הרשמה

ביקורת: Burnout Paradise למחשב

משחק המרוצים המשובח מגיע למחשב- הגיע הזמן לפרק כמה מכוניות !

מפתחת: Criterion Games
מפיצה: EA
תאריך יציאה:
2.1.2008 (קונסולות)
5.2.2009 (מחשב אישי)
פלטפורמות: מחשב אישי, Xbox360, PS3

אחרי שנים של בלעדיות לקונסולות, סוף סוף מגיעה סדרת המרוצים Burnout למחשב האישי ומראה לנו מה היא יודעת לעשות

אמרתם מרוצים מלאי אדרנלין? אמרתם נסיעה משוגעת בניגוד לכל כללי התנועה? אמרתם חוסר כבוד מוחלט לחוקי הפיסיקה והתרסקויות מטריפות? אמרתם Burnout- וסוף סוף מגיעה הסדרה המשובחת והאהובה הזו גם למחשב האישי.

דווקא המשחק החדש, Burnout Paradise, לוקח את הסדרה בכיוון שונה במקצת מקודמיו, הודות לעיר פתוחה לנסיעה, סוגי מרוצים חדשים ואפילו אופנועים, וגרסת המחשב כוללת את כל התוספות ששוחררו לגרסת הקונסולות במהלך השנה. אל דאגה, הכל לטובה- ואם כבר, המשחק אפילו השתפר.

Bunrout Paradise נותר כותר התרסקויות... סליחה, מרוצים... בנשמתו, המציע תחושה מדהימה של מהירות, התנגשויות מרהיבות באיכות של סרטים הוליוודיים מרובי תקציב, ועכשיו גם עיר פתוחה המוסיפה היבט טקטי לכל האקשן וגם נותנת לכם את האפשרות לעשות שטויות כשנמאס לכם מהמרוצים עצמם.

נסו את Burnout Paradise בעצמכם (כמעט 3 גיגה)

הטוב
  • גרפיקה מעולה
  • עבודת סאונד לא פחות טובה
  • העיר הפתוחה נותנת תחושה של חופש
  • המרוצים מהנים כמו תמיד
הרע
  • מעט סוגי מרוצים
  • הדי-ג'יי ברדיו מעצבן
  • לא כל כך נגיש לשחקנים חדשים
וההנאה
  • גם הפעם, להתרסק זה הכי כיף


הטריילר של Burnout Paradise למחשב

Paradise City

גיימרים של PC מתקנאים לא מעט בחבריהם בעלי הקונסולות, שנהנים ממגוון של משחקים שלא מגיעים אף פעם למחשב האישי. בעיקר מדובר במשחקי מכות, ספורט ומרוצים, שרבים מהם מעדיפים להתרווח בסלון ולא להגיע למסך המחשב.

סדרת Burnout נמנתה בין המשחקים ששמרו על בלעדיות לקונסולות, אך לא עוד. המשחק האחרון בסדרה, Burnout Paradise, הגיע החודש גם למחשב האישי, ובאמתחתו מרוצים מסחררים ומהנים מלוא החופן.

עוד לפני שתכנסו למכונית המירוץ ותתחילו להתפרע ברחבי העיר, תזכו לשמוע את שיר הנושא של המשחק. זהו, בבחירה קולעת, Paradise City של Guns'N'Roses, שמכניס אותנו לאווירה של המשחק, אשר לא מעוניין שתקחו אותו ברצינות רבה מדי- אלא באיזי. העיר מעוצבת היטב לנהיגה מהירה ונוטפת תחושה של "עיר חוף" קלילה ונינוחה, בדיוק כמו Vice City של GTA, רק בלי האנשים.

