הרשמה

"משחקי החורף" - מבט אל המשחקים הגדולים של חודש פברואר

שמואל מסדר את מה שמחכה לנו בחודש הכי עמוס בחורף מבחינת גיימינג!

יריות מגוף ראשון, יריות מגוף שלישי, קרבות אנימה - יש לנו הכל!

ינואר מאחורינו ועכשיו אנחנו בפברואר וזה אומר שאנחנו בעצם בעיצומו של החורף. אם החורף הישראלי בינתיים לא היה עמוס במשקעים, אז עולם הגיימינג דווקא מקפיד שלא נתייבש השנה כשאחרי חודש ינואר מוצלח למדי מגיע פברואר עם המשחקים שלו. 
ואיזה חודש עמוס זה הולך להיות: משחקי פעולה משוגעים, משחק Battle Royale אחד שהגיע משום מקום ולראשונה השנה - Battle Royale של ממש שקורה ביום ההולדת שלי בין ארבעה משחקים גדולים שונים. בואו נצלול לעומק ונראה מה מחכה לנו.

Wargroove - Xbox One, Switch, PC

מתים על משחקי אסטרטגיה בתורות ומחפשים מה לעשות בזמן שאתם מחכים ליציאה של Fire Emblem החדש על ה-Switch? כנראה ש-Wargroove הוא הפתרון בשבילכם. המשחק לוקח הרבה השראה מסדרת משחקי Nintendo Wars ובפרט Advance Wars, שבאיזשהו מקום הביא את הז'אנר הזה למערב. המשחק כבר יצא לקונסולות השונות כך שהוא זמין לקנייה והורדה, והוא כולל גם מצב שחקן יחיד עם סיפור שלם על העולם של Wargroove וגם מצבי משחק אונליין, כולל האופציה להכין מפות משל עצמכם.
המשחק יצא ב-1 בפברואר.

Apex Legends - PS4, Xbox One, PC

הפתעה, הפתעה - אבל עדיין צריך לתת לו איזשהו זרקור: Apex Legends הוכרז ושוחרר ממש לפני מספר ימים והוא משחק Battle Royale קבוצתי בעולם של Titanfall. בעוד שהמשחק לא כולל את הטיטאנים עצמם, מרשמים ראשוניים זה נראה שהוא מצליח להיות כיף וייחודי בעולם של משחקי ה-Battle Royale וזה גם עוזר שהוא חינמי לחלוטין ונמצא (כמעט) על כל הפלטפורמות השונות. המשחק בינתיים מרשים מאוד בכמות השחקנים שלו שכבר מעל שניים וחצי מיליון משתמשים שונים הורידו את המשחק רק ביום הראשון שלו.
אגב, עוד מישהו שם לב לזה שהלוגו של המשחק נראה כמו ה-V של הלוגו של האתר שלנו, רק הפוך?
המשחק יצא ב-4 בפברואר.

God Eater 3 - PS4, PC

קשה למצוא דרך לתאר את סדרת משחקי God Eater שלא תכלול את המילה "מוגזם". במשחק האקשן/תפקידים הזה, בדיוק כמו שני המשחקים לפניו, נצטרך להילחם מול המפלצות האדירות שנקראות Aragami בעזרת כלי הנשק הממש (ממש) מוגזמים שלנו - ה-God Arcs. המשחק החדש נראה יותר מרהיב מקודמיו וחובבי משחקי Monster Hunter יותר מירצו להיכנס אל תוך העולם של God Eater 3 כדי להילחם במפלצות שונות.
המשחק יצא ב-8 בפברואר.

Crackdown 3 - Xbox One, PC

הנה משהו שכמעט ולא ראינו בתקופה האחרונה - משחק אקסקלוסיבי גדול באמת ל-Xbox One (האמת שיותר נכון לומר אקסלוסיבי למיקרוסופט אבל הוא בוודאות לא יגיע ל-PS4). המשחק השלישי בסדרת משחקי הפעולה של Crackdown מגיע אלינו החודש והוא נראה... מפוצץ.
לא, ליטרלי - הכל מתפוצץ בטריילרים: מכוניות, טנקים, כבישים, גשרים, בנייניים - את הכל אפשר להרוס במשחק הזה ואת האמת, אני לא יכול להגיד שזה לא נשמע כמו כיף לא נורמלי. 
המשחק צפוי לצאת ב-15 בפברואר.

