הרשמה

Steam Machines: סרטון הפיצ'רים הרשמי

מה מחכה לנו בקונסולה החדשה של Valve?

אחרי שנחשפו אתמול 13 מכשירי Steam Machine שונים, התחילו לעלות הרבה שאלות לגבי המאמץ החדש של Valve להביא את Steam למסך הטלויזיה שלנו - מה הקונסולה הזאת יודעת לעשות? איזה משחקים נוכל לשחק בה? איך השלט יעבוד בהשוואה לשלטים שאנחנו מכירים? וזאת רק ההתחלה. בנסיון להבהיר קצת את הדברים, Valve שחררה היום סרטון פיצ'רים שנוגע בממשק של ה-Steam Machines, מראה את השלט בפעולה ומציג כמה מהמשחקים המצוינים שנוכל לשחק ממש עכשיו על מערכת ה-SteamOS (או כל צורה אחרת של לינוקס). זה אמנם לא הסרטון הכי אינפורמטיבי שאי פעם ראינו, ואם אתם ממש לא מבינים מה זה Steam Machine - לא בטוח שהוא יעזור לכם, אבל אולי הסיקור הראשוני שלנו עם כל הפרטים יסגור לכם את הפינה).

בלי להרחיב יותר מדי, ה-Steam Machines הם למעשה מחשבי PC המיועדים לטלויזיה במקום למסך המחשב, ומבוססים על פלטפורמת ה-Steam המוכרת. הם רצים על מערכת ההפעלה החינמית SteamOS המבוססת על לינוקס, עובדים עם מקלדת+עכבר\שלטים תומכים\השלט הרשמי של Steam, תומכים בכל משחק Steam שעובד עם לינוקס (אבל לא בספריה המלאה של Steam, עדיין) ונועדו לתת לנו את השילוב המושלם בין מחשב לקונסולה. אתמול נחשפו המפרטים ה(כמעט) מלאים של 13 קונסולות Steam Machine מאת יצרנים שונים שעובדים עם Valve, וכמובן שיש גם את המכשיר הרשמי מבית  Valve שנוכל לרכוש בעתיד.

בסרטון ניתן לראות את ממשק ה-SteamOS בפעולה, שיהיה מאוד מוכר לכל מי שהתנסה עם כפתור ה-Big Screen Mode  ב-Steam על המחשב שלו. באופן מוזר לא חושפים את שמות המשחקים המוצגים, אבל הכותרים המרכזיים שהוצגו הם Bastion, Counter Strike: Global Offensive, Metro: Last Light, ו-Kerbal Space Program. או במילים אחרות - שילוב נכון של משחקים בלעדיים ל-PC (כמו Counter Strike) ומשחקים שקיימים בקונסולות אך לא פסחו על המחשב (כמו Bastion).

מה אתם חושבים על טירוף ה-Steam Machines השבוע? ספרו לנו בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    09:21 12.01.2014 | Caboose Caboose

    לא ברור האם הרעיון פגע במטרה או לא....
    כחשבתי שהסטים MACHINS (שהיו צריכות ,אגב,לגמריי להיקרא STEAM ENGINES) יתנו פייט מבחינת ביצועים ומחיר....אבל עם מחירים של עד 6000 דולר לאחת....ו500 דולר למינימאלית ביותר אשר תציג ביצועים מקבילים לPS4 לכל היותר.
    מחיר-לא.במיוחד לא לנו בישראל - לאחר מס מדובר כאן במשהו שתשלמו עליו יותר מעל מחשב גיימינג ,אם בכלל יביאו אותן לכאן.
    גיימינג PC - יש כאן, אבל למה שאשקיע הרבה כסף בשביל מחשב גיימינג שלבסוף יריץ לי לינוקס?

  2. 2

       | פורסם ע"י