הרשמה

ביקורת - Plantronics Rig 500

רועי בדק את אוזניות הגיימינג של Plantronics

רועי באלוה ניסה את אוזניות ה-Rig 500 וגילה אוזניות נוחות שלא מתפשרות על איכות

אחרי שניסיתי את אוזניות ה-Cloud 2 של HyperX הייתי קצת סקפטי לגבי ה-Rig 500 של חברת Plantronics, אך אני שמח לגלות שה-Rig 500 עושות את כל מה שאני אוהב בצורה כמעט מושלמת. ה-Rig 500 לא אכזבו אותי במשחקים ולא במחלקת המוזיקה. חברת Plantronics יצרה אוזניות שיכולות לעמוד בכל אתגר שתציבו בפניהן ולעבור אותו בהצלחה. גולת הכותרת של האוזניות היא הנוחות וארחיב עליה ממש עוד רגע. אז בואו נתחיל.

בניה מפלסטיק באיכות פרימיום

׳׳האנבוקסינג׳׳ של האוזניות לא הרשימה אותי בכלל ואפשר להגיד שאפילו קצת התאכזבתי, האוזניות היו תפוסות בתוך פלסטיק מגן וזהו. אחד הדברים שהייתי שמח לראות ולא ראיתי עם האוזניות הוא תיק הנשיאה ש-Plantronics כן כללו עם Backbeat Pro, אך לא עם ה-Rig 500.

מכאן נעבור ישר לאיכות הבניה של האוזניות. כמו שהכותרת מרמזת החומר שממנו בנויות האוזניות הוא במרביתו פלסטיק שבכלל לא מרגיש ׳׳פרימיום׳׳ או נותן לאוזניות תחושה יוקרתית. למרות זאת, אל תתנו לפלסטיק להטעות אתכם. הוא הרבה יותר קשוח ממה שהוא נראה ממבט ראשון. הדרייברים של האוזניות, שהם החלק החשוב ביותר - עשוי ממתכת שמרגישה איכותית מאוד. בזכות השילוב בין חומרים זולים ולבין חומרים יוקרתיים, Plantronics  יצרו אוזניות טובות עם תג מחיר נמוך. בנוסף לתג המחיר הנמוך שנובע משימוש בפלסטיק האוזניות ממש קלות ונוחות לשימוש של שעות רבות.

האוזניות המודולאריות

כאשר פתחתי את הקופסא של ה-Rig 500 ישר שמתי לב למשהו מוזר, האוזניות באות מפורקות. הדרייברים לא מורכבים לקשת וכך גם הריפוד של הקשת. אחרי שניה וחצי של תהיה התחלתי להרכיב את הריפוד לקשת ואת הדרייברים עצמם, כאשר יכולתי לשים את הדרייברים בשלושה מקומות שונים על הקשת כדי להתאים אותם לגודל הראש שלי, וזה אחד הדברים הכי טובים של ה-Rig 500, המודולאריות שלהם. אתם רוצים ריפוד יותר גדול? אתם יכולים להחליף. אתם לא אוהבים את הקשת מפלסטיק? אתם יכולים להחליף לאחת מתכתית. יש גם את האפשרות של החלפת הדרייברים לאחרים במידה והם התקלקלו או העדפה שונה של סוג הדרייברים וכך כל משתמש יכול להתאים לעצמו את האוזניות לפי מה שהוא אוהב, ולא להתבאס אחרי הקניה שהאוזניות לא נוחות או לא לטעמו.

בקיצור, איך שומעים?

ובקצרה-מעולה. הדרייברים אמנם לא ענקיים ולא הולכים להרשים אף אחד אבל הם גם לא חלשים או נשמעים גרוע, להפך, הצלילים נשמעים טוב ובסך הכל כיף לשמוע מוזיקה עם האוזניות. דבר אחד שקצת מפריע לי הוא העוצמה של הדרייברים, מצד אחד הם לא שקטים עד כדי כך שלא שומעים כלום, אך מצד שני הם גם לא עוצמתיים מספיק לטעמי האישי. האוזניות עובדות בסטריאו עם מעט מאוד בס. המיקרופון מחובר לאחד הדרייברים ולא ניתן לשליפה אך אם אין צורך או רצון להשתמש במיקרופון אפשר לקפל אותו כנגד הדרייבר וכך לבטל את האפשרות להשתמש במיקרופון. המיקרופון מפיק צלילים טובים בעוצמה גובהה מספיק ובסך הכל הוא טוב. ה-Rig 500 עובדות על עם כל מכשיר שתחברו אותן אליו מטלפונים לקונסולות ועד קונסולות ניידות.

השורה התחתונה

למרות תלונות קטנות שהיו לי לגבי ה-Rig 500 אני יכול להמליץ עליהם בלב שלם. מי שרוצה לקבל הכי הרבה מאוזניות אז אלו הם האוזניות בשבילו, גם אם אתם לא בהכרח גיימרים, ואם הייתם מסתובבים איתם ברחוב, לא היו יכולים לזהות שמדובר באוזניות גיימינג. תוסיפו להם את תג המחיר שעומד על 240 שקל, ויש לכם מוצר שווה ביותר בידיים, או על האוזניים.

 

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:59 12.04.2016 | WarFox89 WarFox89 (אורח)

    אחלה ביקורת - תודה. איבדתי עניין אחרי:

    "הדרייברים אמנם לא ענקיים ולא הולכים להרשים אף אחד אבל הם גם לא חלשים או נשמעים גרוע, להפך, הצלילים נשמעים טוב ובסך הכל כיף לשמוע מוזיקה עם האוזניות. דבר אחד שקצת מפריע לי הוא העוצמה של הדרייברים, מצד אחד הם לא שקטים עד כדי כך שלא שומעים כלום, אך מצד שני הם גם לא עוצמתיים מספיק לטעמי האישי. האוזניות עובדות בסטריאו עם מעט מאוד בס. המיקרופון מחובר לאחד הדרייברים ולא ניתן לשליפה"PS - אני מניח שהאוזניות הולכות להשתתף בהגרלה הבאה ? ;)

  2. 2

    22:45 12.04.2016 | שלמה שלמה (אורח)

    רועי יסופרים לידר
    כתבה מצויינת!

  3. 3

    15:06 13.04.2016 | גיימר גיימר (אורח)

    חוזר על המלצתי לבחון את רייזר תיאמת, אוזניות לגיימרים בלתי מתפשרים עם 5 דרייברים בכל אוזן

  4. 4

    00:27 01.07.2016 | mpermutti mpermutti

    האם יש לכם קישור למקום טוב שבו אפשר לקנות את האוזניות?

  5. 5

    11:43 06.03.2017 | קוקוס קוקוס (אורח)

    אוזניות מצוינות דרקו, ועבור תג המחיר הנוכחי זה פשוט דיל השנה. אמך.

  6. 6

       | פורסם ע"י