הרשמה

מרגש: DreamWorks מציגים לוגו חדש, ועיצוב מעודכן לשרק!

I need a hero

האם אנחנו בדרך לקאמבק מהאגדות?

סטודיו האנימציה DreamWorks אחראי על כמה מהקלאסיקות הגדולות בכל הזמנים. מסרטי שרק ועד קונג פו פנדה, אין שום צל של ספק לגבי כמות ההשפעה של הסטודיו על התרבות הפופולארית כיום. שנייה לפני שהם מכוונים מחדש לאותם דורות שלמים שגדלו על סרטיהם עם "החתול של שרק: משאלה אחת ודי" (Puss in Boots 2: The Last Wish), הם מציגים את הלוגו החדש שלהם שיופיע לפני הסרט - והוא כולל את האורח שכולם ציפו לו.

לצלילי גרסאה מחודשת למנגינה המפורסמת Fairytale משרק המקורי אנחנו עוברים בין הרבה מהדמויות והסדרות שהסטודיו הביא לעולם. הדמויות מפוזרות בשמיים במה שנדמה כמו כוכבים בהם עובר הילד על הירח המפורסם של הסטודיו, ובניהם בולטים כמובן הדרקון האהוב Toothless מטרילוגיית הדרקון הראשון שלי, פו הפנדה האהוב מקונג פו פנדה, בייבי בוס מ.. ובכן - בייבי בוס ולבסוף האחד לו חיכינו. הילד יורד מהשמיים לפיסת אדמה ומקבלים את פניו לא פחות משרק ופיונה עם עיצוב חדש ונאמן מאוד למקור. לאחר מספר שניות גם חמור מצטרף לתמונה לפני שהילד מספיק לחזור למקומו הטבעי בשמיים ולהשלים את הלוגו.

מדובר ברגע ענק, בייחוד לקראת יציאתו של החתול במגפיים הבא ב-8 בדצמבר. רבות דובר על סרט חמישי בסדרת שרק, ואין דרך נפלא ומתאימה יותר להכריז על דבר כזה מאשר כסצנת אחרי הכתוביות בסרט החדש. אתם חושבים שנראה את שרק כבר שם? מצפים לסרט של החתול גם בלי קשר? גם אנחנו.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:19 27.11.2022 | meathook meathook

    משום מה אין ייצוג למדגסקר / פינגווינים...

  2. 2

    22:47 28.11.2022 | לורד רייבנקלו לורד רייבנקלו (אורח)

    תכלס לא מובן איך דמות כמו "החתול" חותר פופולארית מהפינגווינים שזכו לסרט סולו אחד או מהמלך ג'וליאן שלא קיבל כלום הם הרבה יותר מעניינים ממנו (בתנאי שזה הדיבוב העברי של הסדרה כמובן)

  3. 3

       | פורסם ע"י