לא, אין כאן אנשים. בכלל. אין הולכי רגל ברחובות ואין נהגים במכוניות, חוץ מהבחור שרוכב על האופנועים. זה מוזר, מה שהיה מקובל במשחקי מרוצים מאז ומתמיד הפך להיות חסרון בולט ומטריד בימינו, כאשר המרוצים נערכים בערים פתוחות ומזכירים יותר ויותר את GTA. למרות שיש בה המון מכוניות, אין בה אנשים, והעיר מרגישה פשוט... ריקה.

ימינה פה, שמאלה שם

Paradise City, כולל השטח החקלאי שסביבה, אינה גדולה כל כך אם מודדים אותה במטרים רבועים, אך כמות המסלולים, הסמטאות, קיצורי הדרך והפיתולים שומרים על העניין- והודות למהירות המופרזת בה תסעו בכבישים, לא תזכרו רחוב גם כשתעברו בו בפעם השנייה והשלישית.

בניגוד למשחקים הקודמים בסדרה, הפעם העיר פתוחה לנסיעה חופשית והמרוצים מתנהלים בסגנון Midnight Club: אין גבולות, אין מסלולים מוגדרים מראש ואין פניות שאסור לקחת. יש לכם נקודת התחלה ונקודת סיום, איך להגיע לשם- זה כבר תלוי בכם.

תוכלו לבחור לזגזג בין הסמטאות המשופעות בפניות חדות כך שלא ניתן לצבור שם מהירות גבוהה, או לצאת לכביש העוקף המהיר ולשייט עד לקו הסיום. בחירות כאלה מוסיפות פן טקטי קל למרוצים שבדרך כלל לא דורשים מהשחקנים לחשוב כלל.

כרגיל במשחקי הסדרה, הרחובות בעיר מלאים ברמפות, פניות חדות, קיצורי דרך ותנועה חולפת ערה. כל הדברים הללו עוצבו ותוכננו למטרה אחת בלבד- לגרום לכם להתרסק, שוב ושוב, כשכל התרסקות מרהיבה וקטסטרופלית יותר מקדמותה.

במה אי אפשר להתנגש?

זהו משחק קטן ששיחקתי ביני לבין עצמי בזמן הנהיגה בעיר. תתפלאו, אך זהו משחק שקשה לנצח בו. אף פעם לא חסרו לי דרכים חדשות ויצירתיות לנגח את שלדת מכוניתי. ההתרסקויות כל כך מרהיבות ומספקות, עד שאני בטוח שאתם תעשו אותו דבר. חשוב לציין גם כי ככל שתתקדמו יותר כך תנהגו במכוניות מהירות ויוקרתיות יותר, וההתנגשויות יהפכו להרבה יותר מספקות. יש הבדל גדול בין ריסוק מוסטנג ישן ב-100 קמ"ש לתוך מכונית, לבין שילוח פורשה ב-300 קמ"ש באותה המכונית בדיוק.

המשחק יתגמל אתכם על נהיגה פרועה וחסרת אחריות ועל גרימת נזק למכוניות אחרות ולסביבה בצורת מד Boost שילך ויתמלא, ובו תוכלו להשתמש להאצה מהירה במידה ותפגרו מאחור, או כדי להכנס חזק יותר בנהג החוצפן שהעז לעקוף אתכם. אפילו שוטרי תנועה יאהבו בסתר את המשחק הזה, כי הוא פשוט כל כך מהנה.

המפתחים כנראה הבינו שרובם של הגיימרים משוגעים ומופרעים, וברגע שיינתן להם חופש כלשהו- הם ינצלו אותו לרעה. Burnout Paradise הולך עם זה עד הסוף. הוא יודע שאתם לא רוצים לנהוג מתחת ל 80 קמ"ש ולעצור ברמזורים- אתם רוצים לזרוע הרס ולהפוך את כבישי עיר גן-העדן לגיהנום. וכך תעשו.

