הרשמה

הטלאי שדלף לגרסת ה-PC של Batman: Arkham Knight עושה פלאים

מספר משתמשים שכבר קיבלו גישה לטלאי המתקן מדווחים כי זה בדיוק מה שהמשחק צריך כדי לחזור לחנויות

לאחר שסבל מהשקה עמוסת-באגים ל-PC והוסר מהמדפים, נראה ש-Batman: Arkham Knight עשוי לחזור בקרוב

חברת WB נאלצה להתמודד השנה עם שתי השקות בעייתיות במיוחד על ה-PC - זה התחיל עם Mortal Kombat X והמשיך לאחת ההשקות הצולעות של השנה כאשר Batman: Arkham Knight יצא עם שלל בעיות שהפכו אותו לבלתי-שחיק על המחשב. המשחק יצא במצב כל כך לא-מוכן ש-WB נאלצה להסיר אותו מהמדפים הפיזיים והדיגיטליים, והבטיחה לבסוף שהטלאי המיוחל עם כל התיקונים הדרושים יגיע במרחק של חודשיים. כל זה קרה ביולי האחרון, החודשיים כמעט עברו אבל היום מסתמן שיש תקווה באופק!

הטלאי המלא שוחרר, כנראה בטעות, למשתמשים שנרשמו לתכני הבטא של המשחק דרך Steam. אתר Kotaku דיווח היום כי המפתחת Rocksteady שיחחרה למנויי הבטא טלאי שהוסיף שלל אפשרויות גרפיות, תיקן חלק גדול מהבעיות וגרם סוף סוף למשחק לרוץ כמו שצריך בלי נפילות פריימים והתרסקויות חוזרות ונשנות. באופן תמוה למדי, זמן קצר לאחר מכן יצא טלאי חדש שלמעשה ביטל את הטלאי הקודם וגרם למשחק להתרסק שוב.

סביר להניח שהטלאי שיצא למנויי הבטא נמצא בשלבים קרובים מאוד להפצה לקהל הרחב, ויש סיכוי גבוה שהמשחק יחזור למדפים במהלך השבועיים הקרובים. ומה לגבי הפיצוי עבור מי שרכש את המשחק למחשב ונאלץ לחכות חודשיים כדי לקבל גרסה עובדת שלו? WB עדיין לא התייחסה לזה אבל היא בהחלט תצטרך לעשות משהו כדי להשיב את אמון הצרכנים או לפחות למזער את הנזק שגרמה לעצמה. ראינו את זה קורה עם Assassin's Creed Unity בשנה שעברה כאשר Ubisoft חילקה משחק AAA בחינם לכל הרוכשים.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    20:54 03.09.2015 | גדכ גדכ (אורח)

    אז יש טלאי מתקן שניתן להורדה או לא?

  2. 2

    21:39 04.09.2015 | ---- ---- (אורח)

    יצא עכשיו רשמית, נראה שעוזר, לפחות לכרטיסים של nvidia.

  3. 3

       | פורסם ע"י