הרשמה

מה AMD עושים מתחת לאף של כולם?

חוזי ענק, הצהרה גדולה וזינוק של המניה נותנים הצצה לעתיד החברה

האם הקונסולות החדשות אושרו על ידי AMD?

לפני חודש הצגתי בפניכם את ההכרזות החדשות של AMD ואת דעתי לגבי ההכרזות אבל מאז לא קרה שום דבר חדש. עד עכשיו. בימים האחרונים AMD הצליחה למשוך רבה בזכות המהלכים האחרונים שלה בשוק החומרה. אז בואו נעבור על מה ש-AMD עושה ומה המשמעות של זה על שוק העתיד של החומרה והקונסולות.

AMD חותמת על שלושה חוזי ענק

השבוע AMD חתמה על שלושה חוזי ענק שיכניסו לה מעל מיליארד וחצי דולר. החברות שתחתמו עם AMD על החוזים לא ידועות אך מה שכן ידוע הוא שאלה שלוש חברות שונות. החוזים גרמו למניה של AMD לזנק במעל 50% תוך שעות ספורות. החוזים נחתמו לתקופה של מספר שנים עם חטיבת החומרה של החברה ולא עם חטיבת התוכנה. החוזים כנראה מחייבים את AMD לייצר מספר מסוים של שבבים לשלוש חברות שונות, בדומה מאוד לחוזה שהיא חתמה ב-2010 עם מיקרוסופט וסוני על ייצור שבבים לקונסולות ה-PS4 וה-Xbox One שתקף עד היום.

AMD חושפת מידע על Polaris

אנחנו שומעים כבר הרבה מאוד זמן על הכרטיסי מסך החדשים של AMD שיהיו מבוססי ארכיטקטורת Polaris. עכשיו AMD חשפה גם מידע על הארכיטקטורה החדשה שלה - Polaris (פולאריס). פולאירס תיהיה מחולקת לשתי תת-ארכיטקטורות, פולאריס 10 ופולאריס 11. פולאריס 10 תיהיה מיועדת למחשבים נייחים ומחשבים ניידים בעלי כוח עיבוד גדול יותר עם דגש על מחשבי גיימינג. פולאריס 11 תיהיה יותר חלשה ולכן תהיה יותר זולה, כשהיא מיועדת למחשבים ניידים רגילים. על ידי החלוקה, AMD יכולה לתת לכל ארכיטקטורה משאבי פיתוח שונים לכל פלטפורמה.

עתיד חדש ישן ל-AMD? 

AMD מייצרת את המעבדים לקונסולות הקיימות בימים אלה בשוק; ולכן לפי דעתי הפעולות בחודשים האחרונים של AMD מעידות על פיתוח של קונסולות חדשות. יכול להיות ששלושת החוזים הם עם סוני, מיקרוסופט ונינטנדו שמפתחות את הקונסולה החדשה שלהם. אך מן הצד השני מיקרוסופט אמרה כי אינה מעוניינת להשיק גרסה חדשה יותר ל-Xbox One. אולי פולאריס 10 תהיה מיועדת גם לקונסולות החדשות ונוכל לקבל משחקים ברזולוציה גדולה יותר מ-1080P או בקצב פריימים יותר גבוה. יש גם את האפשרות שיכול להיות שאלו יצרניות מחשבים שחתמו חוזה כדי להכניס את השבבים של AMD למוצרים שלהם. יכול להיות שלא נדע לעולם מי אלה שלושת החברות, אך E3 כבר מעבר לפינה ול-AMD יש חלק עצום במסיבת העיתונאים של ה-PC. 

מה אתם חושבים ש-AMD עושים בימים אלו? ספרו לנו בתגובות!

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC ו-Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י