנגינה.

"בכל רמת כיתה, זה חיוני לספק כלים ועידוד לתלמידים על מנת שיהיו יצירתיים," אמר ג'ון ג'. מלמן, מנהל ביצועי של MENC. "אנו מצפים לשתף פעולה עם נינטנדו כדי להוביל את המודעות והתמיכה בחינוך למוזיקה דרך Wii Music".

"Wii Music הביא ריגוש מתחדש לשיעורי המוזיקה בכיתות ברמות שונות, כולל לאנוכי ואפילו לכמה ממורי המוזיקה," אמרה הלן א. קרופצ'יק, מורה למוזיקה. "אני אוהבת איך בזמן כל כך קצר ניתן לכסות מתכונות מוזיקה רבות. המשחק אפילו מאפשר לתלמידים לנצל יכולות שפה, מודעות מרחבית ותיאום עין-יד. אנו בבית הספר תומכים מאוד באומנויות, ו-Wii Music מגבה את התכנית שלנו אפילו יותר. כל מערכת שהנה חינוכית ויכולה לעודד את האהבה למוזיקה בקרב ילדים, צריכה להיות בכל כיתה.

חינוך למוזיקה כבר בגיל צעיר

מכללות ללימודי מוזיקה נוספות המשתפות פעולה עם היוזמה הן Blue Bear School of Music אשר בסאן פרנסיסקו, ו- Opus 118 Harlem School of Music אשר בניו-יורק. Wii Music ינוצל במכללות אלה כדי לבנות היכרות של התלמידים עם הטכנולוגיה, תוך כדי מתן תמיכה ביכולתם ליצור ולאלתר. מומחים בתחום המוזיקה מציינים שגרימת עניין במוזיקה אצל ילדים בשלבים מוקדמים, יכולה לסייע ליצור הערכה של המוזיקה לכל החיים.

"ההנאה שבניגון מוזיקה הוא משהו שכולם צריכים לחוות אותו, ללא קשר לגיל, מידת כישרון או ניסיון," אמר ג'ו למונד, נשיא ומנכ"ל של NAMM, האיגוד הלאומי של סוחרי המוזיקה. "מחקרים הראו שיותר מ-82% של אנשים אשר אינם מנגנים בכלי נגינה כלשהו, היו רוצים לעשות זאת (הערת הכותב: גם אני, גם אני!). Wii Music יכול לגשר על הפער הזה על ידי כך שמספק מבוא חיובי למיליוני אנשים אשר בלעדיו, לא היו מתאמצים כדי לנסות".

אחוז מסוים של מורים כבר החל לשלב את Wii Music בתכנית הלימודים שלהם.


מיאמוטו, יוצר המשחק, מדגים את Wii Music בפני ילדי הגן

בפורום נינטנדו אנו דנים על ההתפתחות.

מקור: IGN
 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:58 15.01.2009 | DarkKnight DarkKnight

    בקיצור בתי הספר מתקמצנים לשלם על כלים אמיתיים אז הם משתמשים בכלים מפלסטיק זול

  2. 2

    17:14 16.01.2009 | Rinku Rinku

    בקיצור, רק בבית ספר שלי מתקמצנים על כלים ואומרים לנו לקנות חראליליות על כספי התלמידים ולנגן עם זה יונתן הקטן >>"

  3. 3

       | פורסם ע"י