הרשמה

ביקורת: Resistance 3

אקשן בניחוח קלאסי, מליון כלי נשק מגניבים ואונליין בסגנון Call of Duty. לא כבר היינו בסרט הזה?

 

 

פלטפורמה: PlayStation 3
מפתחת: Insomniac
מפיצה: סוני מפיצה בישראל: ישפאר
תאריך יציאה: 9.9.2011
 

Resistance 3 הוא משחק שעושה הכל לפי הספר. הקרבות בו מעולים, השלבים שלו מגוונים, והאונליין התחרותי עושה את העבודה. הבעיה היחידה: הגנריות. הו, הגנריות!

נתחיל מהמסקנה הברורה: מי שאוהב משחקי פעולה מגוף ראשון יאהב את Resistance 3. כי אם מסתכלים על המשחק הזה בצורה אובייקטיבית, קשה למצוא יותר מדי דברים רעים להגיד עליו. יש בו אווירה מצויינת, קרבות מעולים, כלי נשק מקוריים ומגוונים, עיצוב שלבים יוצא מהכלל ואפילו מצב האונליין שלו יעניק לחובבי הז'אנר עשרות שעות של הנאה.

הבעיה היחידה? מדובר באחת מחוויות הפעולה המיושנות והגנריות יותר שיצא לנו לשחק בהן לאחרונה. אף רגע בו לא הרגיש ייחודי או מקורי בשום צורה, הכל הזכיר לנו קטעים שכבר פגשנו במשחקים שונים - אם תרצו, Resistance 3 מרגיש כמו מחווה מהודקת ומלאת אהבה לז'אנר היריות בגוף ראשון.

אבל האם זה בהכרח בעיה? האם בכלל צריך משהו מעבר למשחקיות מוצלחת ואקשן טוב בשביל לשמח את הפלייסטיישן 3 שלנו? 

אאוט: נייתן. אין: ג'וזף

מבחינה עלילתית, Resistance 3 מתחיל חלק חדש בעלילה של סדרת Resistance - נייתן הייל, גיבור שני המשחקים הקודמים, כבר לא ממש בתמונה - את מקומו מחליף ג'וזף קאפלי, מי שהיה דמות משנית במשחק הקודם ומקבל הפעם את אור הזרקורים. 

קאפלי הוא יותר איש משפחה מאיש צבא, ולכן פרש לגמלאות אחרי אירועי Resistance 2. הפעם אנחנו פוגשים אותו כמה שנים לאחר מכן, אחרי שהוא כבר התרגל לחיי הפנסיה. קאפלי הוא חלק בלתי נפרד מקהילת ניצולים שחיה לה בבונקר תת-קרקעי, ביחד עם אישתו ובנו החולה. 

ואז מגיע דוקטור מאליקוב, ידידו משכבר הימים, שמזמין אותו לצאת למסע מופלא לכיוון ניו-יורק, שם נמצא מה שיכול להיות מקור הכח של חייזרי הכימרה ששולטים על העולם. אחרי התנגדות קלה (בכל זאת, קוראים למשחק Resistance) מסכים קאפלי, בעידוד אישתו האסרטיבית, ללוות את מאליקוב לניו-יורק, ולהגן עליו משלל החייזרים המרושעים שרוצים להרוג אותו. 

המיתולוגיה של ייקום Resistance אף פעם לא היתה מעניינת במיוחד, וגם הפעם המצב די בקאנטים: הסיפור עצמו גנרי ומשעמם להחריד, ומה שמציל את העניינים הוא רק החיבור הרגשי של קאפלי למשפחתו. שלא כמו במשחקים הקודמים, כאן הגיבור הוא לא חייל חסר רגשות אלא איש משפחה שרק רוצה לחזור הביתה בשלום.

זה לא מספיק בשביל להפוך את Resistance 3 למשחק מעניין במיוחד, אבל לפחות הפעם לא דילגנו על סצנות המעבר או נימנמנו במהלך הדיאלוגים כמו שקרה לנו במשחקים הקודמים. גם זה משהו.

 מה יותר משפיל - חישמול או הקאה?

במהלך המסע של קאפלי ומאליקוב לתפוח הגדול, הם יקלעו לשלל עימותים מרנינים מול חייזרים רשעים. הפעם הכימרה נלחמים לא רק בבני האדם, אלא גם בינם ובין עצמם מה שמוביל לשלל עימותים תלת-צדדיים, שזו דרך ממש פלצנית להגיד "יש פה המון חייזרים וכדורים שעפים לכל הכיוונים".