Far Cry New Dawn - PS4, Xbox One, PC

עוד משתתפת ב-Battle Royale של אותו היום היא Ubisoft והיא הביאה איתה תותח כבד ביותר. משחק ההמשך ל-Far Cry 5 נראה כמו יותר מאשר הרחבה לסיפור של המשחק הקודם והוא מוסיף כל מיני אלמנטים שונים למשחק המוכר כמו בסיס בית שיהיה אפשר לשדרג, ומשלחות שיהיה ניתן לעשות שהן סוג של ריידים שיהיה אפשר לבצע יחד עם חברים במשחק. אם אתם רוצים עוד פרטים באופן טיפה יותר מפורט, כתבנו באנגליה רשם לנו את רשמיו מסשן שיוביסופט אירגנו בלונדון, תוכלו לקרוא על כך בהרחבה כאן.
המשחק צפוי לצאת ב-15 בפברואר.

Jump Force - PS4, Xbox One, PC

חשבתם שסיימנו עם ה-15 בפברואר? לא ולא!
Jump Force הוא משחק לחימה בסגנון זירה שבו תוכלו להציב דמויות מעולם האנימה של Shonen Jump אחת נגד השנייה. זאת לא הפעם הראשונה שהקונספט הזה נוסה בעבר (דוגמא טובה תהייה Jump Super Stars ל-DS), אבל אני חושב שמעולם לא קיבלנו היקף כזה של השקעה: הגרפיקה של המשחק מרהיבה ועם אפשרויות לשחק עם דמויות כמו פרעה מיוגיהו, ג'וטארו מ-JoJo's Bizarre Adventure, גוקו ופריזה מדרגון בול, לופי מוואן פיס ונארוטו וסאסקה מסדרת נארוטו, זה נראה שהחלום של כל חובבי האנימה בעולם עומד להתגשם.
המשחק צפוי לצאת - ניחשתם נכון - ב-15 בפברואר.

Metro Exodus - PS4, Xbox One, PC

אני חושב שאתם כבר שמים לב לתמה המרכזית של המאמר הזה אז אני אדלג על כל ה-15 בדיחות שיש לי בראש.
Metro Exodus עומד באמצע סערה מטורפת סביב העובדה שעל המחשב האישי יהיה אפשר לקנות את המשחק רק דרך החנות של Epic, אבל אני מקווה שזה לא יגרום לאנשים לשכוח שמדובר באחד מהמשחקים היותר מצופים של 2019 ושהוא נראה מדהים. המשחק שממשיך את סדרת משחקי Metro, מתחרש כשנתיים לאחר המשחק הקודם בסדרה, Metro: Last Light, וימשיך לעקוב אחרי ארטיום והניסיון שלו לצאת לחיים חדשים. הפעם המשחק מוציא אותנו מהסמטאות האפלות אל תוך העולם הגדול ואם אפשר להסיק משהו מהטריילרים - העולם הזה מסוכן כמו שהוא יפה.
המשחק צפוי לצאת...*תופים*... ב-15 בפברואר.

Anthem - PS4, Xbox One, PC

סוף-סוף יוצאים קצת מה-15 בפברואר, ואם כבר יוצאים - אז עדיף לעשות את זה בחליפת איירון מן. Anthem הוא כמעט ללא ספק המשחק הכי גדול של פברואר, וההימור הכי גדול של EA השנה. המשחק שפותח על-ידי Bioware מציג לנו את החזון של החברה לגבי איך משחק אונליין צריך להיות עם דגש חזק על אספקט הכיף והעבודה הצוותית, לצד סיפור ועולם שלמים שעליהם נבנית החוויה של השחקן. המשחק יאפשר לכם לשחק את כולו לבד כמו משחק לשחקן יחיד, או עם חברים כשאתם עפים ברחבי העולם במטרה למלא כל מיני משימות שונות כשכירי החרב בחליפות ה-Javelin שלכם.
חשוב לציין שלמשחק היו שני אירועי בטא שונים כך שיצא לי לגבש דעה ראשונית על המשחק, אבל זה כבר יופיע בכתבה אחרת...
המשחק צפוי לצאת ב-22 בפברואר.

כמובן וכמובן שכמו תמיד, לא עברנו על כל משחקי החודש: Stellaris מגיע לקונסולות השונות בסוף החודש, Phoenix Wright נוחת על ה-Switch, ה-PS4 וה-Xbox One, הקונסולוה הניידת של ה-3DS זוכה לראות משחק Etrian Odyssey חדש בדמות Etrian Odyssey Nexus ועוד. אבל זה לא משנה - מה שבאמת משנה הוא מי ינצח בבאטל רויאל שמתקיים ב-15 בפברואר?!

