הרשמה

לא רק מאריו: זה קורה ב-2012

מאת: ערן שבי

נינטנדו נכנעת

ממש לאחרונה החלה רעידת אדמה של שמועות בנוגע לקונסולה הבאה של נינטנדו, שגררה אחריה גל צונאמי של שמועות (אני מתנצל בפני קוראי היפנים), מה שגרם לנינטנדו להשבר ולהדליף קצת מידע. וכך אמר הכרוז הרשמי: 

"נינטנדו החליטה להשיק ב-2012 קונסולה יורשת לווי, שמכרה בין ההשקה שלה ב-2006 עד לסוף מרץ השנה כ-86.01 מיליון יחידות [ההשווצה במקור]. הקונסולה החדשה, בצורה ניתנת למשחק, תוצג ב-E3 הקרובה, שתיפתח ב-7 ביוני".

בראיון אמר נשיא נינטנדו איווטה ש"אנחנו רוצים להציע גישה חדשה לקונסולות ביתיות". אפשר כמובן לחבר את זה לשמועות לפיהן על שלט הקונסולה יתנוסס מסך מגע עצום בגודל 6.2 אינץ' ומצלמה. שמועות אחרות טוענות שרטרו מפתחים משחק לקונסולה שהוא לא מטרויד, וחוץ מזה מפותח לה גם סטאר פוקס חדש.

לפי השמועות, הקונסולה מבוססת על מעבד גרפי מסדרת R700 של AMD ועל מעבד ראשי PowerPC תלת-ליבתי. מעניין איזה יצור יתגלה לפנינו ביוני.

התיבה נפתחת

והנה טריילר ראשון מתוך "מגדל פאנדורה", האקשן-RPG החדש של נינטנדו. מה הסיפור? אני שמח ששאלתם:

אנדה, חייל בצבא אתונה, וקרס, חברתו, חיים בממלכת אליסיום שביבשת גרסיה. קרס נבחרת לשיר בפסטיבל הקציר של הממלכה, אבל מפלצות מתקיפות כשהיא מתחילה להופיע. אנדה מוצא אותה חסרת הכרה כשהצבא מבקש לקחת אותה כי הוא הייתה עדה למפלצות, אבל הסוחר גראיאי עוזר להם לברוח למגדל. אחר כך הם מגלים שקרס קוללה בקללה לא נשית בעליל: תאוות אכילת בשר בלתי נשלטת. אנדה מתגייס להאכיל את חברתו בבשר מפלצות ולנסות למצוא מרפא למחלה האנטי חברתית.

Conduit 2, אותו סיפור כמו Conduit 1

ההמשך ל-Shooter שהבטיח להיות ה-Halo של ה-Wii, משחק פעולה מגוף ראשון בליגה של הגדולים, ואכזב, מאכזב גם הוא, אבל רק את מי שציפה ממנו ליותר מדי. הוא מקבל ביקורות דומות לקודמו - בסביבות ה-70 מינוס - המסמנות אותו כסתם עוד שוטר ממוצע, מה שנחשב מכובד על הווי המלא בשוטרים מתחת לממוצע. המגזין האמין Nintendo Power נתן למשחק 7.5, ואמר שיש פגמים אבל סחתיין על ההשקעה. זהירות למי שמחפש משחק סינלגפלייר מושקע - מדובר בקמפיין של 3-4 שעות, כשרוב אורך החיים של המשחק נמצא במולטיפלייר, אם תמצאו מספיק שחקני FPS על ה-Wii כדי לערוך מולם קרבות.


 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    06:44 28.04.2011 | -Black- -Black-

    למה הפינה קצרה מהרגיל?

  2. 2

    08:02 28.04.2011 | MC MC (אורח)

    כי ווי זה חרא ואין מה לדבר עליו

  3. 3

    08:14 28.04.2011 | -Black- -Black-

    אכן, אבל מה קרה ל3DS ולמה שמתרחש השבוע בעולם של נינטנדו? בכל זאת אם אתם עושים פינה שבועית תדאגו שהיא תהיה מושקעת ולא סתם כמה שורות...

  4. 4

    08:22 28.04.2011 | גובניק גובניק (אורח)

    אנדה חייל בקרייה וכרס, חברתו, חייים בממלכת ישראל. הם גילו שעל כרס רובצת קללה בלתי נשית בעליל: תאוות אכילה בלתי נשלטת בחדר אוכל הצבאי.

  5. 5

    11:11 28.04.2011 | olmert olmert

    כיוותי שכבר תגידו שכולנו נמות...

  6. 6

       | פורסם ע"י