הרשמה

ביקורת: Bioshock 2

חזרנו לראפטור, הפעם בחליפה משוריינת עם מקדחת-ענק במקום יד

מפתחת: 2K Marin
מפיצה: 2K Games
תאריך יציאה: 09.02.2010
פלטפורמות: PC, X360, PS3

ביושוק 2 הוא המשך ראוי למשחק המשובח מ- 2007, גם אם הוא לא חדשני ושאפתני כמותו.

כשפגשתי לראשונה בביג דאדי בביושוק הראשון, זה לא היה מפגש נעים במיוחד. לא העזתי אפילו לחשוב על האפשרות להכנס לנעלי המתכת המחלידות שלו ולחוות את חייו של רובוט / מוטציה גנטית / בריון משוריין חסר מעצורים שכזה.

הפעם, בתפקיד הביג דאדי בכבודו עצמו, אנחנו חוזרים לעיר הנרקבת מבפנים Rapture אי שם מתחת לאוקיינוס, ומקבלים הפעם נקודת מבט שונה על הדברים, לצד גוף משוריין ומקדחה אימתנית שהמקום הראוי לה הוא בתוך קרביו של מישהו.

ביושוק 2 הוא משחק המשך טוב, גם אם לא מהפכני כמו שהיה קודמו, והוא עדיין משלב בין אווירה ייחודית, עיצוב שיורד לפרטים קטנים ועלילה סוחפת, ומשחקיות שנעה בין תכנון והצבת מלכודות לבין קטעי אקשן טהורים ומלאים אדרנלין.

 אה, ויש הפעם אפילו מולטיפלייר בהשראת Call of Duty, אם כי קשה להאמין שהוא יהפוך להצלחה מסחררת. הקמפיין לשחקן יחיד הוא עדיין עיקר המשחק.

הטוב:
  • סיפור רקע מלא תוכן על כל ההיסטוריה של ראפטור
  • משחקיות מהירה ומלאת אקשן
  • כיף להיות ביג דאדי !
  • יש מולטיפלייר
הרע:
  • האווירה פחות מורגשת
  • לא משנה הרבה מהמשחק הקודם
והצרה:
  • להיות לכוד בקרקעית האוקיינוס, רדוף על ידי מוטציות בעלות כוחות על...

 

גשום, עם סיכוי לרוצחים מטורפים

מעטים הם המשחקים שיכולים ליצור תחושת בדידות וחשש להשרדותם המיידית כמו ביושוק. בעודכם כלואים בתוך העיר התת-ימית Rapture תנדדו לבדכם במסדרונות חשוכים. צללים ינועו על הקירות וייעלמו כהרף עין. נזילות וטפטופי מים יבשרו את סופה הקרב ובא של העיר, וקולות חריקה יהיו חבריכם הטובים ביותר.

האווירה הייחודית והמצמררת הזו חוזרת בביושוק 2, ולמרות שהמשחק מציג שינויים יחסית למשחק הקודם, ישנם גם הרבה איזכורים לעבר. המשחק החדש מתרחש 10 שנים לאחר אירועי המשחק הקודם, וזכרונות מאותה תקופה עודם פזורים ברחבי עולם המשחק בתור כתובות קיר, הקלטות וכדומה. כן, ייצא לכם לשמוע הרבה קולות מוכרים.

תנו לג'ק לנוח

בשונה מרוב משחקי ההמשך, הפעם לא נגלם שוב את ג'ק, הדמות מהמשחק הראשון. ביושוק 2 מחליף את הגיבור מבן אנוש רגיל לחלוטין לאקווריום מהלך, הביג דאדי.

לא סתם ביג דאדי- אלא הראשון מביניהם, בעל יכולות של לחימה ושימוש בפלסמידים, שהם כוחות הקסם של ביושוק. וכמו כל ביג דאדי, קיים קשר מיוחד ביניכם לבין האחות הקטנה שלכם, אלינור, ואחריה תחפשו לאורכו של כל המשחק. לא אגלה לכם יותר מדי פרטים מהסיפור העלילתי כדי לא להרוס את החוויה, אבל אוסיף כי לדעתי הסיפור אף מתעלה על קודמו.

