הרשמה

ביקורת: Call of Juarez Bound in Blood

שני אחים, שני אקדחים, ואוצר חבוי אחד

מפתחת: Techland
מפיצה: Ubisoft
תאריך יציאה: 30.6.2009
פלטפורמות: PC, PS3, X360

משום מה, אין הרבה משחקי מחשב המבוססים על ז'אנר המערבון. Call of Juarez : Bound in Blood מראה לנו איך עושים את זה כמו שצריך

אל מול אינספור משחקי הפעולה המתרחשים במלחמת העולם השניה, בעולם מדע-בדיוני או מול מתקפה של חייזרים (או שלושתם ביחד, לפעמים), זה קצת מוזר שז'אנר המערבון לא זכה עד היום ליותר מדי תשומת לב בתעשיית המשחקים.

ב- 2006 היינו צריכים להרחיק עד לפולין, שם יצרה חברת Techland המקומית את Call of Juarez, משחק יריות מגוף ראשון המתרחש במערב הפרוע בו נלחמנו בשודדי דרכים, הצלנו עיירות מפושעים, וחיפשנו אחר האוצר של האצטקים.

עכשיו מגיע אלינו המשחק השני בסדרה, שבעצם מתרחש לפני המשחק הראשון ומספר את סיפורים של שני אחים – ריי, אותו אנחנו מכירים בתור "הכומר ריי" מהכותר הקודם, ותומס, אחיו הצעיר. האחים הם חיילים בצבא הדרום במהלך מלחמת האזרחים האמריקאית, אך הם מסרבים לפקודה כדי להציל את אימם ואת אחיהם השלישי הצעיר- ומהר מאוד הופכים לפורעי חוק נרדפים.

הטוב
  • מבחר רחב של כלי נשק שונים
  • סיפור עלילתי סוחף
  • משחקיות מהירה מלאת אקשן
  • מצב אונליין מעולה
  • דיבוב מצויין
  • משחקון דו-קרב מגניב
הרע
  • קצר. מאוד.
  • בינה מלאכותית לא מאתגרת
  • טקסטורות מרוחות והנפשת פנים לא קיימת
והאווירה
  • מערבון אינטרקטיבי אותנטי, אצלכם בחדר

העלילה- קלישאתית משהו

כאמור, Call of Juarez: Bound in Blood מספר את סיפורם של שני האחים לבית מק'קול, שהופכים לנרדפים על ידי החוק שלא בצדק, מבחינתם, ונקלעים לתוך המלחמות והמאבקים שבין הדרום לצפון, פושעים מקסיקניים ולוחמים אינדיאנים עזי-נפש. העלילה קצת נוסחתית ולא הכי מקורית, אך היא כוללת לא מעט פיתולים ומועברת בצורה מצויינת באמצעות סצינות קולנועיות להפליא עם דיבוב מקצועי לעילא.

בתחילת כל משימה תוכלו לבחור איזה מבין שני האחים תגלמו במהלך המשימה. ריי, האח הבוגר יותר, יכול לזרוק מקלות דינמיט, להשתמש בשני אקדחים בו זמנית ולספוג הרבה יותר אש לפני שיפול. תומס הצעיר עמיד פחות פיזית מאחיו הבכור, אך מכפר על כך בזריזות שלו, ביכולת לטפס לגבהים בעזרת לאסו ובדיוק שלו ביריות מטווח ארוך.

פחות מגוון ממה שהובטח

לפי תיאור יכולותיו של כל אח ציפיתי לשני סגנונות משחקיות שונים לגמרי, אבל זה לא כך, ורוב הזמן תשחקו בדיוק באותו אופן. במקרים מסויימים יש הבדלים: בתור ריי תוכלו פשוט לרוץ למרכז ולהרוג את כולם עם אקדח טעון בכל יד, בעוד תומס ימצא את עצמו מת בסיטואציה כזאת, ויעדיף להשאר מאחור ולטווח ממרחק את האוייבים שבכלל לא רואים אותו.

מצד שני, בניגוד להבטחות יוביסופט, שני האחים לא נעים בדרכים נפרדות. מעבר ל"אתה תעבור מלמטה ואני מלמעלה ונפגש עוד 17 שניות בכל מקרה", לא היה שום שוני בין הדרך שבה כל אח עובר את השלבים.