יתרה מזו, בכל זמן נתון תוכלו להכנס ל"מצב התרסקות". באמצע מירוץ או סתם בטיול בעיר, לחיצת כפתור אחת תכניס אתכם לתאונת דרכים אחת מתמשכת וקטלנית שמצפצפת על כל חוקי הפיזיקה וההגיון הבריא. המטרה שלכם: לכוון את שרידי מכוניתכם כך שתתנגש בתנועה החולפת. ככל שתפגעו ביותר מכוניות ותגרמו לתאונה שרשרת מתמשכת, כך תקבלו יותר נקודות.

כמו במשחקים הקודמים בסדרה, גם הפעם מצאתי שמצב "התרסקות" הוא המהנה ביותר מכל המרוצים יחדיו, גם אם הוא לא כל כך מציאותי. אבל היי, אני מוכן לוותר על קצת ריאליזם לטובת כיף שכזה.

רגע, זה גם משחק מרוצים

כן, איפשהו בין ההתנגשויות והקטל בכבישים יש גם משחק מרוצים, ולמרבה ההפתעה- הוא דווקא דיי טוב. כמובן שתמצאו כאן את כל סוגי המרוצים המוכרים כגון מרוצים רגילים בין כמה נהגים, מרוצים על זמן וכדומה.

מהמשחקים הקודמים בסדרה מגיעים גם מצבי מרוצים ייחודיים ל- Burnout כגון Takedown, בו תצטרכו לרסק כמות מסויימת של מכוניות היריבים שלכם בזמן קצוב, ו- The Marked Man, בו תתבקשו להגיע מנקודה A לנקודה B, בזמן שנהגים אחרים ינסו להפוך את המכונית לפחית קולה.

במהלך המשחק תוכלו להשיג את המפתחות למבחר של 75 מכוניות וגם כמה אופנועים. יש שלושה סוגים עיקריים של מכוניות: מהירות, פעלולים וכוח, וכל סוג מתאים לסוגי מירוצים מסויימים. לדוגמא, מכוניות מהירות יתאימו למרוצים על זמן, ומכוניות "כוח" שיכולות לספוג הרבה זנק יתאימו למרוצים מסוג Takedown.

המרוצים עצמם מהירים ומטורפים ולא תוכלו להוריד את העיניים מהמסך אפילו לשנייה אחת, מה שלא הולך יד ביד עם הצורך להסתכל במיני מפה כדי לא לסטות מהמסלול, קל וחומר עם לעצור את המשחק כדי להציץ במפה הגדולה של העיר. הנהיגה היתה קשה כבר במשחקים הקודמים בסדרה שבהם היו נתיבים מוגדרים מראש, והפעם הרי אין יותר מסלולים קבועים...

למזלנו, המפתחים הלכו לקראתנו. המשחק בשום פנים ואופן לא מנסה לדמות נהיגה מציאותית, והוא הכי רחוק מסימולטור שזה מגיע. המשחקיות מאוד ארקיידית וסלחנית בפניות חדות ובשליטה באופן כללי, כך שבפועל המשחק לא מאתגר מדי.

אם תכשלו במירוץ לא תצטרכו לשחרר "אוייש" ולהתחיל אותו מההתחלה בתקווה שהפעם המזל יפנה לכם את צידו השני- פשוט סעו לצומת הקרובה ותתחילו מירוץ אחר. אפשרות זו מונעת מהמשחק מלהפוך למייאש, אבל מצד שני, לנסוע עד למירוץ כשאתם נמצאים באמצע שום מקום יכול קצת לעצבן.

זה ציפור? זה מטוס? לא, זה האוטו ממול!

את רוב זמנכם תבלו בנסיעה במהירויות מטורפות, כך שלא תשימו לב לסביבה ולפירוט הגראפי העשיר שלה. מה שכן, כשתתרסקו (ואתם תתרסקו) תזכו לתצוגה מרהיבה של חלקים מתפרקים, זכוכיות מתנפצות ורסיסי מתכת מתעקמים. מודל הנזק הוא מהטובים שראיתי, והוא הרבה יותר מגניב מהמציאות.