למרות החלפת הגיבור, בסופו של דבר ההבדל במשחקיות לא עד כדי כך גדול. גם במשחק הקודם הפכנו, הודות לפלאסמידים, ללוחמים חזקים יותר ויותר ככל שהמשחק התקדם. הפעם אנחנו משוריינים על ההתחלה, ויש לנו גם מקדחת-ענק קטלנית במקום יד, אבל כפיצוי, האוייבים חזקים יותר... 

 

אחותי הקטנה

כאמור, במהלך המשחק אתם מחפשים אחרי אלינור, האחות הקטנה שלכם, אבל זה לא אומר שלא תוכל לאמץ אחיות קטנות נוספות בדרך. עם אחות קטנה רכובה על גבכם תוכלו למצוא ברחבי השלב גופות מלאות באדם, החומר הגנטי המעניק לכם ולכל תושבי ראפטור האחרים את כוחות הפלאסמיד, ולשלוח אותה לקחת אותו.

 ברגע שהאחות הקטנה תתחיל לחצוב אדם מהגופה תצטרכו להגן עליה מנחילים של אוייבים. הם חשים את האדם זורם ובאים לקבל ממנו טעימה. בתור מבצר מתכתי מהלך זו לא תהיה בעיה גדולה מדי עבורכם, אבל האחות הקטנה הרבה פחות עמידה, ואלה קרבות שבהחלט כדאי וחשוב להתכונן אליהם על ידי הצבת מלכודות ושימוש נבון בכלי הנשיק והפלאסמידים שברשותכם.

כמובן שאתם יכולים לפתור לעצמכם את כאב הראש הזה ולהרוג את האחות הקטנה בעצמכם כדי "לקצור" ממנה את כל האדם שברשותה. היי, זה לא יהיה ביושוק בלי היכולת לרצוח ילדים קטנים.

אחותי הגדולה

לי אישית אמנם יש רק אחיות קטנות (ולא, אין בהן אדם, בדקתי), אבל לביג דאדי שלנו יש גם כמה אחיות מבוגרות יותר, וכמו כל האחים הגדולים- הן מטרד ומקור לצרות.

מדובר ביצורים משופרים גנטית, ולמרות זריזותן ומבנה גופן הדקיק הן יכולות לספוג הרבה מאוד נזק לפני שינוחו בשלווה על קרקעית האוקיינוס. הן יתקפו אתכם מכל כיוון, גם מהתקרה, וישתמשו במבחר לא צנוע בכלל של כוחות פלאסמיד כדי לחסל אתכם.

גם אם תמותו במהלך קרבות אלה (ואתם תמותו), זה לא נורא במיוחד, כי ביושוק 2 משתמש באותה מערכת "שמירות" כמו קודמו. בעזרת מערכת "תאי-ויטה" המפוזרת ברחבי השלבים תוכלו לחזור מייד לחיים ולהמשיך את הקרב מאותה נקודה בה עזבתם אותו. כמובן שתוכלו להחליט ולוותר על תאי הויטה לגמרי, אם ברצונכם להעלות את רמת הקושי בכמה רמות.

חדשנות מונעת אסון

ביושוק הראשון הוכיח שלא חייבים להתמסחר וללכת במיינסטרים על מנת להצליח. הוא שבר כמה חוקים והמציא כמה משל עצמו. הוא אמנם לא התאים לטעם של כולם, אך עדיין הצליח בגדול וזכה לכמה פרסי "משחק השנה" ב- 2007.

