הרשמה

מיקרוסופט מספרת כיצד היא יצרה את ה-Xbox One X

מיקרוסופט מציגה כיצד 3 שנות פיתוח הביאו את ה-Xbox One X לעולם

לא רק הגודל קובע: על פי מיקרוסופט, הקונסולה חזקה יותר ב-40% משאר הקונסולות בשוק

ההשקה של ה-Xbox One X, הקונסולה העוצמתית החדשה של מיקרוסופט מתקרבת, וכעת אנו מקבלים מבט קרוב יותר על מסע ההתהוות של הקונסולה לאחר 3 שנות פיתוח.

מיקרוסופט אמנם הציגה לעולם את הכוח מאחורי ה-Xbox One X עוד במסיבת העיתונאים שלה בתערוכת E3 האחרונה, אבל כאמור כעת אנו מקבלים קצת יותר מידע לדרך שבה מיקרוסופט הכניסה עוצמה כזאת לתוך קופסא קטנה. ה-Xbox One X קטן יותר מה-Xbox One S ועל פי מיקרוסופט, הקונסולה חזקה יותר ב-40% משאר הקונסולות בשוק.

לוקח לא מעט אנרגיה בכדי לקרר 6 טרהפלופס של עוצמה. במחשב סטנדרטי, לא מדובר באתגר כזה גדול בגלל שיש מקום להכניס מערכת קירור טובה, אבל כשמדובר בקופסת 34 ס"מ על 24 ס"מ, מדובר באתגר הרבה יותר גדול ומוחשי בגלל החוסר במקום. לכן, מיקרוסופט פנתה לפתרונות הקירור של המחשבים מהרמות הגבוהות ביותר, והתוצאה היא מערכת קירור מבוססת אדים מותאמת אישית.

גם המיקום של הרכיבים הופך את המערכת הזו לייחודית. לוח האם מוצב בחלק העליון כאשר מערכת הקירור מוצבת למטה. כאשר המכשיר פועל, החום מלוח האם פשוט צונח לכיוון מערכת הקירור מבוססת האדים ומצטברים שם מים. וואקום שואב את המים החמים ומשתמש בהם לצורך הפעלת סנפירי הרדיאטור. כמובן שבזמן הזה המאוורר הצנטריפוגלי דואג לשמור על הקירור של הקונסולה, כולל ספק הכוח ושאר הרכיבים.

כמובן שהפוסט המקורי כולל פרטים רבים יותר לכן במידה ואתם רוצים לשקוע יותר ולהבין את הדרך שעשתה מיקרוסופט, הנכם מוזמנים לעבור לפוסט המקורי.

קונסולת ה-Xbox One X צפויה להגיע לשוק ב-7 לנובמבר.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י