מי יפול במכירות? 
מי יכבוש לבבות?
ואיזו חברה תזכה לתת לכל העובדים שלה עוף לארוחת ערב?!

כל התשובות כאן, ב-Vgames!

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:37 10.02.2019 | nakiii nakiii

    שמואל שאלה מצויינת.. לגבי farcry עושה רושם שבמשחק הזה הם מנסים לצאת מנוסחת עוד מאותו דבר שכלכך מאפיינת את המשחקים שלהם בשנים האחרונות, לא חושב שזה יהיה משחק "וואו"... חושב שיהיה 8/10. השאלה הגדולה היא על anthem. מצד אחד bioware אחת המפתחות הטובות, מוציאה משחקים מעולים, מצד שני המפיצה EA .. בוא נגיד מקבלת החלטות שלא תמיד עושה חסד עם הכותרים שלה, (ראה ערך battlefront to) בנוסף לבעיות טכניות/פורט לא מוצלח (battlefield v) יכול להביא מחשק עם פוטנציאל של 9.5 (משחקים של EA זה לא משחקים של 10 וחבל...) לציון של 7.5...
    הימור שלי, יקבל סביב 8.
    מפה אני משאיר את הבמה לידידנו warfox, אני לא מקצועי

  2. 2

    22:20 10.02.2019 | WarFox89 WarFox89

    חחח תודה nakiii :D

    הנה העשר אגורות שיש לי להוסיף לכתבה:

    Wargroove - המ Who F cares :\

    Apex Legends - אני מקווה שהבאטל רויאל ימות מתישהו אבל בינתיים אני מאוד גאה בהישגים של Respawn הפתיעו בגדול רק חבל שהם עובדים אצל השטן [EA].

    God Eater 3 - ראה ערך WARGROOVE

    Crackdown 3 - מה היה מאמין שזה יגיעה מתישהו ... ובנוסף - ראה ערך WARGROOVE לול

    Far Cry New Dawn - יש מצב שייצא פה משהו מעניין. במיוחד שהמשחק הוא ספין אוף אבל ממשיך עלילתית את FC5.

    Metro Exodus - עשה מלא בלגן בחודש האחרון המשחק הזה. הוא צריך להיות ממש אבל ממש ממש טוב בכדי לפצות על זה ולהצליח למכור ב-EPIC STORE.

    Anthem - הוא מותג ש-EA הולכים להשמיד בדיוק כמו שהשמידו את רוב המותגים שלהם.PS - כתבה ממש טובה שמואל וברכות ליום ההולדת ב-15 לפברואר.

  3. 3

    23:04 17.02.2019 | elad9219 elad9219

    איך Ace Combat 7 לא מוזכר בכתבה אפילו בכדרך אגב בסוף? משחק מסקרן בסגנון שהרבה שנים לא יצא משחק כזה. הביקורות כרגע סבירות, אבל עדיין משחק שאני אישית מחכה לו במשך הרבה זמן.
    לא זוכר מתי לאחרונה יצא משחק רציני של מטוסי קרב, קרבות אוויר וכו'.

  4. 4

    10:17 18.02.2019 | WarFox89 WarFox89

    אלעד, אני חושב שהסיבה לזה היא מכיוון שמשחק מתמקד אך ורק במטוסי קרב [סוג של סימולטור] וכמות התעניינות של אנשים במשחקים כל כך ספציפיים היא מאוד קטנה.

  5. 5

    16:51 18.02.2019 | nakiii nakiii

    warfox אני מסכים עם אלעד בהקשר של ace combat מעולם לא שיחקתי בסימולטור טיסה, המשחק הזה עשה לי רושם כמשחק arcde טוב. (בדומה לforza בתחום המירוץ)
    בחצי שנה האחרונה קניתי שלט xbox ואין הרבה משחקים שהוא עדיף על מקלדת, אני רוצה מאוד לנסות את ace combat עם הקונטרולר...
    באופן מוזר, התחלתי את game plus של witcher 3, כלכך שואב, אפילו יותר מהפעם הקודמת

  6. 6

    16:53 18.02.2019 | nakiii nakiii

    warfox אני מסכים עם אלעד בהקשר של ace combat מעולם לא שיחקתי בסימולטור טיסה, המשחק הזה עשה לי רושם כמשחק arcde טוב. (בדומה לforza בתחום המירוץ)
    בחצי שנה האחרונה קניתי שלט xbox ואין הרבה משחקים שהוא עדיף על מקלדת, אני רוצה מאוד לנסות את ace combat עם הקונטרולר...
    באופן מוזר, התחלתי את game plus של witcher 3, כלכך שואב, אפילו יותר מהפעם הקודמת

    אגב, לגבי farcray כנראה שצדקתי... לא מבין איך ubisoft לא מצליחים לשבור את מחסום המשחק בינוני/ סביר... חבל!

