הרשמה

אוזניים ערלות: Bethesda לא מתייחסת לביקורות ממעריצים

אז בשביל מה קיים כפתור ה-Contact Us?

"צוותי הפיתוח הם לא כמו מכונת משקאות שמגישה את השתייה ללקוח בלחיצת כפתור"

לדברי פיט היינס (Pete Hines), מאנשי השיווק ויחסי הציבור של Bethesda, תלונות וביקורות מעריצים לא יגדירו לחברה כיצד לפתח ולהשיק את המשחקים שלה. היינס ציין כי הוא מודע היטב לביקורות, אך הדגיש כי אף אחת מהן לא תשנה את תכניות ההשקה של משחקים כדוגמת Skyrim, Fallout 4 ו-Doom.

בראיון ל-GamesRadar סיפר היינס: "אנחנו מודעים לביקורות, אך לא ניתן להן להגדיר עבורנו כיצד לפעול. אנחנו יודעים אילו מהלכים טובים עבור המשחקים שלנו ובהם נשתמש בפועל. הסיבה לכך היא שבסופו של דבר, יש לנו שליטה מלאה רק על מהלכים שחשבנו עליהם בעצמנו".

מעריצים רבים התלוננו ש-Bethesda הכריזה על Skyrim לסוויץ' ועל גרסאות ה-VR של Doom ו-Fallout 4, במקום להכריז על The Elder Scrolls 6. בתגובה, הדגיש היינס: "צוותי הפיתוח הם לא כמו מכונת משקאות שמגישה את השתייה ללקוח בלחיצת כפתור. הם רוצים לנסות רעיונות חדשים ולא ללכת סחור-סחור לפי התבנית הקיימת".

אחת הדוגמאות שנתן היינס כדי להמחיש את טענתו, היא האולפן Guerilla Games, ששמו בצד את סדרת Killzone ופיתחו את Horizon Zero Dawn - אחד המשחקים המוצלחים ביותר של 2017. כדוגמה נוספת, נתן היינס את Naughty Dog: "אם החברה הייתה דובקת בפיתוח סדרת Uncharted בלבד, לא היינו מקבלים את The Last of Us".

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:59 01.10.2017 | Ghj Ghj (אורח)

    אז זה באמת לא באגים, זה פיצ'רים

  2. 2

    10:52 02.10.2017 | WarFox89 WarFox89

    צודקים במאה אחוז. גיימירם זה גם ככה עם שתמיד מתלונן ולא מרוצה משום דבר. אם הם היו בוחרים שלא לעשות גרסת סקיירם לסוויץ' ולא לעשות גרסאות VR לדום ו-FO4 גם על זה היו מתלוננים.

  3. 3

       | פורסם ע"י