הרשמה

מהקופסה: הפינה של באלמר

מאת: גדעון ברוט

הכרזות מה-CES

גם את שנת 2011 פתחה תערוכת הטכנולוגיה הלוס-וגאסית. מייקרוסופט ערכה, כמנהגה, מסיבת עיתונאים בה פוארו הישגי ה-360 בשנה האחרונה ובכלל.

נשיא החברה, סטיב באלמר, שנראה מרוצה מעצמו באופן יוצא אפילו מהרגיל, עלה על הבמה כדי להכריז שהקונסולה מכרה 50 מיליון יחידות ברחבי העולם מאז השקתה. לא הרבה קונסולות בהיסטוריה של התעשיה הגיעו למספר הזה; כמובן שאנחנו בעידן אחר כיום, עם שוק פוטנציאלי רחב בהרבה.

באלמר הציג גם את נתוני המכירות של הקינקט, שעברו את ציפיות החברה והגיעו ל-8 מיליון יחידות בחודשיים הראשונים של המצלמה בשוק. על התנופה השיווקית של הקינקט מנסות כבר ב-CES הזו לתפוס תאוצה מגוון של טכנולוגיות חישת תנועה פתוחות יותר, המיועדות ל-PC.

בהמשך הכריז באלמר על שירות חדש, בשם Avatar Kinect, חדר וירטואלי בו האווטארים מציגים את תנועות הגוף והבעות הפנים של המשתמש - ומאפשרים שיחה מלוות תנועות גוף והבעות עם אווטארים של משתמשים אחרים.

המבצע המתמשך הבא ב-Xbox Live Arcade יקרא ה-House Party, ויפתח ב-16 בפברואר. המשחק הראשון שיגיע לשירות ההורדות במסגרת המבצע הוא Hard Corps :Uprising של Konami, המשך נאמן למסורת ודו-מימדי של סדרת היריות ממבט צד Contra. אחריו מתוכננים להגיע, במהלך פברואר ומרץ, רימייק HD למשחק הפעולה-הרפתקה המצויין Beyond Good & Evil, משחק בסדרת Bejewelled וגרסת קונסולה של דמוי-דיאבלו המוצלח Torchlight.

קינקט ל-PC? מתישהו זה יגיע...

באלמר דיבר גם הרבה על הקינקט, על כמה שהמערכת מוצלחת בצירוף קהלים חדשים לעולם הגיימינג, על החדשנות שלה ועל זה שהיא טובה בלתרום לנפח הארנק שלו.

בראיון ל-BBC הוא נשאל האם אי פעם ניתן יהיה לחבר קינקט למחשב האישי - רשמית, לא דרך אחד מההאקים שהגיעו לרשת רק שעות ספורות לאחר השקת המצלמה.

באלמר נתן את הגרסה העסקית ל"אין תגובה", באומרו "אנו נתמוך באפשרות הזו בזמן הנכון. כשיהיה מה להכריז בנושא, נעשה זאת".

יכול להיות שמיקרוסופט תחוש לחץ להוציא גרסת קינקט למחשב מוקדם ממה שציפתה בשנה שעברה, מאחר ולצד מסיבת העיתונאים שלה כבר הכריזה Asus על ה-Xtion, טכנולוגיה מקבילה ל-PC שאפילו בנויה על אותה חומרה חדשנית של PrimeSense שבלב הקינקט. אם ה-Xtion - שאמור להגיע לשוק באביב - יראה סימן קל שבקלים שהוא עומד להצליח, מיקרוסופט תחכה שם בסיבוב.

פינת הלייב השבועית

בשבוע הראשון של ינואר הגיע ללייב רק משחק בודד, עצוב.

Ilomilo

המשחק האחרון במסגרת מבצע ה-Games For The Holidays הוא "אילומילו", כותר פאזלי צבעוני בו תשחקו שתי דמויות קסומות: אילו ומילו. מטרתכם היא להוביל את הדמויות לאיחוד מרגש תוך ניווט סביבות הקובייה של המשחק.ממוצע הציונים של המשחק הוא 81, כאשר המבקרים משבחים את עיצוב השלבים המצוין והגרפיקה, אך מאוכזבים מעט מרמת הקושי הנמוכה.

מחיר: 10 דולרים.

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:49 10.01.2011 | FoXie FoXie

    כולם דיברו על הPlaystation Dildo ועל כמה שהוא יצליח יותר מהקינקט ואיפה הוא עכשיו?

  2. 2

    19:19 10.01.2011 | popop popop

    איזה מפגר זהה האוואטר של קינקט אלוהיםםם אנשים מדברים אחד עם השני רק בצורת דמויות עם גרפיקה ממש מעפנה...עדיף כבר שיחה פנים מול פנים..או במצלמת רשת רגילה

  3. 3

    19:43 10.01.2011 | DJFMBEN DJFMBEN

    חחחחחחח האווטר הזה הרג אותי

  4. 4

    19:44 10.01.2011 | B B (אורח)

    האמת אני ממש אוהב את הרעיון של השיחות ועידה האלה. ועוד כשזה יהיה עם גראפיקה מגניבה, עם הבעות פנים ברמה של הnoir ההוא של rockstar, זה יהיה מעולה.
    הבעיה בשיחות ועידה זה שאתה תמיד מסתכל על אנשים בתאורה בעייתית\איכות מצלמה\איכות סטרימינג ואתה תמיד רואה אותם מהצד, זה תמיד מרגיש מטופש.
    עכשיו תהיה הרגשה של ממש ועידה וירטואלית, יתפסו את הבעות הפנים וכל הבעות הגוף (תעשה למישהו ז*ן אם בא לך) וקיצר זה יהיה אש.

  5. 5

    20:01 10.01.2011 | ori96 ori96

    1 הוא הופיע מלא בכותרות בעתיד יצאו הרבה משחקים תומכי מוב לדוג' קילזון 3..

  6. 6

    22:38 10.01.2011 | ET2k ET2k

    יוצא גם משחק פוקר סטייל 1 נגד 100, אבל יש מצב שהוא יהיה זמין רק לכתובות IP אמריקאיות...

  7. 7

    22:55 10.01.2011 | איזה עצוב איזה עצוב (אורח)

    מנסים להפריד אותנו בין אנושות ואהבה טיבעית אלא שנשוחח עם בנות דרך צאטים ונעשה איתן אהבה דרך אקס בוקס, יהיו תינוקות ויטרואלים וכולם יהיו אנשים חסרי ביטחון וחסרי עתיד. חוחוחו

  8. 8

       | פורסם ע"י