הרשמה

הבטא של Star Wars: Battlefront תתחיל באוקטובר

ביקשתם? קיבלתם!

הבטא תכיל שלושה מצבי משחק שונים ותיתן לנו הצצה למשחק היריות המצופה של השנה

לאחר בדיקות אלפא סגורות במהלך הקיץ, חברת EA הודיעה כי החל מתחילת חודש אוקטובר, כולם יוכלו להנות מבטא של המשחק החדש בסדרת מלחמת הכוכבים, Star Wars: Battlefront.

הבטא, שתהיה זמינה לשחקני ה-PS4, Xbox One ושחקני PC עם חשבון Origin, תאפשר לשחקנים לשחק במשימת ה-Walker Assault במפת Hoth. המשימה תציב אתכם במפת אונליין המכילה עד 40 שחקנים בו זמנית מצד האימפריה והמורדים. המשימה תאפשר לכם לשחק את אחת משתי הדמויות הכי אייקוניות בסדרת מלחמת הכוכבים - לוק סקאייווקר או דארת' ויידר.

מעבר לכך, תוכלו להנות ממשימת הישרדות בטאטוין (Tatooine) ולשחק בתור צבא המורדים המנסה להדוף אינסוף גלים של הצבא האימפריאלי. מצב נוסף בשם Drop Zone יופיע גם הוא בבטא של המשחק, אך נכון לעכשיו, אין עליו פרטים נוספים.

שחקנים יוכלו להנות ממיני משחקון שיהיה זמין כבר בשלבי הבטא של המשחק. אפליקציית המובייל תהיה מעין משחק קלפים מבוסס אסטרטגיה שיאפשר לשחקנים להרוויח כסף וציוד ל-Battlefront. מעבר לכך, האפליקציה תאפשר לכם לבדוק את ההתקדמות במשחק ושל הצבא שאותו בחרתם לשרת, להתאים את הנשקים והלבוש שלכם לצורה שהכי מתאימה לכם לשחק, ליצור קשר עם חברים ולקבל התראות למתי הם משחקים Battlefront. ה-Star Wars Companion App יהיה זמין ל-App Store ו-Google Play מספר ימים לפני ההשקה של Star Wars: Battlefront ב-17 לנובמבר.

Star Wars: Battlefront יושק ב-17 בנובמבר לקונסולות ה-Playstation 4, Xbox One ולמחשב האישי.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י