ביושוק 2 בוחר ללכת בדרכם של כל משחקי ההמשך של ימינו, ולשמר כמה שיותר על המכירות. מסיבה זו לא תמצאו כאן יותר מדי שינויים, כי מפתחי המשחק דאגו לשמור על כל האלמנטים האהובים מהמשחק הקודם ונרתעו מלהוסיף או לגרוע יותר מדי.

ובכל זאת, המשחק החדש נותן לכם את היכולת להשתמש הן בנשקים קונבנציונליים והן ביכולות הפלאסמיד שלכם מבלי שתצטרכו לבחור ביניהם, כאשר בכל פעם פעיל נשק אחד ולצדו יכולת אחת. זה אומר שסוף סוף תוכלו לשרוף את אותם אוייבים עקשניים שנשארים לעמוד אחרי שנגמרה לכם התחמושת במחסנית.

נעלמו גם רוב משחקוני הפריצה, שהוחלפו במשחקון אחד בעל קצב מהיר הרבה יותר. חבל שהוא לא עוצר את המשחק בזמן הזה, כך שלא תוכלו לעצור את הקרב לכמה שניות על מנת לפרוץ לרובוט קרבי שנמצא בסביבה.

פלאסמידים, נשקים והמקדחה שביניהם

אם כבר הזכרתי קרבות, גם כאן, כמו במשחק הקודם, תסתמכו יותר על תכנון וחשיבה אסטרטגית מאשר על זריזות ידיים ומלאי תחמושת גדול. למשל, על מנת לנצח בקרב מול ביג דאדי או אחות גדולה, או סתם חבורה גדולה של אוייבים רגילים, תצטרכו לבצע כמה הכנות.

למשל, תוכלו לזרוע מלכודות בדרכם של האוייבים, לגרום להם להכנס לתוך שלוליות על מנת לחשמל אותם או לדרוך בכתמי שמן על מנת להבעיר מדורה סביבם. קחו רובוט איתכם אם אתם לא מסתדרים לבד, ושלבו את יכולות הפלאסמיד עם נשקים לנזק מקסימאלי.

למשל, אם אתם ניצבים מול כמות גדולה של אוייבים תוכלו לחשמל אותם בעזרת ברק-שרשרת, ואז לרסס את כולם בעזרת רובה בעל קצב ירי מהיר.

כמובן שהנשקים וגם כוחות הפלאסמיד עוברים שדרוגים במהלך המשחק. נשקים ישודרגו להסבת נזק רב יותר ולכיוון מדוייק יותר ואף יקבלו יכולת מיוחדת בסופו של דבר, כגון קליעים נפיצים או מקפיאים.

יכולות הפלאסמיד גם כן יעברו מוטציות. למשל: פלאסמיד החשמל יהפוך לברק-שרשרת ולסערת ברק, פלאסמיד האש יהפוך ללהביור ופלאסמיד הנחיל יגרום לגופות שנהרגו באמצעותו להתפוצץ בנוכחות אוייב חי.

כמובן שלא נשכח את המקדחה איתה תוכלו להסתער על אוייבים ו.... לקדוח. בינינו- זה הנשק היחיד שאתם תשתמשו בו במשחק, כי הוא פשוט כל כך מגניב :)

החלק החסר בפאזל

חבר'ה, תגידו, מה השנה עכשיו? אנחנו לא ב-2007 כבר ואתם לא יכולים להוציא משחק המבוסס על אותו מנוע בדיוק, מבלי לשדרג אותו לפחות טיפה. אני יודע שבשנת 2007 המשחק שלכם נראה מדהים, והוא עדיין נראה לא רע בכלל, אבל מה לגבי איזה שיפור לכבוד השנתיים שחלפו? משהו?

כוחות הפלאסמיד עדיין נראים טוב ואפקטי המים פשוט מצויינים. ההצללה עושה עבודה נהדרת והיא זו שתורמת רבות לאווירה השוררת במשחק, אבל כל אלה אינם תרוץ לא להחליף מנוע או לפחות לשדרג את הקיים במידת מה.

