הרשמה

שלטי ה-Steam Controller – רק דרך Valve

בניגוד ל-Steam Machines, השלטים יהיו מבית Valve בלבד

חברת Valve, המתכננת להביא את הפלטפורמה המצליחה Steam הישר לסלון שלנו, הבהירה כי שלט ה-Steam Controller חדשני הוא פרוייקט שלה בלבד וכי היא היחידה שתייצר אותו.

בראיון שניתן לאתר IGN יחד עם הצצה בלעדית לשלט החדש, גרג קומר (Greg Coomer) חשף כי לא מדובר כאן במאמץ של חברות צד-שלישי כמו עם קונסולת ה-Steam Machine אלא בפיתוח מדוקדק של Valve.

"השלט הולך להיות מוצר Valve. אנחנו הולכים לייצר אותו. אנחנו הולכים לספק את כל יצרני הצד-שלישי שעובדים על Steam Machine עם השלטים. זה לא באמת בגלל שאנחנו סופר להוטים להיכנס לשוק החומרה ואנחנו חושבים שזאת הדרך הכי טובה לפנות 90 מעלות ולהתחיל את המירוץ לקראת הצלחה השוק החומרה והגדלת ההכנסות בצורה הזו. אלא, זה באמת בגלל שאנחנו רוצים שהשלטים האלה יהיו קיימים. אנחנו רוצים שיהיו להם את המאפיינים שאנחנו מרגישים שחשובים, ולאפשר לאנשים לשחק את המשחקים על Steam, ולא רצינו לחשוב שזה יהיה אפשרי להפנות את העיצוב והיצור לחברות חיצוניות בצורה שעלולה לקחת מאיתנו את הרעיון. אנחנו פשוט חושבים שלפחות עכשיו, אנחנו חייבים לעשות את זה בעצמנו. אז אנחנו הולכים לייצר את השלט הזה בכמויות ענק בעצמנו."

למטה תוכלו לראות את סרטון ההדגמה של IGN עם השלט החדש. אם אתם עדיין לא בטוחים מה Valve מנסה לעשות כאן, קראו על השילוש המנצח שלהם: Steam Controller , SteamOS ו-Steam Machine.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י