הרשמה

חדשות השבוע: מיינקראפט זה חינוכי!

טריילר חדש ל-Suicide Squad, משחק חינם לשחקני הפלייסטיישן ומבצעים מטורפים של MSI ו-BenQ לסוף השבוע בלבד! אור מביא לכם את החדשות החמות מהשבוע האחרון

אור תופס פיקוד השבוע ומביא לכם את החדשות החמות מהשבוע האחרון

שלום גיימרים! השבוע תפסתי את מקומה של קריס בסרטון חדשות השבוע ומכאן אנחנו נתחלק חצי-חצי במהדורת החדשות השבועית. השבוע למדנו על הגרסה החינוכית של Minecraft, קיבלנו משחק חינם מסוני (לא להתלהב, האופציות די מבאסות), ראינו טריילר מטורף לגמרי ל-Suicide Squad וסתם כדי לפנק את גולשי ויגיימס - הבאנו לכם מבצעים שווים במיוחד על מוצרים נבחרים של BenQ ו-MSI אם מישהו מחפש לשדרג את מערכת הגיימינג שלו. מתחת לסרטון תמצאו תקציר כתוב עם לינקים לכתבות המקוריות. צפיה נעימה!

Minecraft: הגרסה החינוכית

זה לקח זמן אבל מיקרוסופט ו-Majong הבינו את הפוטנציאל המטורף של מיינקראפט ללמד ולחנך את הדור הצעיר. אחרי הכל, מורים משתמשים במשחק במשך שנים ביותר מ-40 מדינות בעולם. השבוע, המפתחת Mojang הכריזה על MInecraft: Education Edition, גרסה חינוכית מיוחדת המיועדת למורים בכל העולם. המשחק יבנה סביבו קהילה של מורים שיעזרו בפיתוח, ישתפו מערכי שיעור ויחלקו את התובנות שלהם עם הקהילה העולמית.

טריילר משוגע ל-Suicide Squad

מה קורה כשלוקחים את חבורת הפסיכים של DC Comics, משחררים אותם על העולם ומנגנים את Bohemian Raphsody ברקע? גלו בטריילר החדש לאחד מסרטי הקומיקס החמים של השנה. Suicide Squad יגיע לאקרנים באוגוסט השנה.

סוני מחלקת משחקים בחינם למי שנפגע מהפריצה ב-2011

ב-2011, רשת ה-PSN הושבתה לתקופה ארוכה בעקבות התקפה של האקרים. השחקנים נפגעו, והתביעה הייצוגית לא איחרה לבוא. הסכם הפשרה היה שכל שחקן שנפגע מהפריצה זכאי לפיצוי בצורת משחק בחינם. רשימת המשחקים לא הכי אטרקטיבית, אבל אם יש לכם משתמש PSN מלפני מאי 2011 - תוכלו למלא את הטופס ולקבל את המשחק החינמי שמגיע לכם.

ויגיימס נותן לכם הנחות שוות על מוצרי MSI ו-BenQ לסופ"ש בלבד

בא לכם להתחדש במסך גיימינג משובח או מחשב נייד לגיימינג או עבודה? במיוחד לסוף השבוע הקרוב ועד ה-24.1 בלבד, תוכלו למצוא מבצעים בלעדיים לגולשים שלנו על מוצרים נבחרים של MSI ו-BenQ. המחירים מסובסדים על ידי ויגיימס ו-MSI העולמית אז אין סיכוי שתמצאו מחיר זול יותר בארץ למוצרים אלה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    10:05 22.01.2016 | H H (אורח)

    איפה אור?

  2. 2

    13:39 22.01.2016 | אופיר אופיר (אורח)

    The mensch Is back

  3. 3

    10:56 02.02.2016 | Venguard Venguard (אורח)

    מדהים שעשו משהו מועיל ממינקראפט

  4. 4

       | פורסם ע"י