הרשמה

ביקורת: Homefront

לא בחזית הז'אנר.

מפתחת: Kaos Studios
מפיצה: THQ
תאריך יציאה: 15.03.11
פלטפורמותX360, PS3 , PC

מאת: CoreOxide

לא בחזית הז'אנר

בשוק תחרותי, המאוכלס כבר בכמה כותרים סולידיים שמוכרים מיליוני עותקים רק בגלל השם שמודבק עליהם, משחק יריות חדש וחסר-שם צריך לעשות משהו באמת יוצא דופן על מנת להתבלט ולזכות באהדתם של השחקנים. לעשות את אותם הדברים שראינו כבר מיושמים בצורה טובה זה לא מספיק. אולי אם Homefront היה עושה את אותם דברים בצורה מעולה...

Homefront מנסה להתבלט עם בסיס עלילתי יוצא דופן, ותוך ניסיון להעביר תחושה אישית יותר, מנקודת מבט אזרחית, של זוועות המלחמה, ההרס והסבל שנגרמים לאוכלוסיה. חבל שרעיון מעניין שכזה מגיע במעטפת לא עדכנית וחסרת השראה.

הטוב:
  • עלילה מבטיחה.
  • התקדמות בהצגת הצד המכוער של המלחמה.
הרע:
  • בינה מלאכותית מתוסרטת.
  • נראה ומרגיש כמו משחק מ-2008.
וההצהרה:
  • ח"ח על הנסיון, בהצלחה בפעם הבאה.

מלחמה היא גיהינום

לא סתם הפך הציטוט של של ויליאם שרמן, גנרל הצפון במלחמת האזרחים האמריקאית, למטבע לשון משומשת. מלחמה היא באמת גיהינום, כמו שהמין האנושי חזר וגילה עוד הרבה פעמים מאז סוף המאה ה-19, ו-Homefront דואג להזכיר לכם את זה בדרכים הכי ברוטליות שתוכלו לדמיין. המשחק לא חוסך מכם כלום. חבר שנהרג מאש אויב זה משחק ילדים ב-Homefront -.כאן תראו ילדים בוכים ברחוב בעוד הוריהם נורים לנגד עיניהם וקברי המונים, על רקע שרידים מחוררי כדורים של ציוויליזציה פורחת שפעם הייתה כאן.

Homefront לא יציב אתכם בתור הגיבור האמריקאי שבא להציל את המצב ולתקן את העולם בכוח אישיותו ההוליוודית הכריזמטית, אלא בתור חייל גרילה שנלחם יחד עם קבוצת חיילים קטנה על השאריות הבוערות של המעצמה לשעבר. מסתבר שבעתיד, בשנת 2027 ליתר דיוק, מחירי הדלק עולים (מזכיר לכם משהו?) לגבהים שלא יאומנו – 18 דולרים לליטר, לפי המשחק – מה שמחליש את עוצמתה הכלכלית ומרקמה החברתי של ארצות הברית. בו בזמן, קוריאה המאוחדת, לאחר שהשתלטה על יפן באיום נשקיה הגרעיניים, מתחילה במסע כיבושים ומחליטה לפלוש גם לארצות הברית לאחר מתקפת EMP רבת עוצמה ששורפת את רוב הטכנולוגיה בשטח האמריקני.

אקשן שכונתי

מיד לאחר סרטון פתיחה, שיראה לכם בדיוק מה קורה ברחובות ארה"ב לאחר הכיבוש, תפגשו עם כמה חיילי גרילה אחרים שיתדרכו אתכם - ואתם פשוט תמלאו פקודות. גם כאן הדמות שלכם לא יכולה לדבר - רק להשלים את המטרות שקובעים לה (ראמירז! כתוב לי את המשך הביקורת!).

אולי אם הייתי יכול להגיב על הפקודות של אותו בחור שמינה את עצמו למפקד, הייתי אומר לו בעדינות שצריך למצוא בזוקה לפני שתוקפים טנק.

המשימות רובן יתרחשו בין הריסות של פרברי אמריקה, בעודכם עוברים לפעמים גם דרך הבתים עצמם. זו לא חוויה נעימה, בדיוק כפי שהמפתחים תכננו, מאחר והמשחק דואג להזכיר לכם כל הזמן מה שהיה כאן ואיננו.

