הרשמה

במאי סרטי "האלווין" מרמז על עיבוד קולנועי ל-Dead Space, והוא לא חלק ממנו

והוא בכלל לא קשור לפרויקט

אייזק קלארק מגיע למסך הגדול?

הרימייק המצופה למשחק המקורי בסדרת משחקי Dead Space מגיע אלינו בעוד פחות משבועיים ואפשר להרגיש את ההייפ באוויר. החזרה למגפי הסילון של אייזק קלארק (Isacc Clarke) והאפשרות לחוות את המשחק הקלאסי הזה דרך עיניים חדשות מאוד מרגשת אותנו, אבל הנה משהו שמרגש אותנו באותה מידה - דיווח חדש מרמז על קיומה של הפקת עיבוד קולנועי ל-Dead Space שצפויה להביא את חווית האימה המבעיתה למסך הגדול.

בראיון לאתר Variety הכחיש ג'ון קרפנטר (John Carpenter), אשר ידוע בעיקר בזכות עבודתו על סרטי "האלווין" ו"היצור", שהוא מעורב בהפקת האדפטציה ל-Dead Space. "לא, לא, לא, אני לא מאמין שזה התפשט כל כך. אני מעריץ גדול של משחקי ווידאו, אז שיחקתי בכל המשחקים. הסתכלתי על המצלמות הדיגיטליות החדשות, ה-RED, ובמקרה ציינתי לאנשים שם שהייתי שמח לעבוד על סרט המבוסס על המשחק." הוא המשיך ואמר ש"זה פשוט התפשט, ואנשים התחילו לשאול אותי 'מתי תעשה את זה?', אני לא עושה את זה. אני חושב שיש להם במאי אחר שמעורב. הם לא ביקשו ממני לעשות את זה. אז עד שמישהו לא יבקש ממני, אני לא עושה את זה. אבל יש גם גרסה חדשה למשחק שיוצאת בינואר, ואני אהיה שם."

אז מצד אחד יש אכזבה קלה שהבמאי המוערך שהביא לנו סרטי אימה אייקונים במיוחד לא הולך לביים סרט המבוסס על Dead Space, אבל מצד שני - הרגע קיבלנו חצי אישור על כך שיש סרט כזה שנמצא בהפקה. מי ישחק את אייזק? מי הבמאי שיוביל את הפרוייקט? מוזמנים לשתף אותנו בתגובות!ֲ Dead Space Remake יגיע לקונסולות ה-Playstation 5, Xbox Series X/S ולמחשב האישי ב-27 בינואר.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י