הרשמה

אינטל חושפת משקפי מציאות משולבת

גם אינטל נכנסת לתחום המציאות החלופית

כנס המפתחים של אינטל הביא איתו חשיפה מעניינת מאוד

בימים אלו עורכת אינטל את כנס המפתחים השנתי שלה (IDF16) שמתקיים בסאן פרנסיסקו והוא נותן לנו הצצה לתוכניות של אינטל לשנים הקרובות. ההכרזה הגדולה מהכנס השנה הם משקפי מציאות משולבת מתוצרתה של אינטל, כשחלק גדול מהפיתוח שלהם נעשה באינטל ישראל.

מנכ׳׳ל אינטל, בריאן קרזניץ (Brain Krzanich), הציג אתמול במהלך כנס המפתחים את משקפי המציאות המשולבת הראשונות בעולם. משקפי המציאות המשולבת של אינטל נקראות כרגע בשם הקוד שלהן - Project Alloy, כשסביר להניח שנקבל את שם המוצר במועד קרוב יותר להשקה. לעומת משקפיים אחרות, Project Alloy הן אינן משקפיים עם מסך, עדשות ומספר חיישנים שמתחברות למחשב על ידי כבלים. משקפי Project Alloy הן מחשב שלם שמובנה על המשקפיים ולכן אין צורך בכבלים. למרות הרעיון המהפכני מאחורי Project Alloy, מה שיכול להכשיל את הפרויקט זה משקל רב של המשקפיים, אי נוחות והתחממות שלהן. המשקפיים מזכירות במעט את ה-Sulon Q שהציגה AMD בתערוכת GDC 2016.

משקפי Project Alloy לא משתמשים בבקרי משחק ייעודיים כמו ה-Vive או בשלט של Xbox כמו Oculus, במקום זה, הם משתמשים בחיישנים ומצלמות עם טכנולוגיית RealSense המאפשרות להשתמש ביידים ללא הצורך בשלטים ובקרים מיוחדים. גם הצורך בחיישנים שיבנו למשקפים סביבה וירטואלית בוטל, לאחר כשהכל נעשה על ידי המצלמות. המשמעות של כך היא שלמשתמש אין הגבלה על איזור השימוש ואפשר לנדוד איתם בקלות ממקום למקום בלי להתעסק בהקמה כל פעם מחדש של איזור השימוש.

עד כה Project Alloy נשמע כמו משקפיים דומות למשקפי המציאות הרבודה של מיקרוסופט - Hololens, אך הן אינן מיועדות להתחרות אחת בשניה. אינטל טוענת ש-Project Alloy תושק כבר ב-2017 בפלטפורמה למפתחים.

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י