הדיבוב של הדמויות בהחלט היה יכול לתרום יותר ליצירת האווירה. הטקסט עצמו לא רע בכלל אך הביצועים של המדובבים לא שיכנעו אותי. חבל שפרט טכני יחסית פוגי בתסריט, שנוצר על ידי ג'ון מיליוס, הבמאי של "שחר אדום" (Red Dawn) ו"קונאן הברברי" המקורי, והתסריטאי הראשי של "אפוקליפסה עכשיו".

מיקוד במטרה

שלבי המשחק ליניאריים לחלוטין והמשחק יכוון אתכם למסלול שהוא רוצה בעזרת טריקים זולים, כגון חומות אש והריסות שקרסו בדיוק על נתיב ההליכה שלכם. זה המחיר שלפי תעשיית המשחקים המודרנית עלינו לשלם עבור עלילה טובה יותר. התקלויות בחיילי אוייב לא יראו לכם כמו סצינות אקשן מסרטים הוליוודיים. אתם תלחמו כנגד כל הסיכויים (או לפחות כך המשחק יגרום לכם להרגיש) וחילופי האש ילוו במוזיקת כינורות איטית שתעצים את תחושת חוסר האונים.

חבל שהבינה המלאכותית לא רוצה לתרום את חלקה לעניין, ונכותה תהרוס לא מעט התקלויות. בגלל שכל המשחק מתוסרט עד אפס מקום, המפתחים כנראה לא חשבו שצריך לתכנת בינה מלאכותית סבירה ולכן החיילים, הן בני בריתכם והן הקוריאנים, יתרכזו במטרה שלהם בלבד, בלי לשים לב למה שקורה בסביבה. פעם אחת חזיתי באחד מחבריי לחולייה חולף על פני חייל אוייב בלי ליחס לו חשיבות, כי הוא היה מרוכז באותו רגע בירי על חייל אחר. גם הקוריאני, אגב, לא עשה דבר. אולי ההפתעה מהאמריקאי הידידותי הזה הכניסה אותו להלם.

מלחמה מוגבלת

המשחק שואב את רעיונותיו במכוון ובסיטונאות מכותרים בומבסטיים אחרים בשוק, כגון CoD ו-BF. הדימיון אמנם נראה במיטבו במצבי האונליין, אך גם בקמפיין ניתן לראות אותו בקלות, בין השאר בהרבה מאוד אירועים מתוסרטים מבוססי-תזמון שמתרחשים בדיוק בזווית הראייה שלכם, בדומה לנוסחה עליה נבנתה הצלחת CoD.

חבל רק שכל הפיצוצים הגדולים מתרחשים הרחק ברקע – ואתם לא יכולים להגיע לשם. זה נראה כאילו המשחק מנסה להסתיר אתכם מהמלחמה האמיתית שמתרחשת תמיד בבלוק הבא, ולתת לכם רק להילחם בפטרולי אויב קטנים. קנה המידה המצומצם גורם ל-Homefront להיראות כמו סרט אינדי שמנסה לחקות את האפקטים המיוחדים ב-100 מיליון דולר של אווטאר על ידי הימנעות מצילומי תקריב.

הצד הויזואלי לא משפר את המצב ופרט לאפקטים מרהיבים של פיצוצים, הוא כמעט הזכיר לי את Counter Strike. ראיתי הרבה טקסטורות ברזולוציה נמוכה מאוד (ברמה של פיקסל שלם שמרוח על קיר) ואנימציות חובבניות לחלוטין – במיוחד הבעות פנים שהשתנו כהרף-עין מחוסר רגש מוחלט למשהו בסגנון הבעת הכעס\עצירות שהייתה תקועה על הפנים של מקס פיין לכל אורך המשחק הראשון שלו.

תוסיפו לזה פיזיקת Rag-doll לא מציאותית בעליל ואתם יכולים לשכוח מאווירת המציאות המחרידה שהמשחק כל-כך התאמץ ליצור בתחילתו.

גיהינום הוא קלישאה?

לאחר חמש-שש שעות תסיימו את הקמפיין, ובודאי תרצו לשחק במצב מרובה המשתתפים – הרי אף משחק יריות מגוף ראשון היום לא יהיה שלם בלי אחד כזה. הממשק יהיה מוכר מייד לכל מי ששיחק במולטיפלייר של CoD, אך מערכת מציאת המשחק פחות טובה. המשחק יכול לזרוק אתכם לקרב יחד עם שחקנים ברמה הרבה יותר גבוהה שלא יהיה לכם כמעט שום סיכוי לנצח.