הגרפיקה עשירה ומפורטת, עם נופים מדהימים ודגמי מכוניות שכמעט נושקים לפוטוריאליזם, והן כמובן מתפרקות בצורה ספקטקולרית לחלוטין.

אם תחליטו בכל זאת לעצור לשנייה תוכלו להנות מהנוף המשקיף לים, אם כי דגמי המכוניות העוברות ושבות לא נראים כל כך טוב בהשוואה למכוניות המשתתפות במירוץ. עבודת התאורה טובה, ובסך הכל המשחק נראה לא רע, ובעיקר- מצליח להעביר תחושה מרשימה של מהירות.

"Take me down to the paradise city"

החל משיר הנושא, ל- Bunrout יש פסקול שיכול לבייש אפילו את תחנות הרדיו של GTA. תמצאו כאו להיטי רוק מכל הזמנים, יחד עם האפשרות לבחור אילו שירים יושמעו ולהתאים את הסדר שלהם לפי בחירתכם.

מעבר למוזיקה יבקעו נהימות המנועים, רעש הנייטרו המופעל וכמובן הרבה, הרבה אפקטים של התרסקויות. האפקטים המיוחדים נשמעים מעולה ואף יש כמה אפקטים מוקלטים לכל דבר, כך שכל התרסקות תשמע קצת שונה ממשנתה.

קופצים לביקור ברשת

איך משחק מרוצים יהיה שלם בלי מצב אונליין? לצערי, בניגוד למשחקים הקודמים בסדרה הפעם אין אפשרות לשחק בשני שחקנים על מסך מפוצל, כך שמולטיפלייר אפשרי רק ברשת- יתרון למי שאין לו חברים. Burnout Paradise מציע את אחד ממצבי המשחק הכי מהנים של הזמן האחרון, כי לרסק מכוניות בצוותא זה כיף. תוכלו סתם להסתובב בעיר, לבצע תעלולים, לקפוץ אחד מעל השני וכל מה שרק יעלה במוחכם. כמובן שתוכלו לארגן מרוצים או סתם לקבוע מטרות, כמו "מי ירסק הרכי הרבה מכוניות בחמשת הדקות הקרובות?". האונליין נגיש וידידותי וכל אחד יכול לארח וליצור מצבי משחק בקלות.


מרוצי אופנועים ב- Burnout Paradise

השורה התחתונה

אין מה לומר, Burnou Paradise הוא פשוט משחק מהנה. גם אם אתם לא ממש אוהבים משחקי מרוצים, אי אפשר שלא להנות מהמשחק המהיר, הקצבי והמטורף-במקצת הזה. אפילו ההתרסקויות בו מהנות, ויש מי שיאמר (כמוני) שהן יותר מהנות מהמרוץ עצמו. בהתחשב במספר המצומצם של משחקי מרוצים על המחשב האישי, Bunrout Paradise מציע חוויה ייחודיית למדי וכייפית בכמויות, ועושה את זה בצורה כמעט מושלמת.

מה עוד אתם צריכים ממשחק מרוצים?

נסו את Burnout Paradise בעצמכם (כמעט 3 גיגה)

משחקיות – לרסק מכוניות זה כיף!
גרפיקה – יכול להראות יותר טוב
סאונד ופסקול – פסקול מעולה, אפקטים טובים, די-ג'יי מעצבן
טכני – קצת כבד, אבל שומר על קצב פריימים אחיד
אורך חיים – כ-30 שעות משחק, לא כולל אונליין
מולטיפלייר – מהנה, מגוון רחב של אפשרויות

ציון סופי: 92

מה חושבים מבקרים אחרים?

IGN - ציון 8.4
GameSpy - ציון 4.5 מתוך 5
Gamespot - ציון 9
Eurogamer - ציון 9

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:49 18.02.2009 | Super Fanboy Super Fanboy

    ראשון! וסוף סוף EA מראה לנו משחק למופת!
    כל הכבוד, EA!