ברוב שלבי המשחק קאפלי יסתובב בעולם ההרוס לבדו (או מקסימום עם מאליקוב, שלא ממש יודע לתפעל כלי נשק), מה שגורם למשחק להרגיש יותר כמו Half-Life או Halo מאשר Call of Duty. הבדידות היא חלק בלתי נפרד מהאווירה של Resistance 3, ונהננו הרבה יותר משלבים בהם הסתובבנו בחלקים הרוסים ונטושים של עיר מאשר בשדות קרב עמוסים בחייזרים.

עם זאת, יש פה ושם גם שלבים בהם חובר קאפלי לדמויות אחרות ונלחם לצד בני אנוש נוספים. שלבים אלה הזכירו לנו את Call of Duty ואפילו את Homefront - והם לדעתנו הצד החלש יותר של המשחק - פשוט כי חיקויי CoD יש מליון, אך משחקי פעולה אוירתיים יותר קשה יותר למצוא בימינו.

כך או כך, אפשר להסיק לפי כל שמות המשחקים האחרים שהזכרנו בפסקאות הקודמות של-Resistance 3 אין ממש קול משלו בכל הקשור לעיצוב השלבים. כל שלב בו מזכיר שלב של משחק שאנחנו כבר מכירים - עם שלבים מסויימים שמרגישים ממש כמו מחוות לשלבים ספציפיים מאוד של משחקים אחרים. סוג של אוסף "הלהיטים הגדולים של משחקי הפעולה", רק עם יותר חייזרים. 

מה ש-Resistance כן יודע לעשות כמו שצריך בעצמו הוא לתת לנו כלי נשק מגניבים - מה שתמיד היה הדבר ש-Insomniac Games, מפתחי המשחק, ידעו לעשות כמו שצריך - עוד מימי Ratchet & Clank. לכל נשק יש שני מצבי יריה - מצב עיקרי רגיל ומצב משני עוצמתי יותר, אך גם מוגבל יותר בתחמושת.

כך למשל, הרובה המגניב שמחשמל את כל האויבים בסביבתכם יכול לירות חשמל במצב הרגיל, או לירות מעין כדורי אנרגיה שיוצרים סוג של חור שחור קטנטן ששואב את כל האויבים שבסביבה לתוכו במצב המשני. רובה הצלפים יפעל בדיוק כמו שתצפו ממנו, עד שתלחצו על כפתור הירי המשני ותראו איך כל כדור הופך למעין טיל שחודר כל מה שנקרא בדרכו. כיף.

זהירות, יש לי חייזר בארגז החול

עם כל כך הרבה כלי נשק מגניבים (ובלי שום הגבלה במספר הכלים שאפשר לשאת בכל רגע נתון), כל שלב הופך לארגז חול מהנה, בו יש הרבה יותר מדרך אחת להתמודד עם החייזרים. אתם צריכים להחליט באילו כלי נשק להשתמש ומתי - ואין אף מצב בו יש רק דרך אחת נכונה.

בין אם תמצאו נקודת תצפית להשתמש בה ברובה הצלפים, תתחבאו מאחורי מחסה ותשתמשו ברובה שיורה פרצי אנרגיה שמסוגלים לעבור דרך קירות, או סתם תצטיידו ברובה הסער הרגיל ותסתערו על האויבים בתקווה לטוב - סביר להניח שתהיה לכם חוויה נעימה. 

הדבר היחיד שהמשחק כן מצפה שתעשו בכל הקשור לכלי הנשק הוא שתגוונו. קשה לשרוד קרבות בשימוש בכלי נשק אחד בלבד - החייזרים יבינו במהרה את השטיק וישלחו כוחות מיוחדים שיוכלו לטפל בכם במהירות. המפתח להישרדות הוא הסתגלות, והחלפה מתמדת של כלי הנשק. התוצאה, כמובן - היא כיף גדול.

עוד אלמנט שכדאי להתייחס אליו הוא הבריאות של קאפלי. שלא כמו ב-99 אחוזים ממשחקי הפעולה של ימינו, הבריאות שלכם לא תתמלא לבד כשתעצרו בצד לנוח - אלא רק בשימוש ב"חבילות בריאות" שמפוזרות בשדה הקרב (או מוצמדות לגבם של חלק מהחייזרים). עניין זה מצריך לשים לב למד הבריאות כל הזמן, ולתכנן את הקרבות בהתאם: האם להסתער מראש על הכימרה שמחזיק בחבילת בריאות, או שמא לשמור אותו לסוף הקרב? האם לחפש מראש חדר בו יש סטוק של חבילות בריאות ולנהל את הקרב סביבו, או לקחת סיכון ולרוץ כמו משוגעים בכל השדה? הכל פתוח. עוד לא מאוחר. מצב הבריאות ישתפר מחר. אולי.