נקודות הנסיון שתצברו במהלך משחקי הרשת יעלו אתכם ברמות, יפתחו לכם כלי נשק חדשים לשימוש וכמובן גם יכולות מיוחדת לדמותכם – כגון מגן גוף, מהירות ריצה גבוהה יותר או החלפת מחסניות מהירה. עד כאן אין שום דבר שלא ראינו כבר בעשרות משחקים קודמים.

זו גם הבעיה הכללית במצב מרובה המשתתפים של המשחק - הוא לא יוצר חוויה שלא חווינו בדיוק כמותה כבר עשרות פעמים. לא פעם נתקפתי ב"פלאש-בק CoD" כשכתובית בצבע ירוק קצפה לי פתאום לאמצע המסך וציינה שקיבלתי כמות מסויימת של נקודות על ההריגה. אני מבין ש-THQ רוצה להציב תחרות ישירה למותג העל, אבל תיאוריה מקובלת אומרת שכדי לנצח את מי שבצמרת, אתה צריך לעשות משהו שהוא לא עושה.

מפות המולטיפלייר הן לא באמת מפות שעוצבו בשאיפה ליצור משחק תחרותי-צוותי מעולה, אלא פשוט הועתקו משלבי המשחק לשחקן יחיד, רק עם בלי אותם טריקים זולים שחסמו לכם כל הזמן את המעבר. זה אולי מגניב לזהות מקומות ופריטים שנתקלתם בהם במהלך הקמפיין, אבל החלקים במפות אליהם לא הייתם אמורים להגיע במשחק לשחקן יחיד מלאים בטקסטורות שאפשר לעבור דרכן ולהתקע בהן.

נקודות קרב

בנוסף לנקודות נסיון תקבלו גם "נקודות קרב", בהן תוכלו להשתמש רק במהלכו של אותו הקרב. בנקודות אלה תוכלו לרכוש כלי נשק חזקים יותר באמצע הקרב, כגון משגרי טילים או מכונות ירייה, לגרום לדמותכם להופיע בתוך טנק או האמר ב-Respawn הבא, או לקבל שליטה על אחד מהגאדג'טים המגניבים שהמשחק מעמיד לרשותכם.

כל-כך הרבה צעצועים כאלה עדיין לא ראיתי באף משחק, למרות שלא הספקתי לחרוץ משפט לגבי האיזון שלהם. אלה כוללים רחפת קטנה, בעזרתה תוכלו לסרוק שטח מרוחק ולסמן אוייבים לחברי קבוצתכם, מסוק קרב ללא טייס שיורה טילים או מכונית על שלט עם Minigun עליה.

החסרון של השימוש בגאדג'טים הוא כמובן שהדמות שלכם תהיה חסרת אונים וחשופה לאש בזמן שאתם תשחקו לכם ברובוטי מלחמה. מצאתי הרבה מאוד שחקנים מתחבאים בשיחים, בתוך בניינים ואף נשכבים מתחת לרכבים ונשארים ללא תזוזה. מה זה כאן, מחבואים?

חשד נוסף שלי, כאמור, הוא שהרעיון הזה, ללא תיקונים בטלאים עתידיים, יוביל ברוב מצבי המשחק לקרבות לא מאוזנים. ברגע שיש לך רכב, אתה יכול לאסוף Kills במהירות; גם אם מצליחים להוריד אותך או למצוא את המחבוא שלך, כבר הרווחת מספיק כסף לרכב הבא, כך שמי שהגיע ראשון לרכישת מסוק, ישלוט בשדה הקרב מאותו הרגע.

השורה התחתונה

Homefront, עם כל הניסיון שלו לבלוט דרך סיפור רקע אחר, שהופך מעט את התמונה כך שאנחנו משחקים את הצוות המקומי ולא כנגד הצוות המקומי, הוא בתחילת 2011 משחק ממוצע בז'אנר עמוס לעייפה. נראה כאילו העבודה עליו נמשכה שנתיים יותר מדי, והוא פשוט לא עדכני ולא מסוגל להתחרות בסטנדרטים של ימינו. הוא לא יפה במיוחד, לא מצטיין בתחום התסרוט והעלילה, למרות האווירה הקשה אותה הוא מנסה להעביר, ולא מחדש בקמפיין או במולטי. הוא רוצה למכור את מצב ריבוי המשתתפים שלו בעזרת הגאדג'טים, אבל בסופו של יום מדובר בגימיק ולא בתוספת משנה משחק.  