  2. 2

    17:50 18.02.2009 | Yair417 Yair417

    אחלה משחק , האופנועים יותר כבשו אותי אבל חבל שאי אפשר לעשות מירוצים באופנועים במולטי -_-

  3. 3

    17:54 18.02.2009 | 0ni 0ni

    משחק חבל על הזמן יש לי אותו כדי להוריד אותו משחק שווה. D:

  4. 4

    17:56 18.02.2009 | wokinstorm wokinstorm

    ביקורת יפה,וגם משחק יפה.

  5. 5

    17:58 18.02.2009 | neptune neptune

    משחק די רדוד

  6. 6

    17:59 18.02.2009 | shay_cv shay_cv

    סיקור מצויין למשחק מצויין!

  7. 7

    18:00 18.02.2009 | nitzantheman nitzantheman

    שיחקתי בו
    משחק נחמד

  8. 8

    18:09 18.02.2009 | יש טעות יש טעות (אורח)

    יש טעות בקישור להורדה. הוא מוריד את המשחק הלא נכון.

  9. 9

    18:15 18.02.2009 | aihilchik aihilchik

    משחק גרוע
    גרפיקה הייתי מביא 4

  10. 10

    18:20 18.02.2009 | יובל בירב יובל בירב

    ל- 8:
    תוקן, תודה על ההפניה.

  11. 11

    18:22 18.02.2009 | יושב על המחשב יושב על המחשב (אורח)

    גרפיקה לא אחי וואו נחמדה היתי מביא 6
    אהבתי את העיקרון של המישחק
    הכי מבאס שהמישחק לא גם ב-wii >

  12. 12

    18:22 18.02.2009 | skyline skyline (אורח)

    עדיין לא תוקן!!!

  13. 13

    18:22 18.02.2009 | Dodge1 Dodge1

    ביקורת מעולה! למשחק מעולה לא פחות!

  14. 14

    18:27 18.02.2009 | elonex elonex

    ביקורת מעולה.

    החסרונות הבולטים של המשחק הם התפריטים של ההגדרות שמסתתרים עמוק והדיג'יי המעצבן.

    חוץ מזה משחק מעולה! קשה להאמין שזה של EA!

  15. 15

    18:30 18.02.2009 | crowbar crowbar (אורח)

    מה עם כתבות ווידאו? לא הגיע הזמן להתקדם ולישר קו עם שאר אתרי המשחקים המובילים?

  16. 16

    18:55 18.02.2009 | oridion oridion

    משחק מעולה :) לא מתעלה על 3 לפי דעתי אבל עדיין מעולה.

  17. 17

    18:55 18.02.2009 | ^^ ^^ (אורח)

    כמה עולה כבר יצא זה נשמע מציין

  18. 18

    19:15 18.02.2009 | The Joker The Joker

    אחלה ביקורת.

    אני קיבלתי את שלי השבוע ל PS3 (במחיר מטורף של 80 ש"ח!!) ואני לא מפסיק לשחק, תמורה מעל ומעבר למחיר, לכל חובבי הז'אנר (וגם מי שלא יצליח לאהוב..) חובה לקנות!

  19. 19

    19:55 18.02.2009 | OmeRinG OmeRinG

    כמו מה שרשמת על Mirror Edge - מסכים עם כל מילה שלך....

  20. 20

    20:04 18.02.2009 | spahYa spahYa

    אחלה משחק !!

  21. 21

    20:06 18.02.2009 | מצטער להציק מצטער להציק (אורח)

    אין לי שום דבר נגד אלכס, אבל הוא המבקר משחקים היחידי שנותר בויגיימס? אני פשוט לא מבין

  22. 22

    20:40 18.02.2009 | GodAnubis GodAnubis (אורח)

    רגע למה בשום ביקורת שראיתי אף אחד לא ציין שאין דבר בשם סיפור...
    אלא סתם תסע תעשה מרוץ אולי תקבל מכונית חדשה וזהו.
    המשחק יפה והכל אבל אין ממש סיבה לשחק בו

  23. 23

    20:53 18.02.2009 | IceTea IceTea

    חח סוף סוף כתבה בלי הרבה היתלוננויות.