מה שמוזר הוא שיכולותיו של תומס מתאימות מאוד למשימות התגנבות. הוא יכול לזרוק סכינים להריגות שקטות ולהשתמש בחץ וקשת, לטפס מעל מכשולים ולהגיע לפלטפורמות מרוחקות בעזרת הלאסו שלו. למרבה הפלא, ליכולות אלו אין שימוש כמעט בכלל, חוץ מבכמה קטעים בודדים מתוסרטים מראש.

כמו קול אוף דיוטי במערב הפרוע

לי אישית המשחק הזכיר גרסא של המערב הפרוע למשחקי Call of Duty, המתמקדים באקשן מהיר ומלא אדרנלין ובקטעים מתוסרטים וסינמטיים. בניגוד למשחק הקודם של Call of Juarez הפעם התרכזו המפתחים הרבה יותר באקשן וביריות ופחות בקפיצות בסגנון משחק פלטפורמות תלת מימדי, וטוב שכך. סתם מתתי הרבה בקפיצות האלה.

כתוצאה מהמיקוד המחודש באקשן, השליטה במשחק השתפרה פלאים, וקצב המשחק התגבר. ניתן לפנות רחובות שלמים מגורמים לא רצויים בקלות ובמהירות, באמצעות שורה ארוכה של כלי נשק שונים ומגוונים, ובעזרתו של אחיכם שנלחם לצדכם. התוצאה היא חוויה סוחפת, ובדיוק כמו משחקי Call of Duty, גם Call of Juarez: Bound in Blood הוא משחק קצר להפליא, ותוכלו לעבור את כל כולו בשלוש עד ארבע שעות משחק.

משחקון דו-קרב מגניב

לכל אורכו של המשחק, עופרת וכדורים יתעופפו לכל עבר,  ולא תוכלו להוריד את האצבע מההדק אפילו לא כדי לחטט באף. תירו קצת באקדח, קצת ברובה, קצת במכונת ירייה, קצת בתותח, עוד קצת באקדח... זו התלונה הכי גדולה שלי על המשחק- הוא חוזר על עצמו. בתכלס, אין מה לעשות במשחק חוץ מלירות בכולם, לפוצץ משהו ואז לברוח מהמקום ללא חורים מיותרים בגוף.

תוספת נחמדה היא מצב הדו-קרב אליו תכנסו בשעה שתתקלו במנהיגי כנופיות או אנשים חשובים אחרים. במצב זה תצטרכו ללכת סביב יריבכם כדי לשמור עליו בטווח ראיה אופטימלי, עם ידכם צמודה ככל האפשר לאקדח. ברגע שיישמע צליל השעון תצטרכו לשלוף מהר את האקדח וללחוץ על כפתור הירי בדיוק בתזמון הנכון, אחרת דו-הקרב יסתיים באחת-אפס, לרעתכם.

כמובן שמצב זמן-הקליע, הידוע גם כ"הילוך-איטי" חוזר הפעם בצורת מד שמתמלא מהריגתם של אויביכם. אה, ואפשר גם להרוג תרנגולות. סתם, בשביל הכיף.

תעבוד בשביל הרובה החדש!

בכל פעם שתהרגו מישהו תוכלו לאסוף את התחמושת שלו וכן את הרובה שהוא הפיל. ניתן לשאת שני אקדחים ורובה אחד בכל עת, כך שתצטרכו להחליט אילו נשקים לקחת למסעות הרצח. מאוייבים נופלים תאספו גם כסף, שיסייע לכם בעתיד ברכישת ציוד ותחמושת.

בין המשימות הקשורות לעלילה הראשית תוכלו לבדוק כמה משימות צדדיות וגם לבזבז את כספכם על כלי נשק חדשים ומשופרים ולמלא את התחמושת. המשימות הצדדיות יזכו אתכם בכסף נוסף לבזבז ותו לא, וחבל שאין אפשרויות נוספות במשחק: להכנס לדו-קרבות עם כל מיני אנשים על כסף או ציוד, לשדוד בנקים או סתם להרוג עוברי אורח. גם לא ברור לי למה אי אפשר לרמות בדו-קרב ולשלוף קודם. אם כבר פורעי חוק, אז עד הסוף.

לא הרגתי אותך כבר... הרבה פעמים?

בשונה ממשחקי קול אוף דיוטי, המשחק לא מצליח להעביר תחושה מציאותית במיוחד. ישנם רק כשלושה סוגי אוייבים בעלי פנים זהות לחלוטין, וכולם, ללא יוצא מן הכלל, לובשי כובעי בוקרים. אני לא מומחה להיסטוריה של ארצות הברית, אבל אני מוכן להתערב על הרבה מאוד כסף שלפחות בחור אחד הסתובב שם בלי כובע.