ועוד פיסקה קצרה על הגרפיקה: מי שציפה ש-Resistance 3 יראה כמו מליון דולר ויסחוט מהפלייסטיישן 3 את טיפת המיץ האחרונה צפוי לאכזבה. המשחק נראה טוב אבל לא יותר מזה. לא "טוב מאוד", אפילו לא "ממש טוב". טוב וזהו. שזה טוב, אבל לא מספיק טוב. נמשיך, טוב?

Call of Resistance

Resistance 3 הוא המשחק הראשון של סוני שמגיע עם Online Pass  - קוד ייחודי המצורף לעותקים חדשים של המשחק, בלעדיו לא ניתן להתחבר לכל מצבי הרשת שלו. ויש לא מעט מצבים כאלה, שבהחלט כדאי לבדוק ולנצל.

ראשית, את כל המשחק ניתן לשחק ב-Co-Op ביחד עם עוד חבר, או דרך הרשת או במסך מפוצל. למרבה ההפתעה מצאנו את המצב הזה די מיותר: הקמפיין של Resistance 3 ללא ספק מיועד לשחקן יחיד בכל הקשור לעיצוב השלבים שלו - ושילוב שחקן נוסף יוצר בעיקר בלגאן, וגם מצליח לחרבש לגמרי את רמת הקושי. 

המנה העיקרית היא, כמובן, במצבים התחרותיים. כאן העסק הזכיר לנו בעיקר את מה שעשתה סדרת Call of Duty בשנים האחרונות: קרבות אונליין מסוגים שונים (מבוססי מטרה, מבוססי קבוצות או סתם מבוססי ירי והרג), עם נקודות נסיון, עלייה בדרגות וקבלת "הטבות" שונות בדרך.

ה-Kill Streaks - הטבות חד פעמיות שניתנות לשחקן אחרי שהוא הצליח לחסל כמה אויבים ברצף, משחקים כאן תפקיד חשוב מאוד, ומי שילמד לנצל אותם ימצא את עצמו שולט במהרה בשדה הקרב כולו. כמובן שבשביל להגיע לרמה כזאת, תצטרכו להשקיע (הרבה מאוד) שעות באימונים.

בכלל, אימונים הם חלק חשוב מאוד מהמולטיפלייר של Resiatance 3. נראה שב-Insomniac ניסו לבנות חווית מולטיפלייר שלא ניתן סתם להתחבר אליה אחת לכמה שבועות, אלא משחק תחרותי ברמה גבוהה, שדורש מהשחקנים שלו שעות של התחייבות. מי שבקטע של סוגים כאלה של מולטיפלייר בהחלט ימצא שיש כאן מספיק בשר לחודשים רבים. 

מי שאוהב את המשחקים שלו אחרת יצטרך, ככל הנראה, לחכות ל-Uncharted 3.

חדשנות זה לחלשים

וכאן נשאלת השאלה מי יהנה מ-Resiatance 3. הסקנו כבר שאנשים שפשוט שרופים על משחקי פעולה בגוף ראשון יהנו. הקמפיין יספק להם כעשר (קצת פחות) שעות של כיף והאונליין יוכל להוסיף למספר הזה עוד כמה עשרות, או אפילו מאות, שעות נוספות. לא עניין שיש לזלזל בו.

מה עם כל השאר? להם היינו ממליצים לחכות טיפה, לפחות עד שמחיר המשחק ירד. מדובר בחווית אקשן משובחת, אבל לא כזאת שתגרום לרוב הגיימרים לסנן "וואו" כל חמש דקות, או לתהות איך לא חשבו על מה שהמשחק הזה עושה קודם. כי כשמדובר ב- Resistance - כבר חשבו. המשחקיות מצויינת אך מרגישה מיושנת, ואפילו הגרפיקה לא מספיק טובה כדי לפצות על זה.

אם היינו עכשיו בתקופה דלה במשחקים היינו ממליצים על Resistance 3 בלי לחשוב פעמיים. אבל אנחנו לא. נובמבר כבר ממש מעבר לפינה, ועם משחקים כמו Uncharted 3, Battlefield 3 או אפילו Modern Warfare 3 באופק - אולי שווה לשמור את הכסף למשהו קצת יותר חדשני. 