חיבור האינטרנט של ראפטור

מצב מרובה המשתתפים של ביושוק 2 מתרחש עוד לפני המשחק הראשון, בזמן מלחמת האזרחים בין תושבי ראפטור. גם כאן יש חלקיקי עלילה חשובים מאוד לתמונה הכוללת. חבל רק שאלה נבלעים בתוך משחקיות מהירה, בסגנון Modern Warfare.

חוץ מהאקשן המהיר, גם מערכת השדרוגים והעליה ברמות דומה באופן חשוד למשחק המשובח של Infinity Ward, מה שכנראה מרמז לגבי המולטיפלייר של משחקי פעולה בשנים הקרובות.

כל מצבי המשחק המוכרים נמצאים גם כאן, עם כמה שינויים המתאימים במיוחד לביושוק. מכירים את Capture the Flag הפופולארי? אז כאן הוא נקרא Capture the Sister. תצטרכו לתפוס אחות קטנה ולהביאה בביטחה לנקודה כלשהי במשחק, בעודכם נלחמים הן בביג דאדי שלה והן בקבוצה היריבה.

אני יודע שאתם לא קונים את ביושוק 2 בגלל מצב האוניין אלא בשביל הקמפיין, אבל גם אם תכנסו בכדי למלא כמה שעות ריקות לא תתאכזבו. מי יודע, אולי תמצאו את עצמכם מבלים בו כמה עשרות שעות טובו בסופו של דבר.

השורה התחתונה

ביושוק 2 מציג רבים מהאלמנטים המוכרים של המשחק הקודם, אך הפעם הוא נגיש יותר, זורם יותר ובעל קצת משחק מהיר בהרבה. חלק מהקסם אבד אמנם אי שם בדרך- אחרי הכל, בביקור השני שלכם בעיר ראפטור היא כבר לא כל כך מסתורית- אך הוא עדיין מציע המון אפשרויות לחקור אותה ואת ההיסטוריה המרתקת שלה.

אם אתם מחפשים משחק יריות טוב, עם אווירה מצמררת, עלילה מרתקת ושימוש בכוחות מיוחדים ובמלכודות שנשענות על חוקי הפיסיקה- תמצאו אותו כאן. האקשן הדוק, העלילה מצויינת ומערכת השדרוגים גורמת לכם לתחושת הישג והתקדמות. הפעם אתם מקבלים גם מצב מולטיפלייר לא רע בסך הכל באותה החבילה, אז למה לא?

משחקיות - מהירה ומשלבת פלאסמידים ונשקים רגילים, ומקדחה
גראפיקה - אמנם המשחק נראה טוב בהחלט, אבל המנוע מ- 2007 מתחיל להראות סימני מתיחה
סאונד ופסקול - אין כמו צרחות אדם העולה בלהבות...
טכני - מנוע קליל, זמני טעינה קצרים. לא נתקלתי בבאגים כלל
אורך חיים - קמפיין ארוך דיו יחד עם מצב מרובה משתתפים מהנה
מולטיפלייר - אם אתם כבר מעתיקים מ-COD אז לפחות תעתיקו עד הסוף

כללי: 89

מה חושבים מבקרים אחרים?

IGN- ציון 91
GameSpy- ציון 4 מתוך 5
Destructoid- ציון 8
יורוגיימר- ציון 8

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:00 17.02.2010 | KIRBY KIRBY

    ראשון אלא אם מישהו כתב לפני אז שני
    אחלה ביקורת

  2. 2

    17:03 17.02.2010 | ראשון ראשון (אורח)

    יש לי את המשחק וצריח להביא לו לפחות 93

  3. 3

    17:03 17.02.2010 | מוזר מוזר (אורח)

    ציפו מאוד למשחק הזה והציונים לא משהו מוזר...
    זה לא משנה עוד 27 יום יוצא god of war 3!!!!