מכירות הימים הראשונים של Homefront, אנחנו שומעים, טובות מאוד. שיהיה ל-Kaos בהצלחה עם Homefront 2 ושישקיעו בו את כל מה שיש להם - כי אם הם רוצים לשרוד לאורך זמן בתחרות מול ה-Shooters הצבאיים של אקטיביז'ן ו-EA, הם יצטרכו לחזור עם משחק הרבה יותר משכנע.

משחקיות - מיושנת, מוכרת ולא מחדשת באף פרט משמעותי.
גרפיקה - טקסטורות מרוחות, אנימציות גרועות. הפיצוצים נראים טוב.
סאונד ופסקול - דיבוב חובבני, מוזיקת כינורות עדינה תורמת לחוויה.
טכני - בינה מלאכותית מתוסרטת. המנוע עצמו קליל.
אורך חיים - קמפיין קצר במיוחד, מולטיפלייר שגרתי.
מולטיפלייר - בסדר, אבל לא סיבה להפסיק לשחק במה שאתם משחקים.

 

ציון סופי70

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:27 22.03.2011 | טום טום (אורח)

    אני אהבתי את הסינגל

    נ.ב:ראשון

  2. 2

    14:35 22.03.2011 | לא חשוב שמות לא חשוב שמות (אורח)

    שיחקתר בו קצת והגעתי למסקנה :

    צריך לקרוא למשחק "HOMOFRONT" :)

  3. 3

    14:49 22.03.2011 | ................................ ................................ (אורח)

    חבל אישי אני חשבת ש למשחק יש פטניצל דיי גדול.....

  4. 4

    14:49 22.03.2011 | kutvn kutvn (אורח)

    2 צודק והקיצור של THQ
    The Horrible Queers

  5. 5

    14:53 22.03.2011 | lio543 lio543

    בסרטון האחרון ב-08:20 יש נוב

  6. 6

    14:58 22.03.2011 | maxy16 maxy16 (אורח)

    אתה יודע מדי ביקורתי ונוקשה. המשחקיות אולי מיושנת ולא חדשנית אבל זו בדיוק הסיבה שהיא כל כך טובה. הרי המשחקיות של COD היא הפלאה ואם זו אותה משחקיות אז גם זאת נפלאה! זה שהיא ישנה זה לא אומר שהיא רעה...
    המולטי דווקא קיבל שבחים והיה אחד החלקים הטובים ולא עוד חלק סולידי.
    חוץ מזה, לפי הטון הכללי של הכתבה, נראה שאתה מלכתחילה באתה עם גבה מורמת ולא ניסית להתפשר.
    אני לא אומר שזה משחק מבריק, אני אומר שהוא לא כזה נורא ממה שמשתמע מהביקורת הנוכחית.

  7. 7

    15:08 22.03.2011 | ל-6 ל-6 (אורח)

    תאמת הציון לא נוקשה בכלל 7 אומר משחק טוב אבל לא מצוין תאמת קניתי אותו ודי מצתער על כך כי הוא עלה לי די במחיר של משחק שלם אבל קיבלתי סינגל של 5 שעות ומולטי שלא ממומש ע"י אנשים כמו COD

  8. 8

    15:21 22.03.2011 | אסף לוץ אסף לוץ (אורח)

    תראה בסרטון האחרון 12:43 חחחח

  9. 9

    16:00 22.03.2011 | !@! !@! (אורח)

    משחק מעפן

  10. 10

    16:26 22.03.2011 | סלבה הבלרוסי סלבה הבלרוסי (אורח)

    אם הייתם עושים את הביקורת על גרסת המחשב הוא היה מקבל 40 או 50....
    מלא לאגים,מנוע מאוד כבד,קראתי בפורומים שאנשים עם GTX460 X2 מריצים את המשחק על 40 FPS...
    לחלק המשחק בכלל לא עובד,חלק לא יכולים להתחבר לשרתים של המולטי...בקיצור אכזבה....

