הרשמה

אז מה חדש בהרחבת "גל מתכת" של Rainbow 6 Siege?

ידידנו באנגליה, פול, חוזר אלינו עם עוד תצוגה מקדימה של משחק Ubisoft, והפעם העונה החדשה של R6S! בואו לקרוא מה היא תציג לנו!

שני מפעילים חדשים, חזרה של מפה מוכרת ושינויים למנגנון ה-Ranking - כל אלה מחכים לנו בהרחבה הבאה

ממש לפני שעה חברת Ubisoft חשפה את חבילת ההרחבה החדשה שלה למשחק היריות התחרותי המצוין, Rainbow 6 Siege. כמו תמיד, Ubisoft דאגו לנו להצצה מוקדמת לשינויים והתוספות שהמשחק נותן לנו בעזרת ידידנו פול דייוויס מאנגליה. פול יספר לנו מה חדש בעונה השנייה של השנה החמישית למשחק, יסביר קצת על המפעילים החדשים ויתן לנו הצצה למפה החדשה במשחק והאביזרים החדשים שנקבל. שוב תודה לפול וליוביסופט על שיתוף הפעולה!

מה נשתנה?

קודם כל ניגע בשיפורים והכיוונונים של המפעילים הקיימים בעונה הזאת, ונתחיל עם המפעילה ההתקפית אמארו, שהוצגה לראשונה בספטמבר 2019. וו הגארה שלה קיבל שיפצור של ממש כדי לתפקד בצורה 'חלקה ומהירה', או במילים אחרות: היא כבר לא "מכריזה על בואה" רק כדי לזכות בקבלת פנים קטלנית. אמארו תמיד קסמה לאנשים בתיאוריה ועכשיו הפוטנציאל שלה סוף סוף ימומש במלואו כשהיא תוכל לפרוץ חלונות, מחסומים, פתחים (לא מחוזקים, כמובן), וגגות שלא היו זמינים לה עד היום. בצד ההגנתי, התווסף מתקן אזעקה מבוסס מיקום כאביזר משני חדש. אחרי שתציבו את המתקן על כל משטח קשה שתבחרו, הוא יתריע בעזרת צפצוף על כך שיש לוחם מהקבוצה השנייה באזור. האביזר הזה נועד לגרום למתקיפים לחשוב פעמיים לפני שהם לוקחים פנייה באיזה מסדרון, ולא משנה באיזו מפה מדובר, שמא הם יחשפו את המיקום שלהם בטעות.

ואם כבר הזכרתי מפות, מפת הבית הישנה והטובה מקבלת זריקת מרץ חדשה. השיפוץ שנעשה לה הושלם, כשעוד מסדרון שלם התווסף למרפסת מול הבית והחלק האחורי שלו הורחב, מה שאיפשר למפתחים להוסיף עוד מדרגות ומרפסת שמתקיפים חכמים יוכלו לנצל. השינוי הזה משאיר רק אזור כניסה מרכזי אחד לבית - דלת המוסך שמתחת למשרד. משום מה הדלת הראשית ודלת המוסך השנייה לא נפתחות. באופן כללי, הבית קיבל אווירה יותר זוהרת ובהירה (בעיקר בזכות זה שהוא לא נראה יותר כמו אתר בנייה).

שני מפעילים חדשים

שני המפעילים החדשים שנוספו למשחק, המתקיף Ace והמגינה Melusi, אמורים לאזן אחד את השני בצורה כמעט מושלמת, מה שיצריך מהצוותים השונים חשיבה אסטרטגית גדולה יותר. Ace יכול לבחור בין רובה ה-AK12 או ה-M104, מה שהופך אותו למתקיף אגרסיבי מצד אחד, אבל עם אופציות להיות דווקא מאחור, בזמן שהפורצים מפוצצים את המחסומים של הקבוצה היריבה. הוא יהיה מצוין לשחקנים שמעדיפים להסתכל על המשחק באופן רחב יותר ולהסתער בעצמם, שכן אין לו צורך בהצבת מטענים קרוב לשטח המגינים. בנוסף המהירות שלו מאפשרת לו לאגף את היריבים במטרה לחסל אותם כמה שיותר מהר.

Melusi היא, באופן דומה, לא המגינה הכי קונבנציונאלית. היא מהירה מאוד (מהירות 3), כשהאביזר המרכזי שלה, Banshee, נועד להפריע לתנועה של הקבוצה השנייה, וביחד עם עוד אביזרים של מפעילים אחרים, כמו רימוני העשן של Smoke לדוגמא, לגרום להם ללכת לכיוון שונה בבית (ואולי אפילו אל תוך מארב). הנשקים של Melusi הם ה-T5 SMG או ה-Super 90, כך שכמו Ace, גם היא יכולה לשלוט באזור מסוים בצורה טובה (העובדה שיש לה מגן נייד גם עוזרת מאוד).

