הרשמה

ביטלג'וס 2 יצולם בקיץ, מייקל קיטון וג'נה אורטגה צפויים לככב

ביטלג'וס 2, ביטלג'וס 2, ביטלג'וס 2! זהו, עכשיו זה בוודאות יקרה.

היקום הקולנועי של טים בארטון

כזאת ידיעה אי אפשר שלא להתחיל בנימה אישית. "ביטלג'וס" (Beetlejuice) סרט הפולחן של הבמאי טים ברטון (Tim Burton) משנת 1988 הוא אחד מהסרטים האהובים עליי אי פעם. לסרט יש ערך נוסטלגי אדיר להרבה מאוד אנשים - ולכן צריך להיות אקסטרה זהירים כשנוגעים בעולם האהוב שברטון יצר שם. לפי הפרטים הראשונים שנחשפו על סרט ההמשך - יש סיכוי לא רע שהוא דווקא יהיה מוצלח.

לפי הפרטים הראשונים שנחשפו על ידי The Hollywood Reporter, הפרוייקט אמור להתחיל צילומים כבר בסוף מאי או תחילת יוני הקרובים בלונדון. הסרט נמצא זמן רב בפיתוח אצל אולפני WB, ובעבר כבר קיבלנו ידיעות על כך שברטון ומייקל קיטון (Michael Keaton) המשחק את דמותו של ביטלג'וס צפויים לחזור כבמאי והשחקן הראשי בהתאם. בנוסף, על פי הידיעה WB והכוכבת החמה ביותר בהוליווד כרגע ג'נה אורטגה (Jenna Ortega) שואפים שהשחקנית תגלם בסרט את בתה של לידיה - הדמות הנשית מהסרט המקורי אותה שיחקה וינונה ריידר (Winona Ryder).

לפי הדיווח מה שכרגע מונע את ההכרזה הרישמית היא בעיות תקציב שסביר להניח שיפתרו בזמן הקרוב עם לו"ז הצילומים. מתרגשים לפרוייקט? חושבים שברטון יצליח לשחזר את ההצלחה או לפחות לא לפגוע בסרט הנוסטלגי? כתבו לנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י