  4. 4

    17:05 17.02.2010 | איתי איתי (אורח)

    ביקורת טובה, אבל מגיע למשחק נראה לי 8 בגרפיקה, בכל זאת הוא נראה טוב..

  5. 5

    17:06 17.02.2010 | ohadl11 ohadl11

    אחלה משחק :)

    ביקורת טובה!

  6. 6

    17:07 17.02.2010 | Guy950 Guy950

    מאכזב לשמוע שלא שיפרו את המנוע, אבל את המשחק הזה ללא ספק אקנה :)

  7. 7

    17:09 17.02.2010 | גד גד (אורח)

    ביקורת טובה

  8. 8

    17:10 17.02.2010 | qew qew (אורח)

    3 So what?

  9. 9

    17:20 17.02.2010 | ??? ??? (אורח)

    סוף סוף משהוא טוב באתר הזה...

  10. 10

    17:48 17.02.2010 | adartzt12 adartzt12 (אורח)

    מוריד מתי שהיה לי זמן.

  11. 11

    18:03 17.02.2010 | Zeev Zeev

    אלכס גרבוב, אחלה ביקורת.
    אבל תענה לי בבקשה בכנות, אתה באמת שיחקת במשחק רב משתתפים?
    לא אמרת שום מילה על קוד הרשת הזוועתי. המשחק הזה פשוט לא שחיק עבור אלו עם פינג 100 ומעלה.

  12. 12

    18:03 17.02.2010 | qwerty qwerty (אורח)

    לא קוראים לעיר "ראפטור" אם כבר לתרגם אז ל"ראפטר".

  13. 13

    18:04 17.02.2010 | Zeev Zeev

    הא כן, וכדי לחזק את הטענה שלי, אז יש לי חבילת גיימר של בזק בינלאומי. אז לא, הלאגים בגלל קוד הרשת ולא הספק שלי.

  14. 14

    18:53 17.02.2010 | שי שי (אורח)

    סיימתי לפני כמה ימים אותו.. משחק נחמד, באותה רמה בערך כמו של הראשון, יש לו קטעים טובים אבל לא יותר מזה. אני מעדיף לחזור ולסיים את מאס אפקט 2 בפעם השניה.

  15. 15

    19:14 17.02.2010 | almogcv almogcv

    ביקורת טובה!
    כבר סימתי את המשחק.
    וזה נראה לי מוזר שהוא קיבל ציונים כאלה...
    לדעתי המשחק יותר טוב מהמשחק הראשון, המשחק הראשון שיעמם אותי ויפסקתי לשחק בו לקראת הסוף, אבל בזה שיחקתי כל יום עד שסימתי אותו.
    לדעתי מגיעה למשחק 95 או יותר.
    הבעיה היחידה היא המולטיפליר, שיש בו לאגים כל הזמן...

  16. 16

    19:23 17.02.2010 | shonshrinks shonshrinks

    פאק אתה באמת קורה לRAPTURE ראפטור? כמה יחידות עשית באנגלית?
    למולטי מגיע 8, מלא באגים ולאגים, הגראפיקה מהממת, אני ממש לא מבין מה אתה נותן לזה 7.
    מגיע למשחק 94 לפחות.

  17. 17

    19:34 17.02.2010 | david221 david221 (אורח)

    משחק חזק אני בדיוק משחק בו!!!! (צריך לקבל לפחות 92)

  18. 18

    19:47 17.02.2010 | Twinblade34 Twinblade34

    ביקורת מצויינת! תודה

  19. 19

    19:50 17.02.2010 | blisf blisf

    אני (ועוד רבים) נתקלתי בבעיות התקנה והפעלה מאוד מעצבנות ומליון קריסות. היית צריך לחקור את התחום המסוים הזה קצת יותר. צריך לעבור 7 מדורי גהינום כדי להפעיל אותו. הייתי נותן 8. חוץ מזה המשחק נהדר.