  7. 7

    23:58 18.02.2019 | elad9219 elad9219

    nakiii נכון, בתור אחד שמת גם על X Plane 11 שזה סימולטור טיסה מקצועי, Ace Combat אמור להיות משחק מיינסטרים שמתאים לכל אחד.
    לגבי השלט של האקס בוקס, נכון, רוב המשחקים במחשב מתאימים יותר לעכבר ומקלדת, אבל לא חסר גם מה לעשות עם השלט, אני ממש לא מצטער שקניתי אותו. בתור אחד שחולה על כל האססינס קריד למיניהם, רק בשביל זה כדאי לקנות את השלט של האקסבוקס, הרבה יותר מתאים מאשר עכבר ומקלדת. כנ''ל משחקים כמו באטמן, או משחקי ספורט במיוחד אם אתה משחק מול מישהו אחר לידך. בגדול מה שכינו פעם ''משחקי הרפתקאות'', או ''משחקי לחימה'', מה שלא מצריך רובה או אקדח.

    חוץ מזה, מעניין שאתה מזכיר את Witcher 3, בדיוק היום חשבתי על המשחק הזה. אני ממש מתלבט אם כדאי לשחק בו. מצד אחד נחשב אחד ממשחקי העשור והרבה אנשים יגידו שזה מהמשחקים הטובים אי פעם, מצד שני פחות מתחבר בד''כ למשחקים בסגנון הזה של מדע בדיוני ופנטזיה ויותר אוהב משחקים מציאותיים או מציאותיים יחסית. אבל אני פתוח להכל. אשמח אם תמליץ אם כדאי או לא.

  8. 8

    11:06 19.02.2019 | nakiii nakiii

    האם the witcher מומלץ? עצם זה שאנחנו מדברים עליו 3 שנים אחרי שיצא בתגובה למומלצי 2019 זה כבר המלצה טובה..
    המשחק כשלעצמו אכן מדהים. האם כל אחד יהנו ממנו וימצא את הפוטנציאל שלו? בהחלט לא.
    זה תלוי בך ואיך אתה נהנה ממשחקים. אני לדוגמה לא כזה פריק של תפקידי משחקים, קניתי במקרה עותק פיזי של dragom age הראשון כשיצא (כי האריזה בעברית נראתה לי מגניבה) נהנתי ממנו, קניתי גם את השני ונהנתי ממנו הרבה פחות. (את Dragon Age: Inquisition יש לי בגרסת deluxe בorigin ואפילו לא התקנתי) אחרי ההייפ המטורף של the witcher החלטתי לנסות למרות שחששתי מהמורכבות של המשחק.. אכן צריך ללמוד אותו ביוטיוב, כל כניסה לקרב זה שילוב של שמנים על החרבות, שיקויים שצריך לשתות.. ציוד לאסוף.. עולם שלם של משחק שצריך ללמוד. כל משימה עשויה למופת. אם יש לך שעתיים ביום, רמת אנגלית סבירה, ורצון להיכנס לעולם שלם של פנטזיה זה בשבילך, אם לא זה כמו לשחק fifa כשאתה שונא כדורגל ולא מכיר אף קבוצה או שחקן

  9. 9

    14:48 19.02.2019 | WarFox89 WarFox89

    אני רק אוסיף את זה: אל תבלבל אלעד. The witcher הוא יותר משחק תפקידים עם דגש כבד על כישופים ומדע בדיוני, קצת לכיוון משחקי הכס.
    אומנם המפתחים של AC האחרונים אמרו שהם הפכו את המשחק למשחק תפקידים הוא רחוק מאוד מלהיות משחק תפקידים מלא. זה יותר משחקי פעולה עם נגיעות קלות של RPG. כן גם אודיסאי. אני כמוך לא אוהב ממש בדיוני ופנטזיה ואמנם הסדרה מדהימה ואחד המשחקים הטובים בכל הזמנים אני שיחקתי במשחקים הראשונים ולא ממש התחברתי לסגנון המשחק הזה. אני לא בטוח שתאוהב אותו אבל תמיד שווה לנסות ועכשיו יש הרבה מבצעים ממש טובים עליו.

  10. 10

    16:00 19.02.2019 | elad9219 elad9219

    תודה רבה.

  11. 11

       | פורסם ע"י