מעבר לכך, נראה כי האדם האינטליגנטי היחיד עלי אדמות הוא האח שלכם. האוייבים שלכם טיפשים לחלוטין, אין להם טקטיקות תקיפה, הם לא מנצלים נקודות חיפוי ואפילו לא ינסו להתקדם לעברכם. בכל פעם שתיפגעו תוכלו פשוט להסתתר איפשהו בלי לפחד שמישהו יבוא לבדוק מה שלומכם.

מערבון הוליוודי טיפוסי

צוקים וקניונים עצומים? -יש. מכרות? -יש. עיירות קטנות באמצע שום מקום? -יש. סוסים, אקדחנים והרבה פורעי חוק? -כמובן. את כל אלה תמצאו כאן, והכל נראה מעולה. טוב, אולי לא הכל, אבל בהחלט הרוב.

במבט ראשון המשחק נראה מעולה ומציאותי, עם תאורה ואפקטים שיגרמו לקרייסיס להתבייש. ברגע שתתחילו לחקור אותו קצת יותר לעומק תגלו הרבה טקסטורות מרוחות, ותופעות של פופ-אפ- עצמים שיופיעו רק ברגע שתתקרבו אליהם, כגון צמחייה והרים.

החלק הכי מעציב בגרפיקה הן הפנים של הדמויות. הן חסרות כל רגש, ואלמלא הפה שלהם היה זז כשהם מדברים הייתי מוכן להשבע שאלה חייזרים עם מעטה אנושי.

עבודת דיבוב מצוינת

על הפנים חסרות ההבעה מפצה עבודת דיבוב מצויינת. כל דמות נשמעת אחרת עם מבטא טיפוסי למוצאה. הדיאלוגים לא יבשים כמו במשחק הקודם ולא נמשכים יותר מדי. הכל נאמר ישר ולעניין, ומייד עוברים לשלב שבו יורים זה בזה.

מוזיקה קצבית חלשה תלווה אתכם לאורכו של המשחק, היא לא מוסיפה הרבה, אבל בהחלט הרבה יותר נעים לשמוע אותה מאשר לא לשמוע כלום.

מולטיפלייר

עוד סיבה שבשלה אני משווה את הכותר הזה לקול אוף דיוטי הוא מצב מרובה המשתתפים המשובח. יש כאןן 18 דמויות שתוכלו לבחור מתוכן, כאשר 13 מהן תצטרכו לפתוח על ידי ניצחון בקרבות אונליין. הריגות יזכו אתכם בכסף בו תוכלו להשתמש כדי לשדרג את דמותכם ולקנות ציוד חדש.

כרגע ישנם רק חמישה מצבי משחק שונים ושמונה מפות, אך זה די והותר. מצבי המשחק מעניינים ומהנים, במיוחד מצב "אגדות המערב" בו תשחקו בתור פורע חוק או שריף, כאשר תצטרכו להגן או לתקוף נקודות מסויימות במפה. יש גם לא מעט שחקנים אונליין, ותוכלו להנות מחוויה חסרת לאגים לחלוטין.


טריילר מולטיפלייר

השורה התחתונה

Call of Juarez : Bound in Blood משפר על קודמו כמעט בכל מובן אפשרי. המשחקיות הפכה זורמת יותר, מצב הדו-קרב החדש מוסיף למתח, הגרפיקה משופרת בהחלט וכך גם הדיבוב, ואילו מצב המולטיפלייר מצויין. יחד עם זאת, לא חסרים במשחק בעיות קטנות אך טורדניות המונעות ממנו לקבל ציון גבוה יותר, מה גם שאינו מגוון או ארוך במיוחד. חבל מאוד, בהתחשב בשיפור שהמשחק עבר- היה אפשר ללטש אותו עוד טיפה.

משחקיות – מהירה, מהנה ומלאת אדרנלין
גרפיקה –  בהתחלה נראה מעולה, אבל אז מת במבט  עם אפקטים סולידיים. הדמויות רובוטיות ומשוכפלות
סאונד ופסקול – דיבוב ברמה של קולנוע, אפקטים מיוחדים מעולים
טכני – עובד במהירות ובקלילות. בינה מלאכותית טיפשה ממש
אורך חיים – קמפיין ראשי קצרצר, אך המולטיפלייר מעולה
מולטיפלייר – לא ברמה של קול אוף דיוטי, אבל בהחלט מתקרב

ציון סופי: 87

מה חושבים מבקרים אחרים?

