הרשמה

לא רק מאריו: קירבי, זלדה ו... פנדורה?

מאת: ערן שבי

המכירות של הווי כבר לא מה שהיו פעם, ואי אפשר לצפות להרבה מה-DS, שנקברה בעודה בחיים. הרווחים של נינטנדו צונחים, התחזיות מתכווצות והמשקיעים נעלמים. כך סיכמה נינטנדו את הרבעון השלישי של שנתה הפיננסית. באותה הזדמנות סיפר נשיא נינטנדו איווטה על המשחק החשוב ביותר של עונת החגים האחרונה, שכיכבו בה בין היתר דונקי קונג וקירבי חדשים, והוא לא אחר מאשר Just Dance של יוביסופט. אם לא הבנתם מה עושים במשחק לפי השם, נשיא נינטנדו יסביר לכם: "השחקנים רוקדים שם מול הטלוויזיה עם השלט של הווי ביד". אז תודה יוביסופט, בזכותכם לווי יש משחק חשוב באמת, בטוח שיותר משלושת המשחקים החדשים שהכריזה עליהם נינטנדו באותה הזדמנות.

שלוש הכרזות

במהלך לא אופייני הכריזה נינטנדו על משחק חדש שלא קשור לשום פרנצ'ייס קודם. למשחק קוראים Pandora's Tower, וכל מה שידוע עליו נמצא באתר של נינטנדו: נערה מקועקעת, ואולי היפנים יפתיעו וזה נער. הדיאלוג ביפנית אומר משהו כמו "למות ולהפוך ליפה או לחיות בכיעור. מה ישמח אותך יותר?". למרות שהוכרז רק לאחרונה, המשחק נמצא בשלבי פיתוח מתקדמים וצפוי לצאת באביב ביפן. רק שלא יקרה עוד אסון.

המשחק השני שהוכרז הוא פוקימון לווי, יחד עם אחד ל-3DS. עם היכולות הגרפיות של ה-3DS יכול מאוד להיות שנקבל משחק זהה על שתי הפלטפורמות, אבל המשחקים הראשיים האחרונים, שחור ולבן, ייצאו באמריקה רק במרץ הקרוב, כך שכנראה אין פה משהו מעניין לטווח הקרוב, חוץ מאשר למשקיעים: כשהם בורחים, פוקימון חדש תמיד מחזיר אותם למוטב.

המשחק השלישי הוא לא אחר מאשר קירבי חדש לווי. כן, ממש לא מזמן קיבלנו את Kirby's Epic Yarn, אבל הוא לא פותח על ידי נינטנדו, והמשחקיות שלו לא הזכירה את קירבי שאנחנו מכירים, והגיבור הראשי הוחלף לקירבי רק במהלך הפיתוח, מסיבות מובנות (תשאלו את המשקיעים). הפעם המשחק מפותח על ידי החברה שהמציאה את קירבי - HAL, והוא חוזר למקורות, לפי הטרייילר בכבודו ובעצמו.

ארבעה משחקים

Last Story, ה-RPG היפני מבית היוצר של הירונובו "פיינל פנטסי" סקגוצ'י, יצא בחודש שעבר ביפן וזכה לציון מצויין של 38 מתוך 40 מפמיסטו. הבעיה? כל ארבעת המבקרים יפנים, ומכיוון שלא בטוח אם גם אנשים רגילים יקנו את המשחק כרגע אין תכנון להוציא אותו מהאי. ובכל זאת אם בא לכם שהסיפור האחרון יגיע גם לשאר העולם אתם יכולים לחתום כאן, רק אל תצפו שזה יעזור.

Conduit 2 נדחה מפברואר ל-19 לאפריל, אז כדי שלשחקנים ישאר החשק לרצוח הרבה חייזרים פירסמה סגה את כל 14 מצבי האונליין של המשחק. אז מה יש לנו פה מלבד המצבים המוכרים? מצב "כדור", מצב "כדורסל", מצב "בלונים" ומצב "נחשול מתח", אף אחד מביניהם לא כמו שהוא נשמע. על הרשימה המלאה תוכלו לקרוא כאן. לאחרונה גם אמר מנהל הפיתוח של Conduit שהאולפן יהיה שבע רצון עם מכירות של 300-400 אלף עותקים, וש"זה מגוחך שכל משחק שמוכר פחות ממיליון כיום נחשב כישלון".

Rhythm Heaven, שאולי אתם מכירים מה-DS, הוא משחק של נינטנדו שייצא מתישהו השנה לווי. ומה עושים ב"גן עדן לקצב"? זה פשוט, מניפים את השלט לפי הקצב של המוזיקה. ככל שתניפו טוב יותר, תסיימו את השלב עם ניקוד גבוה יותר. אם זה נשמע לכם מטומטם אז... בסדר, אי אפשר לתאר אחרת משחק בו פסלי מואי מזמרים ונזירים מצמיחים שפם בעזרת כדורי אורז. בין כל זה תמצאו מקצבים שיהדהדו באוזניכם גם כשלא תשחקו, וזה טוב כי למשחק יש ממש קצב גן עדן.

ולסיום, המשחק שכל חובב נינטנדו מוכן להקריב פרות בשבילו: The Legend of Zelda: Skyward Sword.

הבטיחו לנו שזה לא עוד זלדה, אלא נטישה של השמרנות לטובת משהו חדש, וכדאי להאמין לכך, כי נינטנדו לא יכולה להרשות לעצמה לפשל עם כותר גדול כל כך. לאחרונה הוכרז שזלדה החדש בשלב הטאצ'ים האחרונים ושהוא ייצא השנה, אבל רק אחרי הרימייק של Ocarina of Time ל-3DS, שגם לו אין תאריך אך הובטח שייצא לפני תערוכת E3, שלה דווקא יש תאריך - השבעה ביוני. בקיצור - לא בחצי השנה הראשונה של 2011.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    12:00 09.02.2011 | משה משה (אורח)

    הווי מת יהיה זכרו ברוך

  2. 2

    13:57 09.02.2011 | snake snake (אורח)

    לנינטנדו- תתחילו לעבוד על הווי 2. תשפרו אותו אם תמיחה ב-hd ואז תראו את הבעיות.

    הם תמיד חוזרים אליהם. הטרילר של קירבי מבטיח.

  3. 3

    14:52 09.02.2011 | Highwind Highwind

    אם רק לWII היה HD

  4. 4

    16:25 09.02.2011 | wii-man wii-man (אורח)

    מי שאומר שה-ווי מת, סתום.
    נינטדו לא אמרה שאין לה עוד משחקים להוציא- היא פשוט לא אמרה עדיין, היא גם עסוקה על 3ds, אז אפשר להבין.
    ה-ווי עדיין חי ובועט.

  5. 5

    10:00 10.02.2011 | שושו השועל שושו השועל

    קירבי ל-Wii נראה מעולה...
    יש לי גם Xbox360 וגם PS3 ואני ממש מתגעגע לאיזה משחק פלטפורמה טוב...

  6. 6

    10:31 24.08.2011 | חסוי חסוי (אורח)

    סוף סוף הגיע משחק לwii שבו קירבי יכול לשאוב. תהיתי מתי הגיבור הורוד והעגול שלנו יעבור לwii... צריך לעשות לכבוד זה מ.ס.י.ב.ה![:p]

  7. 7

       | פורסם ע"י