הרשמה

חדשות השבוע: קוג'ימה מאכזב ובת'סדה מחדשת

ושמישהו יגיד לקריס שהיא לא טסה ל-IEM

קריס מביאה לנו את החדשות החמות של השבוע האחרון: פרוייקטים חדשים של Bethesda, אכזבה ב-Silent Hills, מחיר מטורף ל-HTC Vive והטיול של ויגיימס ל-IEM

שלום גיימרים! קריס חזרה השבוע כדי להביא לכם את החדשות החמות מהימים האחרונים, וגם הפעם היא מצאה על מה להתלונן (והפעם זה דווקא די מוצדק) - רק היום היא גילתה שנציגים מצוות ויגיימס טסים לפולין לאירוע IEM של אינטל, והשם שלה לא מופיע על כרטיס הטיסה. השבוע למדנו על 3 רוייקטים מסתוריים של Bethesda, הופתענו מהמחיר המופרז של משקפי ה-HTC Vive, התבאסנו מהטיזינג המיותר של קוג'ימה וכמובן התחלנו להתרגש לקראת הטיסה ל-IEM וסיקור האירוע כמו שעוד לא ראיתם בויגיימס.

Bethesda עובדת על 3 פרוייקטים מסתוריים

טוד האוורד(Todd Howard), במאי המשחק Fallout 4, השתתף בשבוע שעבר בטקס חלוקת הפרסים DICE בו זכה בפרס על תרומתו למשחקי עולם פתוח בתעשיית הגיימינג. בראיון, סיפר האוורד כי Bethesda עובדת על 3 פרוייקטים חדשים שהסטודיו "לא עשה מעולם."

נפתחה ההזמנה המוקדמת ל-HTC Vive

חברת HTC הודיעה היום כי משקפי התלת מימד HTC Vive, יתומחרו החל מ-799$ בהזמנות מראש לצרכנים. חבילת משקפי ה-Vive שתהיה זמינה במכירות מראש תיקרא Consumer Pack ותכיל בתוכה את המשקפיים ומערכת ניווט מלאה. הערכה תאפשר לשחקנים להנות מעולם המציאות המדומה ולהתקדם יחדיו עם עדכוני החומרה. בנוסף ערכת ה-Consumer Pack תאפשר לשחקנים גם לקבל שיחות טלפון, להתבונן בהודעות ואף לשלוח תגובות מהירות בזמן משחק.

הרפתקאות קוג'ימה ו-Silent Hills

הרפתקאות קוג'ימה בעיר הגדולה ממשיכות! אחרי שהבמאי המוערך עזב את קונאמי והקים חברה משלו ;במטרה להוציא משחק חדש ל-PC ול-PS4 בעתיד הלא-קרוב, המעריצים התחילו לקבל תקוות מחודשות לגבי Silent Hills אחרי שקוג'ימה נפגש עם הבמאי גיירמו דל טורו והשחקן נורמן רידוס. כזכור, Silent Hills בוטל על ידי Konami ;ונראה שהמשחק לעולם לא יראה אור, אבל "יורש רוחני" עם אותו סגנון יכול להתקיים ולתת לגיימרים את מה שהם כל כך רצו. השאלה הגדולה שעלתה בשבוע האחרון היא האם קוג'ימה באמת מנסה להחיות את פרוייקט Silent Hills ולקרוא לזה בשם אחר, אבל השמועה הזו נופצה על ידי האיש והאגדה בעצמו.

ויגיימס יסקרו את IEM מהשטח

השנה אנו חוגגים את העונה העשירית של אליפות Intel Extreme Masters שחוזרת בפעם השלישית ברציפות לעיר Katowice שבפולין. כל העולם יצפה בקבוצות הטובות בעולם נלחמות על קופת פרסים של למעלה מ-$600,000, ואנחנו נהיה שם כדי לתת לכם את כל המידע ולסקר את האירוע היישר מהשטח.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    20:58 25.02.2016 | אופיר אופיר (אורח)

    אפשר תרגום של משפט הפתיחה?

  2. 2

    21:13 25.02.2016 | לאופיר לאופיר (אורח)

    היי אני קריס מויגיימס ואני לא נוסעת ל-Intel Extreme Masters כי כלום לא נותנים לי לעשות כאן חוץ מהחדשות האלה. היה קשה, היא בולעת מילים משהו מפחיד. אבל עבודה טובה סך הכל.

  3. 3

    07:33 26.02.2016 | X X (אורח)

    יופי שמחקת/ם את שם הלקוח בתמונה או מהשהו .... אבל אם משהו עם תוכנה טובה או לא יודע מה יכול לסרוק את הברקוד שבכרטיס ולקחת עליכם את כל הפרטים עד איפה תהיי ובאיזה חדר את תתגוררי/ו ...
    וגם אם לא מחקתם את המספר הסידורי אם אני לא טועה . כי הייתה כתבה על זה שמשהי זכתה בלוטו בארהב והפיצה תמונה בפייס ומשהו לקח את הפרטים ולקח במקומה את הכסף ...

  4. 4

    07:36 26.02.2016 | X X (אורח)


    נ.ב יש לי מערכת סאונד בבית שמחוברת למחשב ובאמת לא מבינים אותך או שזה ה soundman

  5. 5

    13:22 26.02.2016 | אופיר אופיר (אורח)

    ל-2

    תודה אחי

  6. 6

    20:47 27.02.2016 | lofty lofty

    מה אתכם בוכים? היא עושה עבודה מעולה.
    היא מדברת ברור כמו שצריך, תפסיקו להיות ישראלים קטנוניים ותתחילו לפרגן.

  7. 7

    21:17 27.02.2016 | .. .. (אורח)

    מה הבעיה עם ביקורת בונה? אפילו יונית לוי בלעה מילים ועבדה על זה. יותר מעצבן התגובות האלה שמשתיקות את כולם..

  8. 8

    14:46 06.03.2016 | X X (אורח)

    את חייבת להפסיק עם התנועות ידיים האלה. פשוט נוראי

  9. 9

    10:56 07.04.2016 | sfrg sfrg (אורח)

    http://armand.reynaud.free.fr/i_pdf/transcription/Four_MDavis.pdf

  10. 10

       | פורסם ע"י