  20. 20

    20:28 17.02.2010 | גבי גבי (אורח)

    אחלה ביקורת , אבל אני לא מסכים אם הציון מגיע לו מינימום 90.

  21. 21

    21:23 17.02.2010 | SmoReS SmoReS

    משחק מפחיד ומצמרר

    עושה סיוטים אבל זה הדבר הטוב שבמשחק :)

    אני עד כה נהנה ממנו .

    מקווה שגם אתם!

  22. 22

    21:38 17.02.2010 | MUZIMUZI MUZIMUZI

    20 יש לי בעיה שבכל פעם שאני מתחבר לLIVE (קניתי את המשחק וזה מה שאני מקבל), בכל מקרה המשחק קורס לי, יש לך מושג מה צריך לעשות? כבר התקנתי מחדש את המשחק עצמו ואת סטים אפילו....

  23. 23

    22:07 17.02.2010 | blisf blisf

    תוציא הכל מהתיקייה של הסייבים (save) ותכניס רק את הקובץ של הסייב שאתה רוצה. זה אמור לסדר את הבעיה.

  24. 24

    22:20 17.02.2010 | OrelMac OrelMac (אורח)

    אחלה ביקורת אלכס! תודה!

  25. 25

    22:25 17.02.2010 | source144 source144

    אחלה משחק.

    רק שתדעו שמשחק ההמשך, אם יהיה אחד כזה, יהיה מעל המים ואנחנו נשחק את הBig Sister - Elenor שנצלה בסוף המשחק בעוד אנחנו תקועים מחוץ לספינה ונחנקים למוות =/

    בכל מקרה ממה שהיא אומר שמה כמעט בטוח שיהיה משחק שלישי ביבשה.
    נראה לי מעניין, ולמשחק הזה (השני) אני הייתי נותן 93
    ככה, המשחק מבוסס לסינגל פלייר זה סתם בונוס ששמו מולטי פלייר שאמנם לא תחרותי אבל בהחלט כיף! -אז לא צריך להוריד בגללו ניקוד.

  26. 26

    23:24 17.02.2010 | KIRBY KIRBY

    עזבו שתוית אני ראשון (תסתכלו בכינוי)
    ולמשחק מגיעה יותר מ 89 מגיעה לו 98
     

  27. 27

    23:54 17.02.2010 | שאלה שאלה (אורח)

    שאלה? יש לי GTA IV פרוץ ורציתי לדעת אם כדי לי לקנות GTA IV מקורי כי במקורי יש מולטיפלייר וגם הוא זהה יותר מהר

    מחכה לתשובה?

  28. 28

    07:26 18.02.2010 | מישהו מישהו (אורח)

    שתמות האחות הקטנה אני מחכה רק ל-AC2...

  29. 29

    08:35 18.02.2010 | Zeev Zeev

    26, אני מקווה שתמות מוות ייסורים על זה שרשמת ספוילר בלי להזהיר.

  30. 30

    08:38 18.02.2010 | ... ... (אורח)

    יש לי את המשחק, ופרש מגיע לו לפחות 93.

  31. 31

    08:52 18.02.2010 | Aldor Aldor

    אתה צריך לשים 10 בסאונד, ולא להוריד ציון למולטי על היותך פאנבוי.. נו באמת, זה משחק FPS זה לא אומר שהוא מעתיק מCOD תעשה טובה.. המולטי כיפי ומהנה, הוא שמה רק בתור תוספת שמוסיפה לאורך החיים של המשחק ונותנת לך עוד קצת כיף..