  11. 11

    16:33 22.03.2011 | פאנבואים של COD! פאנבואים של COD! (אורח)

    גם הסינגל המולטי אדירים!
    בסינגל הביאו עלילה גדולה ורגעים בלתי נשקחים נכון שהוא צר אבל המולטי מחפר על כך!
    המולטי גאוני שילוב של COD עם BC2 פיצ'רים מקוריים !
    משחק של 90

  12. 12

    16:47 22.03.2011 | עדן עדן (אורח)

    לא הבנתי מה הבעיה עם הגרפיקה, גם הגרפיקה של cod לא וואו...

  13. 13

    16:51 22.03.2011 | ל-12 ל-12 (אורח)

    כנראה לא שיחקתה במשחק....פול לאגים ותקיעות,והרבה מאוד פיקסלציה.לפעמים אתה רואה את הפיצוץ בפיקסלים-כמו המשחקים של הגיימבוי או ה NES.

  14. 14

    16:54 22.03.2011 | fallout man fallout man (אורח)

    בfallout מחיר הדלק היה 3500$ לגלון יום לפני המלחמה הגדולה

  15. 15

    16:55 22.03.2011 | avishay13 avishay13

    למשהוא יש מושג מה הדרישות מערכת?

  16. 16

    16:59 22.03.2011 | Oferikola Oferikola

    קודם כל בנושא הגרפיקה, אכן זהו COD , אני רק מקווה ש COD קיבל ציון דומה אחרת לא אבין למה נתת 6, אגב אצלי לא נמרח שום דבר על המסך.
    בקשר ל"כבד על המחשב" יש רק תשובה אחת : אנחנו ב 2011 וזה משחק מבוסס על תוכנה של 2008 , ז"א שיש לכם מחשב יותר ישן מ 2008. לכו לקנות חדש.
    אולי הכותב לא שחקן מולטי טוב כלכך, לי אין בעיה להגיע למקומות ראשונים בסיבובים, אבל בשביל זה צריך קצת סקיל על המקלדת והעכבר (ואני לא מדבר על כתיבה).
    אני חושב שזה המשחק שעבר הכי הרבה בדיקות ותיקוני באגים לפני שיחרור.

    בכל מקרה אני נהנה ממשחק, חושב שהוא שווה את זה
    אגב את COD4 מחקתי כמה ימים אחרי שקניתי.

  17. 17

    17:03 22.03.2011 | Oferikola Oferikola

    ואני שיחקתי יותר מכולם פה ביחד, סביר להניח.

  18. 18

    17:10 22.03.2011 | ל-16 ל-16 (אורח)

    יש לי מחשב בן שנה,הוא לא ממש חדש-אני מסכים,אבל אני שם על LOW והוא מריץ על 30-35 FPS...את קרייסיס הרצתי על MEDIUM על 40 FPS ושמע,שם הגרפיקה ממש טובה.

  19. 19

    17:11 22.03.2011 | hjk hjk (אורח)

    ל16 COD4 הוא טוב מאוד .. ךדעתי הוא הכי טוב בסדרת COD...
    אבל..למשל BF2 יותר טוב בCOD4...ואם אז אני אומר פשוט חכו למשחק יותר טוב...כמו BF3!!! אולה אולה אולה!ה

  20. 20

    19:10 22.03.2011 | MATANWX@HOTMAIL. MATANWX@HOTMAIL.

    משחק חמוד..לא יותר

  21. 21

    19:55 22.03.2011 | jojoz0r jojoz0r

    אחד המשחקים המגעילים אם לא ה

  22. 22

    20:09 22.03.2011 | blisf blisf

    על מה מדבר הקטגוריה "טכני"? על הביצוע הטכני של המאפיינים של המשחק, או איך שהוא רץ? כי יוצא לכם לערבב שם.

  23. 23

    20:29 22.03.2011 | 123 123 (אורח)

    זה קיבל יותר מקיין

  24. 24

    21:57 22.03.2011 | energyaron energyaron

    שווה קניה וכמה בכלל הוא עולה??

