הרשמה

סוף סוף: הטריילר ל-Furiosa, הפריקוול של Mad Max: Fury Road, הגיע

כמעט עשור עבר שבו הרשת כולה חיכתה בסבלנות להמשך לסרט האדיר של ג'ורג' מילר - ועכשיו הגיע הזמן ליהנות

עכשיו זה זמן ה-Furios?

ב-2015, Mad Max: Fury Road יצא בבתי הקולנוע, וייתכן כי הגדיר מחדש את המושג סרטי אקשן. עם טקסט מינימאלי ואפקטים פרקטיים בכל פריים, ג'ורג' מילר (George Miller) מיקם את עצמו כבמאי ששווה לראות מה הוא מתכנן. כשהכריז כי הסרט הבא שהוא רוצה לעשות הוא סרט חדש בסדרת "מקס הזועם", שמחנו וצהלנו ממש כשהתגלה כי הסרט עומד להיות פריקוול לדמות המשנה המעניינת פיוריוסה, אותה מגלמת בסרט המקורי שרליז ת'רון (Charlize Theron) ובסרט החדש כגרסת הנערה של הדמות תככב אניה טיילור ג'וי (Anya Taylor-Joy). שלוש שנים לאחר שהוכרז, קיבלנו טריילר ראשון - והוא כבר ממכר.

אי אפשר להבין הרבה על עלילת הסרט, וגם קל לשער שלא נדע הרבה עד שיצא, אבל ניתן לזהות כמה דברים משמעותיים. רוב הזמן פיוריוסה לא נמצאת עם היד המכנית שלה, יש לפחות ילדה משמעותית אחת שאותה גם הדמות של כריס המסוורת' (Chris Hemsworth) מחזיקה בכלוב בתחילת הטריילר ואנחנו מקבלים הצצה כנראה ל-Green Place of Many Mothers, המקום ממנו הגיעה פיוריוסה שדובר עליו רבות בסרט הראשון.

הסרט צפוי לצאת לבתי הקולנוע ב-23 במאי 2024, ושמועות מדברות על כך שהוא כנראה יוקרן לראשונה למבקרים בפסטיבל קאן. מה חשבתם על הטריילר? מדובר בעוד הצלחה של אניה טיילור ג'וי? כתבו לנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י