הרשמה

Bethesda שוקלת להוציא משחקי המשך ל-Rage ו-The Evil Within

למרות הטענה על כך שהמשחקים מכרו מספיק עותקים, סמנ"כל החברה נמנע מלצאת בהצהרות

החברה טוענת כי המשחקים מכרו מספיק עותקים כדי להצדיק המשכים

פיט היינס (Pete Hiens), סמנכ"ל Bethesda, הצליח לסובב ראשים כשנשאל אם יהיו משחקי המשך ל-The Evil Within ו-Rage. למרות שהדגיש כי הוא לא מאשר או מבטל את האפשרות למשחקי המשך, היה נראה כי הוא יודע מה שאנחנו לא.

כנכשאל היינס ע"י מגזין Finder אם נמכרו מספיק עותקים כדי להצדיק משחקי המשך, השיב: "אני חושב ש-The Evil Within ו-Rage עשו עבודה טובה מספיק כדי שיצדיקו משחקי המשך. אני לא יכול לדבר על דברים לא מוכרזים; על מה יכול ולא יכול להיות. אני נכנס לצרות כשאני עושה את זה.  אם אבוא ואומר 'אני לא חושב שזה יקרה' אנשים יתחרפנו. אז אני לא אאשר או אבטל את מה שאנחנו עושים או לא עושים וככה אנשים לא יקפצו למסקנות לא נכונות. אני אישית מאוד אהבתי את Rage, אך יש לנו הרבה דברים בקנה, כך שאנחנו נצטרך לחכות ולראות".

Rage היה משחק עולם פתוח שיצא בשנת 2011 שפותח ע"י הסטודיו האגדי id Software. המשחק שילב בין נשקים מגניבים וסדר ערכים שתואם עולם בסגנון של Mad Max והצליח לגרוף ביקורות לא רעות ברחבי הרשת. The Evil Within נוצר ע"י שינג'י מיקאמי (Shinji Mikami), שהיה אחד מהמפתחים הראשיים של סדרת Resident Evil עד המשחק הרביעי. The Evil Within סיפר את סיפורו של בלש היוצא לענות לקריאת תגבורת מתוך בית חולים פסיכיאטרי ישן. The Evil Within זכה לביקורות מצויינות משחקנים, בטענה כי הוא שומר על האלמנטים השורשיים של משחקי אימה.

האם אתם הייתם רוצים לראות משחקי המשחק ל-Rage ו-The Evil Within?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:39 10.08.2016 | Itay Itay (אורח)

    מאוד מקווה שייצא המשך ל-'The Evil Within', אחד ממשחקי האקשן הטובים של השנים האחרונות

  2. 2

       | פורסם ע"י