הרשמה

וונסדיי מרסקת נתוני צפייה של Netflix, עונה 2 מסתמנת רק כעניין של זמן

פייר, מרשים.

הסדרה החדשה משאירה מאחור אפילו את Stranger Things

שבוע שלם אחד עבר מאז שונסדיי (Wednesday) נהפכה לזמינה בשירות הסטרימינג נטפליקס, וכנהוג - נתוני הצפייה שלה הגיעו. רק שלתוצאה אליה הגיעה הסדרה אף אחד לא ציפה, ובטח שלא נטפליקס בעצמם. אז בנקישות אצבעֲ ומנגינת צ'לו קבלו לא רק את הטוענת לכתר סדרת הדגל של השירות, אלא מי שקיבלה אותו כבר עכשיו.

וונסדיי עקפה את העונה הרביעית של Stranger Things, והפכה להיות הסדרה האנגלית הנצפית ביותר אי פעם בשבוע הראשון שלה בשירות. עם 341.2 מיליון שעות של צפייה, הסדרה ניפצה את השיא הקודם אותו שברה דברים מוזרים באמצע השנה ועמד על 335 מיליון שעות. בנוסף, הסדרה השוותה את השיא של דברים מוזרים במספר המדינות בהן הייתה התוכן הנצפה ביותר, והוא 83. בדרך כלל אגב, נטפליקס מודדים את נתוני הצפייה בארבעה שבועות הראשונים - שם המשחק קצת שונה, אבל נדמה שגם שם לוונסדיי יש סיכוי לא רע להתברג גבוהֲ מאוד. כבר בשבוע הראשון שלה מדורגת הסדרה במקום ה-25, כשכדי להגיע לטופ 3 תצטרך להביס את דאהמר עם 856.2 שעות בארבעה שבועות, את העונה הרביעית של סטריינג'ר ט'ינגס עם 1.35 מיליארד שעות, ואת הלהיט הקוריאני משחקי הדיונון שעומד בטופ עם נתון הזוי לגמרי של 1.65 מיליארד שעות צפייה.

מדובר בנתונים מטורפים לגמרי לסדרה שיצאה בצל טורניר הכדורגל הגדול בעולם, אך ממש לא מפתיעים בהתחשב ברמה של הסדרה. נראה שבדיוק כמו הכוכבת שלה ג'נה אורטגה (Jenna Ortega) הסדרה לא מצמצה לשנייה, וכבר הספיקה להכנס לתודעה הציבורית עם סצנת הריקוד המעולה שלה והסאונדטראק המגניב שעושה גרסאות צ'לו לשירי רוק. עם נתונים כאלה, ועונה כזאת, העונה השניה נראת מובטחת. לצורך העניין כשעוברים על רשימת שיאני הצפיות של נטפליקס נדיר למצוא משהו שלא קיבל המשך, או אפילו כמה סדרות בת.

מחכים לעונה השנייה של הסדרה? הספקתם כבר להשלים את כל הפרקים? כתבו לנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:05 30.11.2022 | ב ב (אורח)

    בצדק מוחלט. לא רציתי לראות בהתחלה כי חשבתי שזה ילדותי, אבל עברתי את הפרק הראשון הממוצע (לדעתי), ואז את השני המשתפר, השלישי, וזהו - כבר לא יכולתי לזוז מהמסך עד הסוף. תענוג של ממש, לא ידעתי שעוד עושים דברים כאלה כיום, רמה גבוהה מאוד. משעשע ומיוחד.

  2. 2

    14:04 01.12.2022 | Mushesh Mushesh

    טים ברטון לקח את זה לכיוון שלו וכמובן שזה כמו כפפה ליד.

  3. 3

    22:57 21.12.2022 | איציק איציק (אורח)

    תענוג - סדרה למופת והשחקנית הראשית מעולה וממכרת . מחכה לעונה השנייה.

  4. 4

       | פורסם ע"י