הרשמה

Uncharted: The Nathan Drake Collection הוכרז ל-PS4

הטרילוגיה של ניית'ן דרייק תגיע ל-PS4 אחרי מתיחת פנים

לקראת ההשקה של Uncharted 4, שחקני ה-PS4 יוכלו ליהנות מאוסף מחודש ומשופר של שלושת המשחקים הקודמים

טעות קטנה של סוני חשפה את הכותר בטעות לפני שבועיים, והנה מגיעה החשיפה הרשמית: ארנה מאייר (Arne Meyer), מנהל הקהילות של חברת Naughty Dog, הכריז רשמית בבלוג של פלייסטיישן על האוסף Uncharted: The Nathan Drake Collection, שיושק ל-PS4 בהמשך השנה. משום מה, המשחק לא הופיע במסיבת העיתונאים של Sony ב-E3.

האוסף יכלול את Uncharted: Drake's Fortune, Uncharted 2: Among Thieves ואת Uncharted 3: Drake's Deception. המשחק שייעדר מהרשימה הוא כותר ה-Vita של הסדרה, Golden Abyss.

מאייר אמר: "מאז ההשקה של ה-PS4, ראינו המון בקשות בטוויטר והפייסבוק שלנו וברחבי האינטרנט המבקשים שנעשה גרסת רימאסטר (Remaster) לשלושת המשחקים הראשונים בסדרת Uncharted, שמכרו מספר מגוכח של מעל 21 מיליון עותקים ומחזיקים ציון ממוצע במטאמטריק של 92. היינו חייבים להיענות. איזו דרך טובה יותר להכין את עצמנו ל-Uncharted 4: A Thief's End מאשר ביקור נוסף – או אפשרות לשחק לראשונה בשלושת המשחקים שהולידו את הדמות של ניית'ן דרייק צייד האוצרות?"

אם תזמינו את המשחק מראש תוכלו לקבל גישה לשלבי הבטא של Uncharted 4: A Thief's End (בתנאי שהיא עדיין תהיה זמינה), סקינים בלעדיים של דרייק לקמפיין המשחק ושני נשקים מוזהבים, שאחד מהם הוא ה-AK-47 האייקוני ממשחקי Uncharted הקודמים. שחקנים המזמינים את המשחק מראש דרך החנות הדיגיטלית של סוני יקבלו גם ערכת נושא ייחודית להורדה מיידית.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:36 19.06.2015 | קרקר קרקר (אורח)

    הם הכריזו עליו כבר מלפני שבועיים

  2. 2

    19:50 19.06.2015 | yoniy78 yoniy78

    התאריך 9.10.2015 בכלל נכון ?

  3. 3

       | פורסם ע"י