  32. 32

    19:55 18.02.2010 | MUZIMUZI MUZIMUZI

    ל-24 לא מצאתי את התקייה יכול להיות שזה בגלל שלא הספקתי לעשות סייב בכלל? אני גם לא יכול מכיוון שאני לא מצליח להתחבר ללייב בלי להתנתק

  33. 33

    19:55 18.02.2010 | MUZIMUZI MUZIMUZI

    *בלי שהמשחק יקרוס אני מתכוון

  34. 34

    20:34 18.02.2010 | mechech mechech (אורח)

    הראשון יותר טובב

  35. 35

    08:35 19.02.2010 | OFIRUS OFIRUS

    שכחת לציין שיש לך אפשרות לצאת מחוץ לעיר עצמה וללכת במעמקי האוקינוס שזה דבר יפה בפני עצמו ולא היה בביושוק הראשון
    חוץ מזה אחלה כתבה :)

  36. 36

    10:51 22.02.2010 | jhho jhho (אורח)

    hhjhjhjhjhjhjhjhjhjhjhjhjhjhjh

  37. 37

    15:53 28.02.2010 | ג ג (אורח)

    זה רק אני או שהמשחק הראשון לPC נראה יותר טוב מהמשחק השני?

  38. 38

    14:34 07.03.2010 | PL0X PL0X

    הראושן היה הרבה יותר ארוך,זה כמו מוד של הראשון לדעתי.

  39. 39

    00:38 30.03.2010 | FSSZשרFS FSSZשרFS (אורח)

    לא אהבתי את המשחק.....אני שונא זומבים כי אין להם מוחֱ
    THEY ARE STIOPEDֱ

  40. 40

    20:57 05.04.2010 | אני אני (אורח)

    "רדוף על ידי מוטציות בעלות כוחות על..." לא הבנתה שזה אנשים שהזריקו לעצם את הadam שמשנה להם את הקוד הגנטי, שהם משוגעים ולא סופר הירו עם "כוחות על"?!
    "וכמו כל ביג דאדי, קיים קשר מיוחד ביניכם לבין האחות הקטנה שלכם" לא כל ביג דדי, זה מיוחד לדמות שמחשקים.
    "במהלך המשחק אתם מחפשים אחרי אלינור, האחות הקטנה שלכם" אתה יותר אבא שלה... היא כל הזמן קוראת לך אבא.
    "המשחק החדש מתרחש 10 שנים לאחר אירועי המשחק הקודם" לא נכון, לא אמרו את זה. מדובר ב10 שנים מאז שירית לעצמך בראש, שזה לא בהכרח סוף המשחק הראשון.
    "מלכודות שנשענות על חוקי הפיסיקה" לא נשענות על שום דבר, אולי חוץ מעל כוח המשיכה שבגללו אתה הן וכל דבר אחר לא ממש מרחפים באוויר...
    ל39: הם לא זומבים
    ל37: זה רק אתה
    ל29: דיברתי על 25, לא 26
    ל25: אני מקווה שתמות מוות ייסורים על זה שרשמת ספוילר בלי להזהיר
    מגיע למשחק 95 לפחות

  41. 41

    21:58 15.04.2010 | מישהו שגמר מישהו שגמר (אורח)

    40-זה לכול ביג דאדי- אם הם מאבדים את האחות הקטנה הם הופכים למטורפים

    ויש דבר כזה פלסמיד במציאות- זה חלק מהדנ"א (לא משהו שנותן כוחות על)

  42. 42

    21:58 15.04.2010 | מישהו מישהו (אורח)

    מערכת הויטה נשמעת ממש לא שונה מזו של System Shock
    בול תחנות הסייבר

  43. 43

    19:54 18.06.2010 | ארז ארז (אורח)

    26 יבן אלף זונות תודה על הספויילר

  44. 44

    04:47 04.08.2010 | אור אור (אורח)

    משחק מעולה לדעתי אחד הטובים ששיחקתי אם לא הטוב ביותר
    הגרפיקה מעולה ללא באגים ללא שום תקיעות על max זה פשוט חוויה למשחק מגיע יותר לדעתי 97 ואיזה גרפיקה 7 הגרפיקה מעולה(אולי זה המחשב שלך)

  45. 45

    21:00 07.06.2016 | aiden aiden (אורח)

    אני מעדיף את infinite

  46. 46

       | פורסם ע"י