    אני יקנה אותו לPS3 נקווה שאני לא יתאכזב.

  24. 24

    20:58 18.02.2009 | mataN- mataN-

    NFS = NOOBS

  25. 25

    21:02 18.02.2009 | אלכס גרבוב אלכס גרבוב (אורח)

    ל 23,

    שמע, אם אין על מה להתלונן... למה סתם לקטול משחק טוב?
    זה לא כמו ב NFS שהיה לי קשה למצוא על מה לא להתלונן.

  26. 26

    21:34 18.02.2009 | CyBeR 360 CyBeR 360

    משחק מצויין יש לי אותו לאקס בוקס

  27. 27

    21:48 18.02.2009 | BiA BiA

    אפשר לקנות אותו בגרושים למחשב מebay (בערך 20 דולר כולל משלוח).

  28. 28

    21:49 18.02.2009 | SkatMan SkatMan

    משחק ענק!!1 רק עוד 10 מרוצים אני עם BURNOUT LIECINSE

  29. 29

    21:58 18.02.2009 | illiden5 illiden5

    כנראה שמי שחושב שהמשחק לא טוב אז לא ניסה אותו כי כרגע אני קניתי אותו ואני מוכן למכור את עצמי כדי שאני אוכל שהעולם שלנו יהיה בנוי ככה כי המשחק לדעתי לפחות מצויין וממכר כמו סמים

  30. 30

    22:42 18.02.2009 | מקס מקס (אורח)

    משחק חמוד בהתחלה, תפריטים מסובכים, מקשים אל נוחים חייב להחליף, והמשחקיות חוזרת על עצמה אחרי כמה זמן ואז זה מתחי לשעמם בטירוף, בקיצור המשחק הזה לא עובר את ה-75 לא מבין איך הוא קיבל 92.

  31. 31

    23:06 18.02.2009 | גל גל (אורח)

    אחד היותר כייפים ששיחקתי! פשוט טירוף

  32. 32

    23:23 18.02.2009 | simush:] simush:] (אורח)

    ביקורת מעולה!

  33. 33

    06:37 19.02.2009 | crabrocket crabrocket

    למי שמכיר: לאיזה משחק יש את הגרפיקה היותר טובה זה או grid ?
    (לפי דעתי גריד היה חבל"ז)

  34. 34

    06:54 19.02.2009 | olmert olmert

    אחד המשחקים הטובים ששיחקתי בהם!!!!

  35. 35

    08:23 19.02.2009 | רולללללללללל רולללללללללל (אורח)

    אני חייב לומר משחק משובח!!!

    אבל האמת שיש רגעים שהמשחק דיי מעצבן אחרי איזה שעה שעתיים ואז פתאום למוחרת בא לי לשחק עוד. אחד הדברים המוזרים שנתקלתי בהם. אין מה להגיד משחק מצוין פשוט סבבה לגמרי רק חבל ששמו שירים קלאסיים איזה מוזר זה :|

  36. 36

    09:42 19.02.2009 | Dj Atomica Sucks Dj Atomica Sucks (אורח)

    ביקורת מעולה
    משחק מצוין ואנידיי אוהב את החידוש למרות שיש בו דברים מעצבנים זה משחק שולט למי שלא שיחק במשחקים הקודמים, אתם מפסידים אולי אם תשחקו באחרים תאהבואותו יותר.
    burnout שליטה!!!

  37. 37

    11:26 19.02.2009 | קטו קטו (אורח)

    ברנאווט שיוצא למחשב..פי..בושה.
    זה לא ברנאוט

  38. 38

    15:31 19.02.2009 | גל גל (אורח)

    משחק מצוין!!!

