הרשמה

נראה כי Skyrim Special Edition היה תוצר לוואי של Fallout 4

הפרויקט היה מעין פרויקט צדדי בתחילת הפיתוח של Fallout 4

Bethesda חרגה ממנהיגיה ויצרה את Skyrim Special Edition, אך מסתבר כי זה היה רק פרויקט צדדי שהתנהל בתחילת הפיתוח של Fallout 4.

על אף התשבוחות הרבות שקיבל בהגעתו לשוק, Skyrim Special Edition היה מעט שונה מהרגיל, והיווה חריגה מסוימת מדרך העבודה של Bethesda עד כה, שנהגה להתעסק ביצירת משחקים חדשים ולא ביצירת משחקי תאימות לאחור.

על פי בכיר ב-Bethesda, פיט היינס, ללא Fallout ככל הנראה לא היינו מקבלים בכלל את המשחק: "Skyrim היה סוג העבודה שעשו יוצרי המשחקים בימים המוקדמים של ההכנות ל-Fallout 4 על דור הקונסולות הנוכחי. הרצנו את המנוע של Skyrim ועשינו קצת עבודה על מנת להריץ את המשחק על דור הקונסולות הנוכחי רק כדי לראות כיצד זה עובד, ותוך כדי, לפני תחילת הפיתוח של Fallout, זו נהייתה העבודה."

היינס אמר גם כי נראה להם "רעיון מגניב" להביא את תמיכת המודים בקונסולות של Fallout ל-Skyrim, משום שהמפתחת כבר הכינה זאת, כל שהיה עליה לעשות הוא להתאים זאת לקונסולות ה-PlayStation 4 וה-Xbox One.

אך לא נראה שיש לצפות לראות עוד כאלה מקרים, בסך הכל Bethedsa אמרה כי היא מתכננת להתמקד בעתיד, ולנסות ליצור אך ורק תוכן חדש.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י