הרשמה

חדשות השבוע: באטמן וסופרמן בסצינת סאדו-מאזו

קריס חוזרת עם החדשות החמות של השבוע האחרון

טריילר חדש ל"באטמן נגד סופרמן", משחק אבוד של "הנוקמים" וסיכוי ל-Red Dead Redemption 2 - קריס מביאה לכם את החדשות הכי חמות מהשבוע האחרון

שלום גיימרים! השבוע קריס חזרה למקומה הראוי ואותי שמו בפינה. גם הפעם החלטנו להביא לכם את המהדורה השבועית בכל מחיר והקלטנו במשרדי ויגיימס עד הרקע החדש והמגניב שייחשף... בקרוב! את המהדורה הקלטנו לפני טקס פרסי הגיימינג, אז אל תפספסו את הסיכום המלא של ה-The Game Awards 2015. אז חוץ מהטקס שהיה היום לפנות בוקר, מה עוד היה לנו השבוע?

עובד לשעבר של Rockstar רמז על Read Dead Redemption 2

הרמזים מתחילים להצטבר על משחק המשך ל-RDR המשובח, והפעם זה עובד לשעבר של Rockstar שענה תגובה מתחכמת למעריצים וגרם לכולם להיכנס להייפ מחודש לגבי RDR 2. אם לומר את האמת, הכי סביר שזה בדיוק מה ש-Rockstar מתמקדת עליו בימים אלה, אבל כמו שאנחנו מכירים אותם - ייקח עוד הרבה זמן עד ההכרזה, ועוד יותר הרבה זמן עד ההשקה.

טריילר חדש ל-"באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק"

אחרי שקיבלנו טיזר קצת מטריד שבו סופרמן מחזיק את באטמן בצינוק, היום נחת הטריילר המלא לסרט הבא ביקום של DC Comics. מה שנחמד זה שהפעם קיבלנו הצצה גם ללקס לות'ור ולוואנדר וומן, אבל עכשיו זה קצת מרגיש כאילו גילו לנו את כל הסרט.

Forza 6 בעברית!

הדבר הכי גדול שקרה השבוע בסצינת הגיימינג הישראלית זה ההשקה העברית של Forza 6. כל מי שיש לו את המשחק יכול כבר עכשיו להחליף את השפה בתוך המשחק לעברית ולקבל ממשק, כתוביות ואפילו דיבוב שנשמע לא רע בכלל. מודים, לוקח זמן להתרגל, אבל זו בהחלט יוזמה מבורכת של מיקרוסופט והגיע הזמן שנראה עוד משחקים בעברית!

משחק ה-Avengers שלעולם לא נשחק

למה חייבים תמיד לשבור לנו את הלב עם המשחקים המגניבים האלה שלעולם לא יראו את אוויר העולם? השבוע נחשף מידע לגבי כותר גנוז המבוסס על הסרט הראשון של "הנוקמים". לקראת היציאה, המשחק היה אמור להיות כותר אקשן מגוף ראשון המיועד לקבוצה של עד 4 שחקנים - כל אחד עם הכוחות והיכולות שלו. המשחק נראה אדיר אבל למרבה הצער זה היה פרוייקט של THQ המנוחה, שנקלעה לקשיים כלכליים במהלך הפיתוח והגיעה שנה אחר כך לפשיטת רגל. איכשהו, הכותר הזה אפילו לא נמכר במכרז הזכיונות, מה שאומר שיש סיכוי אפסי שהוא יחזור אי פעם לפיתוח.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י