או שלא. בדיוק כמו השימוש בכלי הנשק במהלך המשחק - הבחירה היא כולה שלכם.

הטוב
  • אקשן מעולה
  • חופש בחירה בשדות הקרב
  • כלי-נשק מגניבים אש
  • מצב אונליין תחרותי מאתגר
הרע
  • גרפיקה סבירה בלבד
  • מרגיש קצת מיושן
  • אין לו קול משל עצמו
  • אנחנו לא אוהבים Online Pass
והמסקנה
  • ניתן הייל - נוח על משכבך בשלום. ג'וזף קאפלי מספיק לנו

ציון סופי: 80 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:43 23.09.2011 | fdsf fdsf (אורח)

    ראשון

  2. 2

    15:43 23.09.2011 | 123 123 (אורח)

    first

  3. 3

    15:53 23.09.2011 | ^^ ^^ (אורח)

    שני מפגרים.

  4. 4

    15:55 23.09.2011 | איש רע איש רע (אורח)

    פעם ראשונה אני רואה אתה המשחק הזה.

  5. 5

    16:02 23.09.2011 | POKEMON MASTER POKEMON MASTER

    יפאנבויז למודרן וורפר נתתם לפניי שנתיים 95 וגם הוא לא מחדשויגיימס תחליפו כתבים כבר אי אפשר לתת לארז [שהוא אחלה כתב גם בלי קשר לביקורת] לנהל הכל

  6. 6

    16:13 23.09.2011 | CooKie Monster CooKie Monster

    ממש גראפיקה סבירה , העיקר COD כל שנה עם אותו מנוע גרפי , ועוד זה מנוע של 1999 ... אתם פשוט לא מבינים כלום .

    מרגיש מיושן ? טוב , זה כל הקטע במשחק ! שהכימרות השטלטו על ארהב , וההרגשה אמורה להיות אחרי מלחמה ועצוב .. זה למה המשחק מיושן ...

    אין לו קול משל עצמו ? טוב אתם מדמיינים כבר ..

    והם עשו ONLINE PASS כדי להילחם במכירות יד שניה וכדי שאנשים לא יקונ משחקים משומשים , כך כולם מרוויחים ... זה שאתם לא אוהבים את זה לא אומר שהחברה צריכה לחשוב כמוכם , היא רוצה להרוויח ..

  7. 7

    16:59 23.09.2011 | Shmati Shmati

    בכנות, לא אהבתי את הביקורת, זה נראה כאילו אתה (אתה, כן אתה! אני לא חושב שכל המערכת שמורכבת משלושה אנשים ישחקו במשחק הזה וביקרו אותו) מגיע אל המשחק כבר עם דעה שלילית וקוטל אותו כי הוא משחק יריות בגוף ראשון ולא משחק אינדי מקורי. אולי זה רק אמי אבל ככה זה נדמה. כל הקטע במשחק זה שהוא מנסה להעביר את הייאוש של ארה"ב הכבושה ואת ההישרדות שלך, המון כתבים החמיאו על עיצוב השלבים ושהמשחק לוקח את הFPS למקום קצת אחר. אל תטעה, אני לא מאשים אותך כי יש לך דעה שונה, רק מציג עובדה. בכל מקרה, שווה את הכסף איך שזה נראה ואני הולך להזמין אותו ולעשות ביקורת מקיפה על כל המשחק.

  8. 8

    17:11 23.09.2011 | DarkRay DarkRay (אורח)

    BananaJoke
    קול אוב דיוטי 4, 5, 6, ו-7,באטלפילד BC2, קרייסיס 2 ועוד מלא משחקים מוכרים יופי בלי אונליין פאס, ואיך בדיוק כולם מרוויחים? אני לא יכול להשאיל לחברים שלי משחקים ושהם יהנו מהמולטי, אני לא יכול לשחק על המשתמש האירופאי במשחקים שמגבילים אותך לפי הregion, כמו MK החדש.
    שיחקתי בבטא של רזיסטנס והגרפיקה זוועה.
    איך משהו שמרגיש מיושן יכול להיות הקטע במשחק? הם לא דיברו על האווירה אלא על הגיימפליי,
    המנוע שיצא ב1999 הוא של CS, לא COD.
    ואמנם קול אוב דיוטי רץ על אותו מנוע אבל זה רק כי הם הצליחו ליצור מנוע שנותן ביצועים יחסית טובים לכמות המשאבים שהוא צורך, ושהוא גם מולטי פלטפורם.
    אני נגד המחזור של COD כמו כל אחד אחר אבל הם מצליחים לשאוב אותך לחוויה סינמטית כל פעם מחדש עם שלבים מותחים ומבויימים היטב.
    אז די להיות טרול שלא מסכים עם אף ביקורת.