  39. 39

    16:36 19.02.2009 | BiA BiA

    עכשיו השגתי רישיון A...
    אין ממש סיבה להמשיך ולשחק, ננסה את האונליין

  40. 40

    18:20 19.02.2009 | LeL LeL

    הפיזיקה של הנהיגה ממש לא הגיונית ,לא אהבתי את המשחק,מעדיף את Need for Speed

  41. 41

    19:09 19.02.2009 | אושר    בן  זקן אושר בן זקן (אורח)

    מה קורה זאת אושר בן זקן זאת סיגלית כן או לא מי בספר רעות כן או לא

  42. 42

    19:11 19.02.2009 | אושר      בן  זקן אושר בן זקן (אורח)

    מה קורה אחותי

  43. 43

    19:15 19.02.2009 | אושר   בן  זקן אושר בן זקן (אורח)

    את הי א רוצה

  44. 44

    21:22 20.02.2009 | דודו דודו (אורח)

    נחמד לא שווה 300 ש"ח

  45. 45

    10:31 28.02.2009 | מתן מתן (אורח)

    מי שלא יודע אפשר לחדש את אותו מירוץ דרך איזי דריב

  46. 46

    16:27 10.03.2009 | StaRt1x` StaRt1x`

    וואייייייייייייי....
    איזה משחק סוס-שדד:D
    כמה עולה??????????????

  47. 47

    11:19 12.03.2009 | יוסי יוסי (אורח)

    התקנתי תמשחק מישהו יודע איך נכנסים למרוצים ממש מול המחשב אני רק מסתובב ברכב או באופנוע ולא מתחרה בכלום ממש תודה למי שיעזור חג שמח דא ..

  48. 48

    15:29 13.03.2009 | אדי אדי (אורח)

    אין שם אפשרות לשחק עם הגה..
    ועד שאתה מבין איך לשחק
    ואיפה לעזאזאל מחליפים תכפתורים

  49. 49

    12:44 17.03.2009 | kerotiN kerotiN

    אבל,חבל
    זה כול הזמן אותו דבר
    אחרי 40% מחקתי >

  50. 50

    18:00 21.04.2009 | kerotiN kerotiN

    ועל זה שזה כול כך חוזר על עצמו לא לקחת בחשבון?

  51. 51

    15:12 01.05.2009 | רע רע (אורח)

    ל-46 לך מפה!

  52. 52

    13:23 12.08.2009 | דווקא הדיג'י טוב דווקא הדיג'י טוב (אורח)

    הדיג'י זה טוב, הוא נותן טיפים אומר סתם, אבל ככה זה גורם לתחושת רדיו ריאליסטי יותר.

  53. 53

    22:20 17.08.2009 | בני בני (אורח)

    שלום לכולם,

    אולי איזשהוא גאון יכול לומר לי איזה מספר מכונית מקבלים את מכונית המשטרה?

  54. 54

    11:52 23.08.2009 | גל גל (אורח)

    יש לי בעיה הורדתי תמשחק עם הקראק והכל ושאני נכנס למשחק הוא טוען בלי סוף-חיכיתי זמן מטורף של יום!!

  55. 55

    11:53 23.08.2009 | גל גל (אורח)

    תודה לעוזרים

  56. 56

    18:58 27.08.2009 | lio543 lio543 (אורח)

    משחק המחשב האולטימטיבי!
    גם מגניב וגם אחד שמשום מה, לפחות אני חושב ככה, שלא כל כך שווה להוריד אותו.

  57. 57

    18:50 24.02.2010 | shot007 shot007 (אורח)

    משחק בין הסוסים שהורדתי מדהים פשוט לא חשבתי שמשחק כזה יצה למחשב

  58. 58

    11:02 25.03.2010 | amir amir (אורח)

    ל54 תוריד קראק אחר ותכניס לתקייה הראשית של המשחק..גם לי זה קרה בהתחלה

  59. 59

       | פורסם ע"י