הרשמה

טריילר חדש ל"אסוקה" מרמז על איחוד מרגש, הצצה ראשונה לאדמירל ת'רון ועוד

הסדרה תושק עם שני פרקי בכורה, ולאחר מכן תצא באופן שבועי

רוזאריו דוסון חוזרת בגדול לאחת הדמויות האייקוניות של מלחמת הכוכבים

חודש אוגוסט מתקרב אלינו בצעדי ענק ואיתו גם "אסוקה", הסדרה הבאה ביקום של מלחמת הכוכבים שמגיעה זמן קצר לאחר העונה השלישית של "המנדלוריאן". אתמול, חברת דיסני פרסמה טריילר חדש ומלא באקשן שבוודאות ישאיר את מעריצי "מלחמת הכוכבים: מורדים" פעורי פה וחסרי סבלנות לבכורה המצופה ב-23 באוגוסט.

הטריילר מציג דמויות אהובות כמו הרה סינדולה, סבין רן, צ'ופר ועזרא בריג'ר, ואפילו מספק לנו את ההצצה הראשונה לדמותו של אדמירל ת'רון, בגילומו של לארס מיקלסן (Lars Mikkelsen). היינו בטוחים שאת חשיפת הפנים שלו נזכה לראות רק בסדרה עצמה, אבל עדיין, אי אפשר להגיד שזה לא נראה פשוט מצויין. נראה שהסדרה הולכת להשתמש בהרבה אלמנטים מהספרים של מלחמת הכוכבים, ובאופן ספציפי מספרי Heir to the Empire, שבמקרה גם שם ת'רון הוא הנבל הראשי. אה, ויש לנו גם פוסטר חדש, באדיבות דיסני ישראל:

אל תפקידה של אסוקה חוזרת רוזריו דוסון (Rosario Dawson), אותה זכינו לראות לזמן קצר בעונה השנייה של "המנדלוריאן" ולזמן קצר עוד יותר ב"ספרו של בובה פט". הסדרה, שצפויה לרוץ לאורך שמונה פרקים, תתחיל ב-23 באוגוסט עם בכורה של שני פרקים, ולאחר מכן כל פרק ישוחרר באופן שבועי בשירות הסטרימינג דיסני+. מה אתם חושבים על הסדרה? מעודכנים כבר בכל מה שצריך לצפות לפני? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י