הרשמה

תענוג מצמרר: שלט פלייסטיישן 4 חדש בסגנון Alien Covenant

כרגע, אין לדעת אם השלט יוצע למכירה לשחקנים שאינם מקצוענים

השלט, שנמצא בתהליכי ייצור, זכה להשקעה ומאמצים רבים בעיצובו. צוות החברה ישתדל להשיקו בסמוך לבכורת הסרט

בימינו, חברות רבות אוהבות לייצר שלטים מיוחדים ומותאמים אישית כדי להעצים את רמת החוויה של השחקנים. בין החברות הללו ניתן למצוא את Razer, SCUF Gaming וחברות קטנות אחרות המתמחות בעיצובים נוצצים לשלטים שלנו. אחת מהן, XQGaming, החליטה לקחת את רמת הפירוט צעד אחד קדימה בעיצוב השלט החדש שלה.

החברה ההולנדית השקיעה עבודה רבה בשלט המבוסס על הסרט Alien: Covenant מבית 20th Century Fox אשר צפוי להגיע אל בתי הקולנוע בעוד מספר שבועות. השלט עדיין נמצא בתהליכי ייצור, אך כמו שניתן לראות, הושקעו מאמצים רבים בעיצובו וצוות החברה מקווה להשיק אותו בסמוך לבכורת הסרט.

"שלט כזה יכול להגיע למחיר של עד 1500 פאונד (כ-7000 ש"ח!), כאשר בכל אחד מהם הושקעו יותר מ-50 שעות עבודה", נמסר בתגובה מאתר PlayStation Universe. כרגע אין לדעת אם השלט יוצע למכירה לשחקנים שאינם מקצוענים.

כפי שניתן לראות בתמונות, העבודה שהושקעה בשלט ה-Alien היא חסרת תקדים. ניתן לראות זאת במבנה החשוך והאפל שלו ואפילו בהשתלת Xenomorph של ממש בגוף השלט. כמובן שיש להוסיף שכבות נוספות של צבע ועדיין לא ברור כיצד ניתן יהיה להחזיק את השלט בחלקו האחורי, אך אין ספק שהתוצר הסופי בהחלט מיוחד ויוצא דופן.

בסופו של דבר, קיים גם החלק הקדמי. אכן, הוא מרהיב ביופיו אך לא ברור איך נוכל להשתמש במסך המגע כאשר פרצוף של Alien  נפרס על כולו? מעניין...

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:41 09.05.2017 | שובי ניסט שובי ניסט (אורח)

    עדיף היה לייצר שלט שמבוסס על הסרט וונדר וומן. זה בהחלט יהיה שלט שמותאם אישית להרבה מאוד שחקנים...

  2. 2

    17:22 10.05.2017 | NOPE NOPE (אורח)

    NOPE NOPE NOPE NOPE

  3. 3

       | פורסם ע"י