  9. 9

    17:32 23.09.2011 | CooKie Monster CooKie Monster

    8 -

    אני פשוט מציב עובדה ... וCBC2 הוא עם ONLINE PASS וכך גם CRYSIS 2 ...

    והגראיפיקה לא זוועה בכלל , היא אמורה להעביר מסר , וזה פשוט גאוני ! ולפחות פה הם משנים משהו , לא כמו בCOD ...

    חחחח ואני טרול ? אתה יודע מזה טרול בכלל ? חחחח ... וסתם בא לי להגיד ; שבת שלום לכולם !

  10. 10

    17:34 23.09.2011 | DarkRay DarkRay (אורח)

    הבאד קומפני שלי בא רק עם VIP PASS, מהמהדורה המיוחדת, כנ"ל לגבי קרייסיס 2.

  11. 11

    17:45 23.09.2011 | רונן רונן

    קיבלתי את המשחק אתמול, והוא כיף גדול.

    אני לא מסכים שהוא נראה רק טוב. בעיניי הוא נראה טוב מאוד, מהאפקטים המרשימים, הדמויות עטורות הפוליגונים והסביבה המפורטת מאוד. אך כמובן, הוא לא מתמודד עם Killzone, וגם אין צורך כדי שייראה טוב מאוד.

    אמנם יש לי תחושה שהוא פחות טקטי מהראשון שאהבתי מאוד בעיקר בגלל זה. עדיין, יש לו את מעלותיו שלו.

    אם אתם בעלי פלייסטיישן 3 ואוהבים מאוד את הז'אנר, קנו אותו, יחד עם Call of Duty ו-Battlefield שיצאו בקרוב.

    רונן יצחק.

  12. 12

    18:36 23.09.2011 | we we (אורח)

    רוצים ביקורת לGEARS OF WAR3

  13. 13

    18:52 23.09.2011 | אני אני (אורח)

    משחק חובה לכל בעל PS3 נ-ק-ו-ד-ה!
    יש לי את כל הסידרה ולדעתי החלק הזה לוקח בגדול.

    ומה הקטע שלכם אם הגרפיקה?...מישהו יכול להגיד מילה רעה על פאק-מן?
    ובכלל לדעתי הגרפיקה טובה מאוד (לא רק טובה), הכול ניראה מצויין!

    קיצר, שווה את ה250 בלי צל של ספק!!

  14. 14

    18:54 23.09.2011 | שוב אני שוב אני (אורח)

    * עם הגרפיקה xD

  15. 15

    19:13 23.09.2011 | POKEMON MASTER POKEMON MASTER

    באמת אחת הביקורות הגרועות שראיתי היחחס לרזיסטנס פה היה יחס

    כמו שמחשק cod צריך לקבל באמת תפסיקו להעתיק מביקורות של כל האתרים האחרים ותתחילו לתת ביקורות נורמאליות וזה לא רק על הביקורת הזהאת


    אייפה יובל בירב ? אייפה אודי? תמצאו כתבים נורמאליים

  16. 16

    20:00 23.09.2011 | אתר גרוע אתר גרוע (אורח)

    כמו תמיד יש פה מבקרים מפגרים שלא מבינים בגרוש... תלכו לישון על העפ ימכוערים ותלמדו להביא ביקורות אמתיות

  17. 17

    20:19 23.09.2011 | גרפיקה לא עושה משחק גרפיקה לא עושה משחק (אורח)

    גרפיקה לא עושה משחק. תראו את COD ואת Minecraft. יש גרפיקה? לא. יש בסיס של הרבה שחקנים? כן? הרבה תוכן? כן,אבל לא בצד של COD. המשחק הזה נראה סבבה לגמרי.