IGN - ציון 7.7
Gamespot - ציון 8.0
Eurogamer - ציון 7
גיימר (עברית) - ציון 84

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:51 21.07.2009 | יובל יובל (אורח)

    לפי דעתי הגיע למשחק ציון הרבה יותר נמוך

    הוא חזר על עצמו הרבה יותר מדי פעמים

    הקרבות האלו של ע1 נגד 1 בהתחלה נראה מגניב

    אחרי זה פשוט שיעמם

    מהקרב הראשון עד לקרב האחרון אין שום שינוי זה פשוט אותו הדבר וזה כל כך משעמם

    כל המשימות בזמן שאתה "נח" ומשיג כסף לנשקים הולכים ככה

    אתה רואה את המודעה מאשר לוקח סוס הולך הולך הולך הולך

    מגיע לחור באמצע שום מקום הורג מלא אוייבים (מה שניראה טיפה מוזר הרי איך בכנופייה אחת יש מעל 50 אנשים שתקועים במקום אחד)

    ואז מגיע לבוס שכל פעם זה אותו הדבר הוא מסתובב סביבך אתה יורה בו

    אחרי זה הוא אומר בלא בלא בלא תשלוף את הנשק שלך

    ואז מגיע הדו קרב המשעמם שלפעמים היד שלך נתקעת ואתה לא יכול לעשות כלום והפתרון היחידי הוא לעושת ריסט למשימה -_-

    אני אישית לא ממש אהבתי את המשחק

    הייתי מביא לו ציון של 75

  2. 2

    19:04 21.07.2009 | איתי איתי (אורח)

    הביקורת מעולה עד לקטע האחרון.
    אני מסכים כמעט עם כל מה שאמרת אבל הענקתת הציונים לפי דעתי לא טובה...הגרפיקה לא 8...יותר מדי פופ אפ-ים וטקסטורות מרוחות, ומהטכני ניתן להוריד נקודה או שתיים כי הAI של האויבים ממש טיפש ומיושן, ממש לא לרמה של משחק חדש שרוצה להיחשב כמשחק באמת טוב...והמשחקיות היא גם לא 9...הדו קרב ממש קל והמשחק מאוד חוזר על עצמו.
    אני לא אומר שהמשחק לא כיף..די נהנתי ממנו המולטי באמת קטלני, אבל הייתי נותן למשחק ציון כולל של בערך 80 אולי נקודה או שתיים פחות אפילו.....אבל שאר הביקורת אחלה חח [:

  3. 3

    19:09 21.07.2009 | visuaL visuaL

    סיימתי את המשחק תוך 5 שעות וחצי על HARD נהנתי מכל רגע אבל בסוף התבאסתי בגלל שהוא היה קצר

  4. 4

    19:28 21.07.2009 | pop pop (אורח)

    אני לא מבין אותך.
    התלוננת שלכולם,אבל לכולם,ללא יוצא מן הכלל,יש כובע.
    אבל מה? בתמונה ששמת בצד אפשר להבחין בחמישה אויבים שונים ללא כובע. למעשה,רק אחד מהם לובש כובע. איך תסביר את זה?

  5. 5

    19:31 21.07.2009 | אני אני (אורח)

    אחד המשחקים הכי מהנים ששיחקתי בהם אי פעם.נקודה.הציון הכללי שלי הוא לפחות 9

  6. 6

    19:33 21.07.2009 | pop pop (אורח)

    בנוסף,שני תמונות מעל ניתן להבחין בדו קרב,כשהיריב שלך (אני מציע לך לשבת,כי זה יכה אותך בשוק)..

    לא חובש כובע!!

    בתמונה שמעל הדו קרב יש שדה קרב ואתה במכונת יריה. הבט על הגופות ותווכח לדעת... שגם להן אין כובעים.
    אני מעונין לדעת אם אתה זה שמשחק במשחק או נותן לכבשה העיוורת של השכנים לשחק במקומך.

  7. 7

    19:50 21.07.2009 | menas menas

    מזכיר יותר מדי את call of duty

  8. 8

    20:07 21.07.2009 | מישהו מישהו (אורח)

    יפה סוף סוף ציון ראוי למשחק הזה לא כמו שאתרי אחרים נתנו לא.