בכלל, אפשר לראות ששני המפעילים נועדו להפריע אחד לשנייה: אביזר ה-Banshee יכול להפריע למהירות של Ace ובכך למנוע פריצה פוטנציאלית שלו לבית, כשמצד שני, Ace יכול לירות על Melusi מרחוק ולהכריח אותה לעזוב את המיקום שלה. שני המפעילים נועדו עבור שחקנים עם יכולות תקשורת טובות מאוד עם הקבוצה שלכם: צורת המשחק והיכולות של שתי הדמויות ממש מזמינות פריצה משוגעת לבית או ריצה לכל חלון אפשרי כדי להרוג את המתקיפים, אבל שחקנים חכמים שיעבדו יחד עם הצוות שלהם יוכלו לעשות שימושים מאוד יצירתיים איתם.

שינויים למנגנון ה-MMR

לפני סיום, רק רציתי לציין עוד עניין חשוב לגבי ה-MMR, או ה-Matchmaking Rating של המשחק: מהרגע ש-Steel Wave ינחת, כל ה-MMR יאוחד בכל האזורים בעולם. התוצאה המרכזית של המהלך הזה היא שטבלת השחקנים הטובים ביותר במשחק (או ה-Champions' Leaderboard) נהיית גלובלית. בנוסף, יידרש מינימום של 100 משחקים, כדי ששחקנים יוכלו בכלל להתחרות על מקום בטבלה הזו, מה שאולי יגרום להרבה תרעומת מצד שחקנים וותיקים של המשחק, אבל מצד שני גם עוזר למנוע מצב בו שחקנים שמשחקים באזור בלי המון שחקנים מנצחים משחק אחרי משחק ומגיעים למקום הראשון בעולם. לא אידיאלי, אבל מתיישב עם צורת ה-MMR החדשה.

 

תודה רבה לפול על הסקירה של ההרחבה החדשה! שחקנים שקנו את ה-Year 5 Pass יוכלו לשחק עם Ace ו-Melusi שבוע לפני כולם, כשהשאר יצטרכו לקנות אותם בעזרת ה-R6 Credits או להשתמש ב-Renown (הכסף במשחק). בלי קשר למפעילים החדשים, כל השיפורים האחרים שצויינו בכתבה - המפה המחודשת, האביזר החדש והשיפורים לאמארו יגיעו לכלל השחקנים בלי קשר אם הם קנו את ה-Pass או לא, ברגע שהעדכון ישוחרר. העדכון יהיה זמין כבר מחר (ה-19 במאי) על שרתי המבחן של המשחק, כך ששחקני המחשב יוכלו להתנסות בשיפורים ממש בקרוב!

מחכים לגל המתכת שישטוף אתכם? שתפו אותנו!

 

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    12:07 19.05.2020 | WarFox89 WarFox89

    בחירת מונחים מעניינת בכתבה הזאת D:
    "מתקיף"? הייתי פשוט אומר תוקף...
    "מפעילים"? אני קורא להם פשוט לוחמים ...
    בכללי כתבה מאוד עניינית וטובה. נשאר רק להוסיף שהמפה החדשה תהיה רק ל-Casual, ה-AK12 של פיוז יעבוד עם כוונות NATO אצל אייס שזה שינוי מאוד מעניין, וגם הם אמרו שהמשחק יהיה ב-TTS שבוע נוסף מהרגיל שזה אומר 4 שבועות לכן אני מעריך שההרחבה תצא ב-16 ליוני.
    ד"א-השינוי לאמרו גם גאוני וגם מובן מאליו. זה היה קצת מטומטם שהחלון היה נשבר עוד לפני שהיא מתחילה לעוף אליו מכיוון שכל הרובים בחדר כבר היו מכוונים אליה ברגע שהיא נכנסת לחלון.

  2. 2

    12:10 19.05.2020 | WarFox89 WarFox89

    ועוד משהו חשוב מאוד ששכחתם להוסיף - הם מוסיפים אופציה להחליף צבעים וסקינים לכוונת ולתוספות של הנשק (כי בעצם למה לא לחשוב על עוד רעיון הזוי ויצירתי לגרום לשחקנים להוציא עוד כסף במיקרו רכישות?)

  3. 3

       | פורסם ע"י