  18. 18

    21:46 23.09.2011 | עידן עידן (אורח)

    אחלה משחק אני בשלב 19 כרגע בps3 והוא פשוט מאתגר גם ברמה הקלה ביותר ותענוג לשחק בו, יש המון קטעים שפשוט משקשקים מפחד ומהפכנות שקופצות עליך מכל עבר. יש רגעים מתסכלים אבל המשחק עושה עבודה נפלא במצב הסיפור והוא היום אחד הshooter הכי טובים בשוק

    הגראפיקה טובה , לא מדהימה אבל טובה ביחס לכל משחק בסגנון בין ימינו ולדעתי עשו כאן עוול בנושא הזה.

    בקיצור משחק שיעביר לכם בכיף שלושים שעות משחק במצב יחיד ולאחריו עוד סיבוב ברמה גבוהה יותר כאשר אפשר לפתוח ציטים מה שגורם למשחק להיות מעניין עוד יותר.

    הביקורת לא הכי נכונה ולא סתם נתנו מגזין ign ציון 90 למשחק! והם לא נותנים ציון כזה לעוד משחק מן המניין. אז לכותב הביקורת לך הביתה לישון כנראה יש לך סיבה למה לקטול את המשחק בנקודות הכי לא נכונות.

  19. 19

    22:26 23.09.2011 | אודו אודו (אורח)

    5 רוצה עבודה בויגימס

  20. 20

    23:33 23.09.2011 | POKEMON MASTER POKEMON MASTER

    חחחחחחחח מספיק לי שיהיהו כתבים טובים

  21. 21

    00:04 24.09.2011 | Klayman Klayman

    MW3, BF3 וUC3... כן.. בהחלט חדשני יותר.. :|. איפה ביקורת על Gears Of War 3?

  22. 22

    02:33 24.09.2011 | Wan7ed Wan7ed

    ביקורת מעולה! קצת קשה להתמודד מול גלים של פאנבויים... מחזק את ידיך ארז רונן!

  23. 23

    02:46 24.09.2011 |  (אורח)

    אני לא מעריץ של FPS, אבל אני סומך על insomniac שהם עשו משחק טוב (הרגע השגתי את הגביע האחרון בראצ'ט וקלאנק האחרון, והמשחק פשוט טוב מדי. זה יעבור לי...)
    אף אחד לא מרויח מonline pass למיניהם, חוץ מהחברה עצמה שאנשים שרוצים אונליין חייבים להכניס לה כסף. אבל זה לא כל כך רע! מה הבעיה לתת לחברה להשיג את הכסף שמגיע לה? חוץ מזה, אז אין אונליין, מה קרה?!? בד"כ אונליין הוא לא דבר כזה מרשים... (ד"א 8, קניתי MK אמריקאי והצלחתי לעשות קרב אונליין אחד או שניים במשתמש האירופאי שלי. אבל MK אונליין סתם מלא לאגים)
    bananajoke, הביקורת מפריעה לך? תכתוב אחת משלך! אתה משתמש פעיל באתר (נראלי) ואם תכתוב ביקורת טובה ויגיימס אולי יקבלו את הביקורת שלך ויפרסמו אותה בתור "דעה שנייה". זה קורה לפעמים, והביקורת הזאת מפריעה להרבה אנשים. שווה לנסות...

  24. 24

    09:44 24.09.2011 | תימיתימבל תימיתימבל (אורח)

    אתם פשוט אתר אידיוטי כל האתרים הגדולים נותנים לו 9 ורק אתם 8 איך זה?

  25. 25

    14:25 24.09.2011 | itay950 itay950

    24- QQ MUCH?

    לדעתי הביקורת ואחלה ואפילו אמינה לפי הניסיון האישי שלי. 8/10 מתאר בצורה מושלמת את המשחק הזה. מה לעשות שמבקרים אחרים אוהבים גנריות? אז נכון, אני הייתי נותן 8.5 רק כי אני ממש לא שם על הגראפיקה (משחק BC2 על LOW והרזולוציה והכי נמוכה ונהנה מכל רגע).

    לסיכום: אחלה ביקורת :)

  26. 26

    15:42 24.09.2011 | Blue&Black Blue&Black

    מאוד נהניתי מהקמפיין של המשחק ולדעתי מגיע לו לפחות 8.9 על הקמפיין אבל המולטי בכלל לא דיבר אליי, מלא לאגים וחוסר עניין, מי שמחפש אונליין כדאי לו לנסות את GEARS 3, ממכר מאוד:)

  27. 27

    17:45 30.09.2011 | לתימיתימבל לתימיתימבל (אורח)

    ל24 - זה נקרא דעה.

  28. 28

    16:21 01.11.2011 | נו נו (אורח)

    סקס

  29. 29

       | פורסם ע"י