  9. 9

    20:07 21.07.2009 | תיקון תיקון (אורח)

    ^לו

  10. 10

    20:11 21.07.2009 | עמי עמי (אורח)

    משחק מעולה... יש לי אותו לאקס בוקס והוא בהחלט אחד הטובים ששיחקתי.
    בקשר לגרפיקה, הגרפיקה מדהימה, לא יצאו הרבה משחקים בחצי שנה האחרונה עם גרפיקה שמתקרבת לזו פרט לקילזון 2... אבל בכל זאת יש מדי פעם חלקים שלא מפורטים וחבל, אבל באופן כללי גרפיקה מפוצצת..
    המשחקיות באמת מהנה וגם מערכת הקאבר אולי הטובה ביותר שיצא לי לשחק, אני אישית אהבתי מאוד גם את הראשון למרות שהוא לא היה להיט והדעות עליו היו שנויות במחלוקת, אבל המשחק הזה טוב מהראשון בכמה וכמה רמות.

  11. 11

    20:39 21.07.2009 | bot1 bot1

    המולטיפלייר משעמם מאוד הייתי נותן לו 6 לא יותר

  12. 12

    20:53 21.07.2009 | איתי איתי (אורח)

    נראה נחמד יצא לסוני 3?

  13. 13

    21:01 21.07.2009 | גדכדככד גדכדככד (אורח)

    ל4 ו6 בתמונה עם המשין-גן לכולם יש כובעים קטנים של צבא ואלה של הדו קרב אמורים להיות קצת יוצאי דופן.. גם בתמונה ההיא אני מניח שהכובעים שלהם פשוט נפלו מיריות או ריצות.
    כן הוא די הגזים עם ה"לכולם בלי יוצא מן הכלל" ובאמת הגברים בתקופה ההיא לבשו כובעים כמו מכנסיים אבל הדוגמאות שלכם לא טובות....

  14. 14

    21:58 21.07.2009 | ... ... (אורח)

    ביקורת מצויינת!
    שיחקתי במשחק ואני פשוט מסכים עם כל מילה. חוץ מלגבי הכובעים שלא הקדשתי להם מחשבה..
    גם אני השוואתי אותו עם COD כל הזמן...
    נהנתי ממנו הרבה יותר ממשחקי COD האחרונים, אני באמת חושב שהם OVERRATED.

  15. 15

    22:57 21.07.2009 | LeL LeL

    משחק נחמד,עוד מעט מסיים אותו.. :)

  16. 16

    00:03 22.07.2009 | sasa sasa (אורח)

    מחזק תתגובה של 1 בטירוף

  17. 17

    00:25 22.07.2009 | MUZIMUZI MUZIMUZI (אורח)

    האמת שמהטריילר של המשחק תפסתי יותר בגלל הפיצוץ שהם גורמים לו שם - חשבתי שזה יהיה קצת יותר מטורף מבחינת TNT וכאלה לא 98% יריות =P

  18. 18

    00:26 22.07.2009 | baromba baromba

    אין אפילו אנימציה מתי שאתה עולה על סוס, אתה פשוט משתגר!

  19. 19

    00:48 22.07.2009 | Narcan Narcan

    אני שיחקתי ולא אהבתי את המשחק.

    וויגימס- תנסו לכתוב יותר ביקורות על משחקים.

  20. 20

    00:58 22.07.2009 | אורן אורן (אורח)

    משחק מעפן לדעתי, לא מבין איך קיבל ציון כלכך גבוה..

    אבל כמו שאומרים - כל אחד ודעתו..

  21. 21

    02:34 22.07.2009 | יובל יובל (אורח)

    השקעתי בתגובה שלי ואף אחד לא מגיב עליה :(

  22. 22

    02:35 22.07.2009 | לדעתי לדעתי (אורח)

    לדעתי זה משחק מצוין אני ההיתי נותן ל- 85 ככה
    המשחקיות מצוינת אבל טיפה חוזר על עצמה
    המעכת של ה-dual מגניבה ממש אבל באיזשהו שלב אתה מבין את העניין וזה נהיה קל מדי
    הגראפיקה מדהימה אין מילים אני מסיר בפניהם את הכובע
    גם לא מצאתי בו כמעט באגים
    אבל אני לא מבין איך אין במשחק הזה co-op זה נראה כאילו המשחק נבנה על co-op
    הקיצר שווה כול רגע

  23. 23

    03:56 22.07.2009 | יובל יובל (אורח)

    ל22

    איך לעזאזל המשחקיות רק "טיפה" חוזרת על עצמה

    כל המשחק אותו הדבר

    ומערכת הקרבות בשלב מסויים נהיה קל?!

    אתה מתכוון תמיד היה קל וכל הקרבות אותו הדבר

    באגים?

