הרשמה

קבלו מבט מעמיק על מערכות הניווט של Flight Simulator 2020

וזה הרבה יותר מורכב ממה שאתם חושבים

גם לטייס האוטומטי צריך להגיד מה לעשות

ככל שהזמן עובר ואנו מתקרבים להשקת Flight Simulator 2020 אנו מקבלים יותר ויותר פרטים עליו. אחרי שלפני חודש קיבלנו את דרישות המערכת של המשחק, קיבלנו גם את חלון הזמנים שבו תתחיל הבטא הסגורה אשר תתן לשחקנים לנסות את הסימולטור השאפתני. בנוסף להכרזה על הבטא, הצוות המפתח חשף שבסוף חודש מאי נקבל פרטי מדיה חדשים. לא היה ידוע בדיוק מה הצוות מתכנן לתת לנו בתור "פרטי מדיה" אבל עכשיו אנו יודעים בדיוק על מה מדובר.

כבר במשך תקופה ארוכה ידוע לנו ש-Flight Simulator 2020 יאפשר לשחקנים לטוס בכל מקום בעולם כשכל שדות התעופה שפזורים עליו יאפשרו המראה ונחיתת מטוסים. בנוסף לכך הצוות גם אמר שכל התנועה האווירית במציאות תוצג ותשפיע על המשחק. בסרטון חדש ששוחרר על ידי המפתחים אנו מקבלים 12 דקות של גיימפליי ובו מוצגות לנו בפירוט מערכות הניווט של המשחק, כיצד מתכננים את מסלול הטיסה לפני הטיסה כשלאחר מכן אפשר גם לראות כיצד מסלול הטיסה המתוכנן מוצג לנו בקוקפיט. מלבד מסלול הטיסה המסכים בתא הטייס מציגים לנו גם את מערכות חיזוי מזג האוויר ומערכת הרדיו שתאפשר תקשורת בין טייסים. אם המטוס שנבחר לטיסה יאפשר זאת, השחקן יוכל להפעיל את אפשרות הטייס האוטומטי בהתאם לתוכנית הטיסה שבנה. בנוסף לטייס האוטומטי אם אינכם מעוניינים לתקשר עם מגדל הפיקוח כדי לקבל אישור נחיתה למשל, תוכלו להעביר את המשימות האלו לטייס המשנה שלכם.

כמו שאפשר לראות בסירטון מערכות המשחק מפורטות מאוד ומציגות הרבה מאוד נתונים על מנת לתת לשחקנים את סימולטור הטיסה הטוב, המדוייק והאמין ביותר שיש.
לצערנו עדיין אין לנו תאריך השקה למשחק אך אנו מקווים לקבל אותו בזמן הקרוב.

מה אתם חושבים על ההצצה החדשה ל-Flight Simulator 2020? ספרו לנו בתגובות!

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    20:50 31.05.2020 | elad9219 elad9219

    לא יכול כבר לחכות לזה. לא מבין למה זה לא מעניין פה כמעט אף אחד.

  2. 2

    06:25 01.06.2020 | sus777 sus777

    elad9219 אפשר לומר שזה לא מעניין הרבה אנשים בגלל שהקהל הישראלי ברובו חובב משחקי shooters אין הרבה אנשים שאוהבים סימולציות (אבל עדיין יש)

  3. 3

    23:55 02.06.2020 | elad9219 elad9219

    אבל פה מדובר באמת במשהו יוצא דופן, לא בעוד סימולטור שיש כמוהו עוד מיליון.
    זה משתמש בטכנלוגיה חדשה שעוד לא נראתה פה, הופך את מפות BING למפה, והכל נראה מציאותי ברמה מטורפת. ואחד הדברים שמייקרוסופט אמרו זה שזה גם סימולטור וגם משחק- משמע זה לא מתאים רק לחובבי טיסה כבדים, אלא כולם יוכלו לשחק בזה וליהנות. להבדיל משאר סימולטורי הטיסה שאתה חייב ממש ללמוד הכל לעומק (ועשיתי את זה, כמובן יש עוד המון מה ללמוד. אבל זה אני מבין שלא מתאים לכל אחד).

  4. 4

       | פורסם ע"י