הרשמה

האם הנסיך הפרסי חוזר ב-2015?

מחזיקים אצבעות להכרזה ב-E3

האם סוף סוף, אחרי שנים שלא קיבלנו כותר Prince Of Persia חדש, נראה את סדרת משחקי האקשן\הרפתקאות של Ubisoft מגיעה לדור הבא?

רובין אטקין דאונס, המדובב של הנסיך הפרסי מהמשחק Prince Of Persia: Warrior Within שהושק ב-2004, צייץ בעמוד הטוייטר שלו: "מצפה לזה בקוצר רוח. #הנסיךהפרסי ו-#ג'ורג'וושינגטון יהיו שם!". לצד תפקיד המדובב של הנסיך הפרסי, דאונס גם נתן את קולו של ג'ורג' וושינגטון במשחק Assassin's Creed 3. אנחנו לא יודעים למה הוא התכוון כשהזכיר אותו, אבל אנחנו כן יכולים לשער שמדובר בהכרזה על כותר חדש בסדרת הנסיך הפרסי בתערוכת E3 2015 במסיבת העיתונאים של Ubisoft.

סדרת "הנסיך הפרסי" עברה הרבה במהלך שנותיה - אחרי המשחקים הקלאסיים שגדלנו עליהם, הגיעה טרילוגיית Sands of Time שהפכה את הנסיך שלנו למעין נוסע בזמן. לאחר מכן, הנסיך קיבל תדמית קצת יותר רכה עם משחק שהתאים לילדים ולא הציב שום אתגר ביחס לכותרים הקודמים. בינתיים, Ubisoft הרימה את הזכיון Assassin's Creed ופיתחה אותו למשחק שנתי בזמן שהנסיך מחכה לתורו. האם 2015 תסמן את חזרתו של הנסיך הפרסי?

שוב, מדובר בשמועה בלבד ואין להתייחס אליה ברצינות רבה מדי עד שנקבל אישור כלשהו. מה אתם חושבים על כך? חושבים שהמדובב סתם משתעשע לקראת התערוכה או שמצפה לנו הפתעה גדולה במסיבת העיתונאים של Ubisoft?

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:15 08.06.2015 | yoniy78 yoniy78

    חדשות טובות מקווה שהשמועה נכונה

  2. 2

    20:35 09.06.2015 | אבינר אבינר

    הלוואי

  3. 3

    15:23 11.06.2015 | ben ben (אורח)

    גם אם כן, אני מקווה שהוא לא יהיה מעפן כמו המשחק האחרון שהם הוציאו. אין ספק בכלל שהמשחק הכי טוב בסדרה הזאת היה Warrior Within.
    הם יצטרכו לעבוד קשה כדי להתעלות עליו.

  4. 4

       | פורסם ע"י