    בזה אתה צודק חלקית

    אין הרבה באגים

    אבל בדברים הכי חשובים יש

    שיחקתי במשחק

    הגעתי לקרב ה918391083 שלי היד עולה ובום היא נתקעת

    לא יכול להזיז לו כלום

    הייתי צריך להתחיל את המשימה לפחות 4 פעמים מחדש עד שהצלחתי לעבור את הקטע הזה

    הדבר היחידי שאני מסכים איתך זה שהמשחק הזה דורש co-op אני לא מבין איך לא עשו את זה

  24. 24

    03:57 22.07.2009 | יובל יובל (אורח)

    לא*

  25. 25

    04:11 22.07.2009 | עמיחי עמיחי (אורח)

    תגידו לפולנים האלה אין מספיק שכל בשביל לדעת שצריך לשים CO OP אם יש 2 שחקנים ראשיים??? WTF

  26. 26

    06:16 22.07.2009 | ... ... (אורח)

    אני לא מבין איך המשחקיות צריכה להשתנות, מה, פתאום שיוסיפו דברים חדשים באמצע המשחק? לדעתי ההתקדמות במשחק והעליה בכוח של הנשקים ושל האויבים, שלא לדבר על זה שהרעיון הוא שתעקבו אחרי העלילה, אמורים לתת לכם תירוץ להמשיך...
    זה לא חוכמה לשחק באיזי ולהגיד שקל מדי...

  27. 27

    10:38 22.07.2009 | לוגאן לוגאן (אורח)

    100% קונה!
    מגדולי המשחקים בהיסטוריה!

  28. 28

    16:44 22.07.2009 | elronx elronx

    איזה ביקורת מעולה! ממש נהנתי לקרוא! צודק בהכל 100%!!!

  29. 29

    18:54 22.07.2009 | bond37 bond37

    נראה טוב. רק חבל שאין סיכוי שהוא יעלה לי על המחשב.
    אה ול28 כבר קנית את המשחק?

  30. 30

    20:18 22.07.2009 | Wormi_ Wormi_

    ביקורת יפה אחי האחלה השקע
    וזה באמת אחד המשחקים הטובים שעוסקים במערב הפרוע והוא עושה את זה בגדול

  31. 31

    13:05 23.07.2009 | אור אור (אורח)

    בכל האתרים היו עליו ביקורות דווקא טובות.. 80 זה לא נמוך

  32. 32

    11:31 29.07.2009 | ron_pro_gamer ron_pro_gamer

    תודה אחלה משחק!

  33. 33

    10:50 05.08.2009 | משחק משחק (אורח)

    מה אתה מטוממטם??? איך אתה נותן לו 87? זה המשחק עם העלילה הכי יפה שיכולה להיות!!! גם יפה, מרגש, מצחיק מדי פעם
    אתה חייב להיות מטוממטם

  34. 34

    15:51 14.08.2009 | דני דין דני דין (אורח)

    המשחק לא טוב כמו שעושים ממנו הוא בינוני מאוד הייתי בלחץ נותן לו 75 לא יותר מי זה

  35. 35

    22:07 17.08.2009 | adar adar (אורח)

    אני האבתי את המשחק משחק טוב

  36. 36

    20:56 21.09.2009 | ףף ףף (אורח)

    ל-14 COD IS THE BEST

  37. 37

    19:04 23.09.2009 | דוד דוד (אורח)

    מי שמעוניין לפתוח חדר שיכנס אליי david sayeg סיסמא 3216
    אייפי:5.218.6.224 (אני לא כלכך מבין בזה)

  38. 38

    19:27 23.09.2009 | דוד דוד (אורח)

    david sayeg*

  39. 39

    16:37 23.11.2009 |  bbbb bbbb (אורח)

    לא משחק שהייתי קונה יש עוד הרבה לשפר

  40. 40

    23:54 11.12.2009 | מי אני? מי אני? (אורח)

    לפי מה שראיתי (אני בצ׳פטר 2)
    המשחק כיפי מאוד, והגרפיקה טובה מאוד,
    אגב, אני חושב שהאויבים יחסית חכמים.
    הציון שלי הוא תשעים ושתיים

  41. 41

    12:27 27.09.2010 | TriPel TriPel

    משחק מאוד מאוד מאוד מאוד כיף,אני סיימתי תמשחק וגם בתור ניסיון שאני משחק בזה די הרבה זמן,זה מ-מ-כ-ר!!
    אני משחק ב מולטי פלייר זה חוויה אדירה אני מת על המשחק הזה!!!

  42. 42

       | פורסם ע"י