הרשמה

ברנדן גרין לא מאמין ש-PUBG אמור לזכות בפרס משחק השנה

יוצר PUBG חושב שיצאו השנה משחקים הרבה יותר טובים מהמשחק שלו

העובדה שהמשחק עדיין ב-Early Access גורמת למחלוקות בגלל המועמדות שלו לפרס משחק השנה

ברנדן גרין (Brendan Greene), המעצב הראשי של PUBG והאיש שעומד מאחורי הכינוי PlayerUnknown, מדבר מאוד בצניעות לגבי המשחק שלו ועל האפשרות שהמשחק יזכה בפרסים.

אין ספק ש-PUBG הוא אחד המשחקים הפופולריים ביותר השנה, אם לא הפופולרי ביותר והוא בהחלט אחד הגדולים השנה. אבל בגלל העובדה שהוא עדיין נמצא בשלבי Early Access, המועמדות שלו לפרס משחק השנה הינה תחת מחלוקת. בזמן שכמעט כולם מכירים בהצלחה הרבה של המשחק, ישנם כאלה שחושבים שמשחק שעדיין לא שוחרר באופן מלא לא יכול להתמודד לפרס משחק השנה.

בריאיון לאתר IGN, גרין משתף ואומר שהוא לא חושב ש-PUBG צריך לזכות בפרס משחק השנה - אבל לאו דווקא בגלל שהוא נמצא עדיין בשלב Early Access. מסתבר שגרין פשוט חושב שיצאו משחקים טובים יותר השנה, טובים יותר לטענתו מ-PUBG.

"למרות שהייתי מעדיף לזכות בפרס עבור הצוות, אני חושב שיצאו השנה משחקים הרבה יותר טובים", אמר גרין בראיון כאשר הוא מתייחס למשחקים כמו The Legend of Zelda: Breath of the Wild ו-Horizon: Zero Dawn. אגב, צמד המשחקים הללו גם כן מועמדים לפרס משחק השנה, ביחד עם המשחקים Persona 5 , Super Mario Odyssey וכמובן PUBG.

PUBG אמור להגיע ל-Xbox One בחודש הבא, ויש לו עוד סיכוי להיות מועמד לפרס משחק השנה גם בשנה הבאה, במידה ויסכימו להחשיב את ההשקה הרשמית והמלאה שלו כ"השקה תקינה". הכל טוב ויפה אבל הגרסא הסופית בכל מקרה לא אמורה להגיע לפני סוף השנה הנוכחית.

PUBG מועמד גם בשתי קטגוריות נוספות: המשחק המתמשך הטוב ביותר ומשחק המולטיפלייר הטוב ביותר. בשתי הקטגוריות הללו יש ל-PUBG סיכוי הרבה יותר מתאים והגיוני.

מה דעתכם על הסיטואציה ועל דבריו של גרין?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:47 20.11.2017 | WarFox89 WarFox89

    הוא צודק לגמרי

  2. 2

       | פורסם ע"י