  25. 25

    22:05 22.03.2011 | guttman777 guttman777

    צריך לקבל 7 לא 70

  26. 26

    23:36 22.03.2011 | FalloutMan2 FalloutMan2 (אורח)

    ל-14
    לפני המלחמה הגדולה הייתה אינפלציה בגלל מלחמת המשאבים (Rescource War) והמלחמה באלסקה נגד הסינים, בכלל, לפי הקו העלילתי של הסדרה הפסיקו להשתמש במכוניות שמונעות בדלק בסביבות 2060 והוציאו לשוק מכוניות חשמליות/גרעיניות

  27. 27

    01:54 23.03.2011 | eliya45 eliya45

    מסכים לגמרי עם 6...

  28. 28

    12:01 23.03.2011 | Oferikola Oferikola

    מספר28 בוגר מאד, אני מבין שאתה נצר למשפחת צוררים?

  29. 29

    13:22 23.03.2011 | wtf wtf (אורח)

    ידעתי מלכתחילה שהמשחק הזה לא יהיה מוצלח.

  30. 30

    21:36 23.03.2011 | avishay13 avishay13

    30 מה נסגר???

  31. 31

    09:08 24.03.2011 | metallicaori metallicaori

    לא יצא לי אף פעם לשחק בו אבל נירא חמוד לא כול כך רע כמו שאתם מטערים ונירא לי שהסניגל לפי מה שהבנתי יותר טוב

  32. 32

    14:56 24.03.2011 | davidd9 davidd9

    משחק מעולה אני ממש אהבתי אותו.
    תפסיקו להגיד זה כמו COD או BC2
    אני מאוד אהבתי תנסו לשחק שעה ככה ותתחברו אליו!

  33. 33

    16:38 25.03.2011 | Oferikola Oferikola

    ועוד משהו שהכותב השמיט ןחבל מאד !
    אחד מההבדלים הכי גדולים וחשובים לדעתי מ COD זה שיש ....
    מקליט דמו (כמו Battle Recorder ב BF2)
    זאת אומרת, אי אפשר לרמות מבלי להיתפס !!
    כל המשחקים מוקלטים (לפחות בשרתים הגדולים)
    ותמיד אפשר להוריד את המחשק ששיחקת ולעקוב אחר חשוד כזה או אחר , לצלם ולגרום לבאן עולמי !

    איזה כיף !!!!

  34. 34

    18:50 26.03.2011 | DP DP (אורח)

    12 צודק
    ומזל שלא קניתי את המשחק

  35. 35

    17:40 27.03.2011 | אברהם אברהם (אורח)

    המנוע של המשחק הזה פשוט זוועה ...המחשב של מריץ את קריסיס 2 בלי שום בעיה ובמשחק הזה הוא נתקע לפעמים ..חרא גרפיקה וחרא של מנוע

  36. 36

    14:13 30.03.2011 | EazyEMan EazyEMan

    אם כולכם פה אומרים שהמשחק נתקע לכם לכו תקנו חלקים או מחשב חדש זה בעיה שלכם לא של המשחק במיוחד אם מנוע יחסית ישן....

  37. 37

    10:35 03.04.2011 | צח צח (אורח)

    היל היטלרררררררררררר

  38. 38

    16:34 04.04.2011 | חעיח חעיח (אורח)

    12 תלוי איזמ מחשב יש לך וכרטיס מסך ועל איזה רזולוצה אתה שם

  39. 39

    06:44 16.04.2011 | גרי מנדלבאום גרי מנדלבאום (אורח)

    ממש חרא משחק בגרסת מחשב.

  40. 40

    21:40 11.05.2011 | tzabar1 tzabar1

    גם אני לא אהבתי את המשחק ויש לי מזל כי התלבטתי אם לקנות אותו או לא ובסוף א קניתי

  41. 41

    16:35 15.05.2011 | BERO BERO (אורח)

    תענוג של משחק ורץ מעולה עם מעבד Q9550 4GB ו4870.

    המולטי נהדר וכיף ויש הרבה אפשרויות,
    השליטה לא מעצבנת כמו בBF2BC אלא טובה כמו בDCOD
    ואם זאת יש שם הרבה כלים ומבחר אדיר של יכולות.

    ובנוסף לכל זה יש לו אפשרות לLAN מה שאין באחרים.

  42. 42

    15:21 26.05.2011 | shooter shooter (אורח)

    נשבע לכם גרפיקה של WORLD AT WAR אפ אופציה לMW2

  43. 43

       | פורסם ע"י